Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Dzisiaj będę żalić się wam, nad moją wizytą u fryzjera - jak…

Dzisiaj będę żalić się wam, nad moją wizytą u fryzjera - jak to często się u kobiet zdarza. Ale tym razem chodzi o wizytę niedoszłą, więc tyle w tym wszystkim dobrego, że moje włosy chociaż nie ucierpiały. Z drugiej strony, one przynajmniej odrastają, a mój czas został bezpowrotnie stracony.

Niedawno postanowiłam zapisać się do pewnego salonu w moim mieście. Zapisy były przez booksy.com. I wszystko fajnie, wybrałam fryzjerkę, godzinę, dzień, po czym próbuję zapłacić 50 zł - bo tyle wynosiła przedpłata. Próbuję raz, drugi, ale wyskakuje jakiś tajemniczy błąd, choć nigdy mi się tak nie zdarzało, a zakupy przez internet robię dość często. Za trzecim razem wreszcie płatność zakończyła się powodzeniem.

Jednak mimo, że została ona pobrana - na szczęście tylko jeden raz - to genialny system i tak zapisał mnie aż na trzy wizyty. Pomimo tego, że wymagana była przedpłata i czas na jej zrobienie wynosił 3 minuty, które już dawno minęły.
Więc chwytam za telefon i próbuję dodzwonić się do salonu. Dzwonię pierwszy, drugi, trzeci raz, w pewnych odstępach czasu, nikt nie odbiera. Ale rozumiem, że mogą być zapracowani, tak bywa, więc czekam na ich telefon.

Jak to czasem pechowo się składa oddzwonili raz, ale akurat wtedy, kiedy ja nie mogłam odebrać. Więc próbuję do nich dzwonić znowu, nikt nie odbiera. Napisałam im, więc wiadomość, że omyłkowo system zapisał mnie aż na trzy godziny, a ja zapisałam się na jedną i to właśnie wtedy chcę przyjść. Następnego dnia dostaję odpowiedź mailem: "Bardzo nam przykro, lecz z powodu rezerwacji aż trzech terminów, zostały one anulowane. Zapraszamy do wybrania innego terminu".

Jednak o przedpłacie ani słowa. Kiedy, więc po kilku próbach udało mi się do nich dodzwonić dowiedziałam się, że będzie ona wykorzystana, kiedy wybiorę inny termin - wszystko byłoby fajnie, ale zostały same takie, które mi nie odpowiadały godzinowo, a nie chcę czekać całego miesiąca na wizytę. Po długiej dyskusji udało mi się, więc wyegzekwować zwrot przedpłaty. Nadal na niego czekam, a niedługo minie tydzień, więc być może niedługo czekają mnie dalsze próby dodzwonienia się do salonu, kto wie.

I na koniec, żeby nie było. Za największą piekielność nie uważam tego, że nikt tam nie odbiera, bo może nie mają nikogo na recepcji i są ciągle zajęci. Rozumiem to, bo odbieranie przy kliencie jest jakby nie patrzeć dość mało profesjonalne - choć mnie by osobiście nie przeszkadzało, ale są tacy, którym i owszem.

Najbardziej piekielny był brak komunikacji z salonem. I tego, że nie zostawili mi jednak tej opłaconej wizyty, nie przeczytali mojej wiadomości, zanim odpisali, że anulują wszystkie trzy. Zwyczajnie nie pomyśleli, albo mnie olali. A to nie boli, tylko czasem traci się potencjalnych klientów, bo zapisałam się zupełnie do innego miejsca.

salon fryzjerski

by konto usunięte
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Ohboy
4 4

A to nie do booksy powinnaś pisać w sprawie zwrotu? Anulować nadmiarowe wizyty też chyba mogłaś samodzielnie, bez angażowania salonu?

Odpowiedz
avatar konto usunięte
1 1

@Ohboy: Właśnie problem w tym, że nie mogłam ich anulować, nie wiem czy dlatego, że to było 24 godziny przed wizytą, w każdym razie wyświetlał się ciągle tajemniczy "błąd". Mogłam też uderzać do booksy, ale uznałam, że poprzez salon będzie szybciej i łatwiej - żeby wiedzieli na czym stoją, no i w końcu napisałam im wiadomość. No, ale okazało się inaczej...

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 kwietnia 2022 o 14:04

avatar Ohboy
2 2

@Olga887: To musiał być jakiś problem z systemem w takim razie, ale jak nie zrobią zwrotu to uderzaj do booksy.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-1 1

Już nie mówiąc o tym, że salon może sam edytować wizyty na booksy - bo w innym salonie kiedyś zmienili bez problemu.

Odpowiedz
avatar StaraLadyPank
-1 3

A czemu twoje włosy miały ucierpieć na tej wizycie???

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 4

@StaraLadyPank - taki żart sytuacyjny

Odpowiedz
Udostępnij