Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Jestem kierownikiem pociągu Przyszła do mnie podróżna, która chciała kupić bilet by…

Jestem kierownikiem pociągu

Przyszła do mnie podróżna, która chciała kupić bilet by przejechać jedną stację. Bilet miał być z ulgą na kartę dużej rodziny. Poprosiłem o jej okazanie. Podróżna po przetrząśnięciu zawartości portfela stwierdziła, że zapomniała jej zabrać z domu. Zapytała mnie czy nie mógłbym przymknąć na to oka.
- Niestety ale w tej sytuacji musi Pani kupić bilet normalny- odpowiedziałem
- Przecież jadę tylko jedną stację, w ogóle nie powinien żądać pan ode mnie biletu!

Gdy obsługiwałem jeszcze jednego podróżnego zauważyłem, że kobieta zamiast udać się na miejsce wskazane na bilecie, poszła w kierunku przedziału klasy 1. Podszedłem więc do niej.

- To jest wagon klasy 1, proszę o przejście do drugiej klasy-powiedziałem
- O co panu chodzi? Przecież i tak jest tu pusto!
- Ale żeby tu siedzieć trzeba mieć bilet na klasę pierwszą. Zapraszam na swoje miejsce.
Kobieta zabrała swoje rzeczy i z wielkim fochem opuściła przedział.

System skarg i reklamacji działa akurat bardzo dobrze. Już następnego dnia dostałem wezwanie do złożenia wyjaśnienia, na reklamację dotyczącą jakości obsługi. Napisaną przez podróżną zapewne jeszcze podczas jazdy. W treści były tylko 2 zdania.

"Bardzo niemiła i niekulturalna obsługa pociągu. Ostatni raz korzystam z państwa usług"

kolej

by KierownikIC
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Dominik
-4 10

Skąd wiesz, że to akurat ona a nie kto inny?

Odpowiedz
avatar KierownikIC
9 11

@Dominik: W formularzu należy podać numer pociągu i trasę na której się jechało. Konduktor z którym jechałem, również dostał wezwanie do złożenia wyjaśnień. Mimo, że nawet nie wiedział o jaką sytuację chodzi

Odpowiedz
avatar Dominik
6 12

@KierownikIC: Ok, to ja wiem, że trzeba podać datę i relację. Ale teoretycznie jest możliwe, że skargę napisał ktoś inny, komu np nie spodobał się uśmiech konduktora.

Odpowiedz
avatar Tolek
3 7

Napisałeś, że:"System skarg i reklamacji działa akurat bardzo dobrze." Trzeba po wezwaniu zapytać "ten dział"o szczegóły i opi$$$lić za zawracanie doopy. Chyba "ten dział" jest po pierwsze od wyjaśnienia o co chodzi, a dopiero potem od postępowań wobec konduktorów.

Odpowiedz
avatar JohnDoe
4 8

"Ostatni raz korzystam z państwa usług" @KierownikIC I na przyszłość masz jeden problem mniej. Gratulacje. ;)

Odpowiedz
avatar szafa
1 1

Oni tak piszą, a dalej korzystają ;).

Odpowiedz
avatar HelikopterAugusto
3 3

Kiedyś miałem taką sytuację, że jechaliśmy z kolegami pociągiem na drugi koniec polski. Na początku trasy konduktor nam zaproponował miejsca w przedziale sypialnym jak mu dopłacimy 50 zł. Zgodziliśmy się, 50 zł łącznie, nie od każdego. Pod koniec trasy przyszedł do nas inny konduktor i od razu z mordą, że co my tu robimy i jak się tu dostaliśmy. Że na początku trasy nas inny konduktor wpuścił. Na to ten aż się czerwony na twarzy zrobił i jeszcze głośniej krzycząc kazał nam iść. Wiesz może o co mogło chodzić?

Odpowiedz
avatar jan_usz
0 0

@HelikopterAugusto: A bilecik za te 50zł dopłaty wystawił?

Odpowiedz
avatar gmiacik
-2 2

służbista znowu rozp13rdala pociąg 3

Odpowiedz
Udostępnij