Jestem kierownikiem pociągu
Przyszła do mnie podróżna, która chciała kupić bilet by przejechać jedną stację. Bilet miał być z ulgą na kartę dużej rodziny. Poprosiłem o jej okazanie. Podróżna po przetrząśnięciu zawartości portfela stwierdziła, że zapomniała jej zabrać z domu. Zapytała mnie czy nie mógłbym przymknąć na to oka.
- Niestety ale w tej sytuacji musi Pani kupić bilet normalny- odpowiedziałem
- Przecież jadę tylko jedną stację, w ogóle nie powinien żądać pan ode mnie biletu!
Gdy obsługiwałem jeszcze jednego podróżnego zauważyłem, że kobieta zamiast udać się na miejsce wskazane na bilecie, poszła w kierunku przedziału klasy 1. Podszedłem więc do niej.
- To jest wagon klasy 1, proszę o przejście do drugiej klasy-powiedziałem
- O co panu chodzi? Przecież i tak jest tu pusto!
- Ale żeby tu siedzieć trzeba mieć bilet na klasę pierwszą. Zapraszam na swoje miejsce.
Kobieta zabrała swoje rzeczy i z wielkim fochem opuściła przedział.
System skarg i reklamacji działa akurat bardzo dobrze. Już następnego dnia dostałem wezwanie do złożenia wyjaśnienia, na reklamację dotyczącą jakości obsługi. Napisaną przez podróżną zapewne jeszcze podczas jazdy. W treści były tylko 2 zdania.
"Bardzo niemiła i niekulturalna obsługa pociągu. Ostatni raz korzystam z państwa usług"
kolej
Skąd wiesz, że to akurat ona a nie kto inny?
Odpowiedz@Dominik: W formularzu należy podać numer pociągu i trasę na której się jechało. Konduktor z którym jechałem, również dostał wezwanie do złożenia wyjaśnień. Mimo, że nawet nie wiedział o jaką sytuację chodzi
Odpowiedz@KierownikIC: Ok, to ja wiem, że trzeba podać datę i relację. Ale teoretycznie jest możliwe, że skargę napisał ktoś inny, komu np nie spodobał się uśmiech konduktora.
OdpowiedzNapisałeś, że:"System skarg i reklamacji działa akurat bardzo dobrze." Trzeba po wezwaniu zapytać "ten dział"o szczegóły i opi$$$lić za zawracanie doopy. Chyba "ten dział" jest po pierwsze od wyjaśnienia o co chodzi, a dopiero potem od postępowań wobec konduktorów.
Odpowiedz"Ostatni raz korzystam z państwa usług" @KierownikIC I na przyszłość masz jeden problem mniej. Gratulacje. ;)
OdpowiedzOni tak piszą, a dalej korzystają ;).
OdpowiedzKiedyś miałem taką sytuację, że jechaliśmy z kolegami pociągiem na drugi koniec polski. Na początku trasy konduktor nam zaproponował miejsca w przedziale sypialnym jak mu dopłacimy 50 zł. Zgodziliśmy się, 50 zł łącznie, nie od każdego. Pod koniec trasy przyszedł do nas inny konduktor i od razu z mordą, że co my tu robimy i jak się tu dostaliśmy. Że na początku trasy nas inny konduktor wpuścił. Na to ten aż się czerwony na twarzy zrobił i jeszcze głośniej krzycząc kazał nam iść. Wiesz może o co mogło chodzić?
Odpowiedz@HelikopterAugusto: A bilecik za te 50zł dopłaty wystawił?
Odpowiedzsłużbista znowu rozp13rdala pociąg 3
Odpowiedz