Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

O pracownikach canal+. Mam jedną umowę na tv satelitarną od Canal+. Z…

O pracownikach canal+.

Mam jedną umowę na tv satelitarną od Canal+. Z racji posiadania dwóch telewizorów, zdecydowałam się na zakup usługi multiroom. Dzwoniąc na infolinię, nie raz i nie dwa, pytając o koszty całej imprezy, każdy konsultant mi powtarzał, że opłata aktywacyjna za dekoder wyniesie 49 zł, i będzie doliczone 15 zł do rachunku za abonament i dzierżawę dekodera. Upewnialam się czy na pewno, na stronie nic nie ma napisanego, o kosztach dowiadywalam się z for internetowych, aczkolwiek też nie wszystko, bo strona odsyłała albo do punktu, albo na infolinię. Kiedy już miałam komplet informacji, zapakowałam dekoder w plecak i udałam się do punktu w celu podpisania umowy. Pani przedstawiła mi te same informacje co na infolinii, pytając czy wiem o opłacie aktywacyjnej w kwocie 49 zł, i doliczeniu 15 zł do rachunku. Tak, wiem, na infolinii mnie o tym poinformowano. Okazało się że dekoder niepotrzebnie brałam, bo jego wymiana nie będzie konieczna, więc Pani drukuje aneks. I pierwszy zgrzyt, gdyż opłatę miałam uiścić na miejscu, a wcześniej była mowa o tym, że będzie ona doliczone do rachunku.

Cóż, jestem przygotowana, nie ma sprawy, chociaż dobrze by było wcześniej o tym informować. Drugi zgrzyt, który doprowadził do awantury, kiedy Pani poinformowała mnie że całkowita kwota do zapłaty na już, to 148 zł. Ale dlaczego? No jak to, przecież 99 zł to opłata za aktywację usługi multiroom.
Kiedy powiedziałam że w takim razie rezygnuje, bo nikt mnie on tym nie poinformował, nawet Pani nie zająknęła się o tej drugiej opłacie, zaczęło się. Pani stwierdziła że ona tego cofnąć nie może, bo to jest już w systemie, a ja przecież mowilam że znam wszystkie koszty. Tak, wiedziałam o opłacie aktywacyjnej za dekoder, nikt mi nie wspominał o tej drugiej opłacie. Pani przestała być miła, a zaczęła być coraz bardziej chamska.
-P: Ale co Pani myśli, że ja za Panią zapłacę? Ja mam dzieci na utrzymaniu.
-J: proszę Pani, nie wymagam od Pani żeby Pani za mnie płaciła, tylko mówię że rezygnuje, bo nie jestem przygotowana na zapłacenie 150 zł.
-P: przecież mówiła Pani że zna koszty.
-J: tak, mówiłam że infolinia poinformowała mnie o jednej opłacie, z resztą o tej samej o której powiedziała mi Pani. Pani mówiąc o dodatkowych kosztach nie wspomniała o 99 zł, które trzeba zapłacić.

Generalnie rozmowa toczyła się w tym tonie jeszcze przez 5 minut. Pani uparcie twierdziła że nie może nic z tym.zrobic a ja muszę zapłacić. Nie, nie muszę. Niech Pani gdzieś dzwoni pisze ja sprzętu nie biorę i rezygnuje.
Wielce obrażona zadzwoniła chyba na infolinię, gdzie poinstruowano o tym, aby spisać oświadczenie i oni tego nie wprowadza.

I wiecie, tu nie chodzi o te 99 zł. Ale o fakt, że po to dzwoniłam wielokrotnie żeby się wszystkiego dowiedzieć, a nie robić z siebie debila. Dla mnie to wygląda tak, że nie powiemy klientowi całej prawdy, ale jak już podpisze umowę, to powiemy że nic się nie da z tym zrobić i jeleń będzie musiał zapłacić. Do tego doszło tak aroganckie zachowanie tej kobiety, że mało mnie nie rozerwalo z nerwów. Miała do mnie pretensje, że pracownicy infolinii błędnie mnie poinformowali. No tak, bo ja jako klient mam wszystko wiedzieć. No nie, wiem tyle, ile mi powiedzą pracownicy.
Kiedy powiedziałam że złożę na nią skargę, odparła żeby składała bo ona 2 tygodnie temu pochowala mamę. Bardzo mi przykro, ale jak nie jest w stanie normalnie funkcjonować w pracy niech weźmie urlop. Bo ja, gdybym tak potraktowała klienta u siebie w pracy, to teraz grzałabym krzesełko w pośredniaku.

A najlepsze jest to, że jak dzwoniłam do innego punktu sprzedaży, sytuacja była identyczna. Mowa o koszcie dekodera, ale o aktywacji multiroom ani słowa.
No robię ludzi w uja, jak nic.

Canal+

by mlodaMama23
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Ohboy
7 7

Nawet, jakby chodziło o 99 zł, to wciąż byłoby równie piekielne. 99 zł to sporo pieniędzy.

Odpowiedz
avatar tatapsychopata
-2 12

Dziwię się że jeszcze ktoś ma coś w stylu Canal+. Od 7 lat nie oglądam TV. Żadnej. Nie potrzebuję. Jak coś chcę to jest w Internecie. TV służy jako monitor. Nawet anteny już nie mam. A jeszcze płacić za to?

Odpowiedz
avatar mlodaMama23
4 8

Cieszę się że masz takie podejście. Ja, mając 4 osoby w domu, oszalalabym jakbym nie miała czym na chwilę zająć dzieci. Poza tym komputer jest jeden, w osobnym pokoju, i leżąc w łóżku nie mam ochoty wysilać się żeby móc obejrzeć film.

Odpowiedz
avatar Samoyed
6 8

@tatapsychopata: No i co w zwiazku z tym, ze nie ogladasz? Ja tez nie ogladam tv, chociaz telewizje mam, bo sama nie mieszkam i nie bede decydowac co inni maja robic, a czego nie.

Odpowiedz
avatar ampH
-4 4

@mlodaMama23: jakby coś to ja mocno polecam smart przystawki do telewizora/monitora – wystarczy wifi/internet przewodem i masz Youtuby, możliwośc odpalania Netflixów i tak dalej bez konieczności płacenia grubego hajsu za telewizję, w której oglądasz to, co Ci akurat każą oglądać. Warte rozważenia jako alternatywa! Płacisz raz i masz. :D A koszt to nawet już jakieś 400-500 zł jednorazowo.

Odpowiedz
avatar mlodaMama23
4 6

Dziękuję, miałam netflixa, za który trzeba płacić, a który nie oferuje jakiegoś szału. Gdybym miała płacić za każdy portal z filmami płacić abonament żeby mieć jako taki dostęp, to bym zapłaciła więcej niż za najdroższy pakiet tv. A podstawki do tv to według mnie dno, miałam korzystałam, szybko przestałam. Niewygodne i niepraktyczne.

Odpowiedz
avatar xsemi
4 4

@tatapsychopata: A sport na żywo też masz w internecie ?

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2020 o 17:50

avatar Face15372
6 6

@tatapsychopata: uwielbiam to zdziwienie, że skoro JA czegoś nie lubię, to jak inni mogą. Oh to ego i mniemanie o sobie :D.

Odpowiedz
avatar pinslip
0 2

@xsemi: oczywiście, że jest. Na ipla masz cały pakiet sportowy z kilkunastoma kanałami sportowymi. Eurosport też można e necie oglądać

Odpowiedz
avatar mlodaMama23
2 2

I dalej trzeba za to płacić. Czyli osobno płacimy za każdą platformę ze sportem z filmami, z serialami które mnke interesują itp. A tak, za 25 zł miesięcznie mam wszystko czego mi do szczęścia potrzeba :D

Odpowiedz
avatar tatapsychopata
3 7

@Face15372 i pozostali. Dziwię się bo z naziemnej jest trochę kanałów i można coś tam wybrać, jeśli się chce. A czy muszę tłumaczyć oczywisty fakt że NIE chcę decydować co kto ma oglądać i za co płacić? To nadużycie. Wyrażam swoją opinię, żadna TV nie jest warta tyle aby za nią płacić. Dla mnie niewyobrażalne jest że TV musi być bo dzieci... A książek nie łaska poczytać?

Odpowiedz
avatar xsemi
1 1

@pinslip: Tak, ale nie ma tam Canal+ z paczką sportów, a ja chcę oglądać ligę angielską.

Odpowiedz
avatar jass
-1 1

@ampH: 400-500zł to nie jest mało. Ja tam podłączam laptop do tv normalnie kablem HDMI i też oglądam na tv bez problemu netflixy i inne youtuby ;)

Odpowiedz
avatar NeMi
0 4

@tatapsychopata nie wiesz, że najłatwiej włączyć dziecku telewizor i mieć je z głowy? :) Co tam książki, kolorowanki, puzzle, klocki, samochodziki, lalki, itd. Lepiej posiedzieć przed telewizorem i wgapiać się w ekran.

Odpowiedz
avatar mlodaMama23
1 1

To rozumiem, że w czasie kiedy ja będę zabawiac dzieci, pranie samo się zrobi, obiad sam ugotuje, a mieszkanie samo się posprząta. Może wy macie gosposie które za was to robią, ale ja niestety muszę to ogarniać sama, i wybaczcie, że nie potrafię jednocześnie wieszajac gacie na balkonie, czytać dzieciom książeczki czy bawić się z nimi klockami.

Odpowiedz
avatar Jorn
-2 6

"Dzwoniąc na infolinię, nie raz i nie dwa, pytając o koszty całej imprezy, każdy konsultant mi powtarzał, że opłata aktywacyjna za dekoder wyniesie 49 zł, i będzie doliczone 15 zł do rachunku za abonament i dzierżawę dekodera." Konsultanci do ciebie dzwonią na infolinię i pytają o cenę usługi?

Odpowiedz
avatar krogulec
1 3

Mnie zawsze bawi gdy wszelcy konsultanci na infolinii, oraz w salonach, nie potrafią wytłumaczyć za co jest ta "opłata aktywacyjna". Zwłaszcza jak przypomnę, że Kodeks Cywilny zabrania pobierania opłat za obsługę klienta.

Odpowiedz
Udostępnij