Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Zakupy w serwisie internetowym Lidla. Zauważyłam fajne żarówki w cenie 7,99 za…

Zakupy w serwisie internetowym Lidla. Zauważyłam fajne żarówki w cenie 7,99 za 5 sztuk. Wrzuciłam do koszyka. Dowiedziałam się, że za 2 tygodnie ma być weekend darmowej dostawy. Czekam.
Nadchodzi moment zakupu, cena nadal 5 sztuk za 7,99. Kupuję. Towar wysłany. Dostaję fakturę, na której widnieje żarówki 5 szt. x 3.

Przychodzi paczka. Żarówki. 3 sztuki...

Sprawdzam na stronie. Oferta zmieniona w międzyczasie na 1 sztuka za 7,99. Konsternacja. Wysyłałam przed zakupem ss rodzicom czy też chcą - w dniu zakupu ewidentnie 5 sztuk za tę cenę było. Faktura to potwierdza. Mail do Lidla, o co chodzi.

Odpowiedz w stylu, jeśli się coś nie podoba, zachęcamy do skorzystania z formularza zwrotu, odesłania nam towaru i dokonania zakupów ponownie.

Hm... chwila, nie chce zwracać, chcę zgłosić niezgodność brakującego towaru z umową. Towar, który dostałam jest ok. tylko za mało go. Podążając tokiem myślowym BOK-u będę "do tyłu" jakieś 96 zł + koszty wysyłki. Nie ze mną te numery.

Piszę do nich ponownie, raz, drugi, trzeci.

Odp. jak zacięta płyta - formularz zwrotu + ponowne zakupy.
Straszę UOKiKiem.

Podziałało, żarówek nie mam, ale dostaję kupon na 100 zł przy zakupach za 111 zł. Mówi się trudno, odżałuję te 11 zł, nie chce mi się już z nimi użerać.

Faktura wystawiona, żarówki wysłane.
Paczka w drodze...
Paczka wraca do nadawcy.
Czekam do następnego dnia. 0 informacji o co chodzi.
Kolejny mail. 3 dni ciszy. Po 3 dniach odpowiedź.

Paczka wróciła do nas uszkodzona, nowej nie wyślemy, ale tu ma Pani kupon 100 zł przy zakupach za 111 zł. O zwrocie pieniędzy za uszkodzoną paczkę ani słowa.

Coś czuję, że sprawa żarówek będzie się jeszcze długo ciągnąć...

Lidl online

by Welka
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Welka
11 15

@Tarko po co żarówki w domu potrzebne? Może po to, że epoka w świeczek i lamp naftowych się już skończyła?

Odpowiedz
avatar Grav
9 17

Proponuję wycieczkę na ich profil na fejsie. Zwykle robienie syfu w mediach społecznościowych działa dużo skuteczniej niż grożenie UOKiK ;)

Odpowiedz
avatar jass
5 9

@Grav: Nie wiem za co dostałeś te minusy, to jest przecież bardzo skuteczna metoda. Koleżanka miała kiedyś problem z produktem z Lidla, co prawda rzecz dotyczyła spożywki. Napisała o tym na fb i odzew był błyskawiczny.

Odpowiedz
avatar Trepcio
9 9

@kajcia: W szkole uczyli czytania ze zrozumieniem. Trzeba było skorzystać.

Odpowiedz
avatar kajcia
0 0

@Trepcio: Ja również polecam czytanie ze zrozumieniem. Autorka narzeka na utrate kosztów wysyłki- nie utraciłaby ich gdyby skorzystała z darmowego zwrotu= nie musi płacić za wysyłkę. I nie jest wówczas w plecy.

Odpowiedz
avatar Welka
2 4

Ciąg dalszy - otrzymałam maila informującego mnie o tym, iż dostane zwrot pieniędzy i korektę faktury. W kolejnym mailu, z korektą faktury dostałam informację "otrzymaliśmy zwrot odesłanyvh przrz Ciebie produktów". Weszłam na sklep Lidla i wszystko jasne. Cena 6-paku żarówek, którgo 2 sztuki kupiłam w 2. zamówieniu, wzrosła z 47,97 (7,99 zł/szt.) na 52,90 (8,82 zł /szt.). Co za tym idzie - Lidl próbuje oszukać mnie da kolejne 10 zł.

Odpowiedz
avatar Lenerox
1 1

@Welka miałem podobną sytuację z ręcznikami z Lidla (przyszedł tylko jeden zamiast kompletu). Przez tydzień bawiłem się z supportem mailowo i telefonicznie. Zacięło się na "zwrócić i zamówić ponownie" aż z mojej strony padło magiczne hasło "czekam na odpowiedź UOKiK". Otrzymałem kupon wyższy niż ten o który wnioskowałem i byłem zadowolony z drugiej transakcji. P.S. odpowiedź UOKiK: "W takiej sytuacji może Pan zażądać od przedsiębiorcy wykonania umowy w pierwotnym kształcie. Dla ew. celów dowodowych sugeruję, aby kontaktował się Pan z przedsiębiorcą: 1. albo poprzez osobiste złożenie pisma przedsiębiorcy (trzeba uzyskać na drugim egzemplarzu pisma potwierdzenie jego otrzymania), albo 2. wysyłając pismo listem poleconym na adres siedziby lub adres korespondencyjny przedsiębiorcy (trzeba zachować dowód nadania listu)."

Odpowiedz
Udostępnij