Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Mignęła mi historia o pielęgniarkach odkładających słuchawkę. Jakiś czas temu miałam podobną…

Mignęła mi historia o pielęgniarkach odkładających słuchawkę. Jakiś czas temu miałam podobną sytuację, gdy próbowałam się zarejestrować do lekarza rodzinnego.

Dzwonię. Czekam aż mnie połączy i nic. Dzwonię drugi raz, trzeci, czwarty, itd. Gdy minęło ponad pół godziny stwierdziłam, że pójdę do przychodni, aby się zarejestrować osobiście.

Kolejka do okienka mała - 2 osoby przede mną, a w rejestracji siedzą 3 pielęgniarki/rejestratorki, z czego tylko jedna obsługiwała pacjentów, a dwie pozostałe rozmawiały między sobą. Coś mnie tknęło i wybrałam numer do rejestracji, stanęłam na przeciwko okienka i obserwuję.

Co się stało? Telefon u nich oczywiście zaczął dzwonić, ale wszystkie trzy pozostały niewzruszone, olały dzwoniący telefon. W tym momencie się wkurzyłam, podeszłam do okienka i zapytałam czy odbiorą w końcu ten telefon ponieważ próbuję się do nich dodzwonić od samego rana. Łaskawie stwierdziły, że mogą mnie zarejestrować na miejscu i otworzyły dla mnie drugie okienko. 10 minut później wychodziłam już od lekarza.

Czy naprawdę rejestracja telefoniczna, która powinna być ułatwieniem, jest według nich taka straszna, że lepiej zignorować telefon? Zwłaszcza, że w przychodni było prawie pusto, może z pięciu pacjentów, żadnych tłumów, które mogłyby utrudnić podniesienie słuchawki...

przychodnia

by konto usunięte
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar KasiaPelasia
3 3

Dzwonisz do wojewódzkiego oddziału NFZ i to zgłaszasz. Oni wtedy próbują sami się dodzwonić do przychodni i jak im się nie uda, to przypomną im skutecznie, że odbieranie telefonów to ich zasr... obowiązek. Ktoś kiedyś zgłosił przychodnię, w której miałam ortopedę. Musiałam do nich jeździć godzinę żeby się zarejestrować. Po zgłoszeniu nagle okazało się, że potrafią wszystkie telefony odebrać.

Odpowiedz
avatar Najlepshy
1 3

Zwolnić dyscyplinarnie!!! Bez możliwości zatrudnienia gdziekolwiek!!!

Odpowiedz
avatar bazienka
-1 1

no to co robisz? mowisz o sytuacji lekarzowi i po wizycie udajesz sie do kierownika placowki zglosic pisemna skarge a nie mamlesz w internetach

Odpowiedz
avatar Poluck
0 0

Przychodnia przychodni nierówna. U mojego lekarza rodzinnego w rejestracji telefon dzwoni non-stop a w poczekalni ludzi nie ubywa. W takim wypadku albo obsługuje na miejscu i rozladowuje kolejkę albo wisi na telefonie i nie robi w zasadzie nic.

Odpowiedz
Udostępnij