Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Netia - czyli jak zrazić do siebie klienta. 1) Obiecanki cacanki. Po…

Netia - czyli jak zrazić do siebie klienta.

1) Obiecanki cacanki.

Po podpisaniu umowy na internet mobilny, czekałam ponad dwa tygodnie na dostarczenie mi modemu USB i routera. Codzienny kontakt z konsultantem na facebookowym profilu Netii kończył się obietnicą ponaglenia sprawy, raz twierdzono nawet, że paczka już wychodzi z magazynu (to już trwało 17 dni!).

Dopiero gdy zagroziłam powiadomieniem organów ścigania o oszustwie, dostałam numer paczki.

2) Niedziałający internet.

Mimo 24 h, które Netia miała na aktywację karty SIM, internet nie działa. Konfiguracji dokonałam poprawnie, bo nie pierwszy raz mam do czynienia z takim dostępem do usług. Technicy twierdzą, że to JA mam problem, bo z ich strony działa jak należy.

Ledwo zostałam klientką tej firmy, a już marzę o rozwiązaniu umowy. Nie jestem jakimś rozkapryszonym dzieckiem, któremu zabrano zabawkę i nie chciałabym, aby ta historia została potraktowana z przymrużeniem oka bądź jako fake. Po prostu czuję się traktowana niepoważnie.

Ciekawe, co by było w przypadku awarii? Ile bym wtedy czekała? Dwa miesiące, pół roku, dwa lata?

Mam nieodpartą ochotę zerwać umowę z ich winy.

by PieknaWrozka
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Rizzu
2 2

Firma netia traktuje tak klientów, przeprowadzka - na podpięcie usługi na nowym lokum czekałem dwa miesiące za które musiałem oczywiście zapłacić jak zagroziłem rozwiązaniem umowy nagle dało się w 15 min. Nowa umowa nowe warunki teoretycznie bo tylko cenę zmienili na wyższą po 3 miesiącach szarpania i zaangażowaniu rzecznika łaskawie pozwolili mi rozwiązać umowę też teoretycznie bo następne pół roku wzywali do zapłaty dopiero po kolejnej interwencji rzecznika łaskawie "umorzyli dług"

Odpowiedz
avatar Error505
0 0

@Rizzu: To ciekawa bo ja mam dobre oświadczenia z Netią. Przez wiele lat miałem ze 2 razy problemy. Nie pamiętam co to było ale byłem zadowolony ze sposobu w jaki to załatwili.

Odpowiedz
avatar valdizet
0 0

Ja w sumie nie rozumiem, po co brac internet mobilny od firmy, która nie ma swojej infrastruktury. Netia korzysta z sieci Plusa, więc wolałbym wziąc taki internet bezpośrednio od operatora. Omijamy jednego pośrednika, co eliminuje zawsze jakieś problemy

Odpowiedz
Udostępnij