Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Kiedy robię przelewy przez aplikację mobilną banku, co jakiś czas potrzebna jest…

Kiedy robię przelewy przez aplikację mobilną banku, co jakiś czas potrzebna jest dodatkowa autoryzacja aby przelew poszedł. Mam dwa konta w tym banku i z jednego często robię przelewy przez aplikację, z drugiego sporadycznie, historia dotyczy tego drugiego.

Zlecałam przelew około godziny 19, wyskoczył znany mi komunikat o potrzebie autoryzacji, która odbędzie się do godziny 22. Tego dnia byłam śmiertelnie zmęczona, więc położyłam się spać wcześniej. Telefon położyłam obok siebie, dźwięki ustawiłam na maksimum żeby telefon z banku mnie obudził.
Niestety żadnego telefonu nie było, rano wstałam do pracy i uświadomiłam to sobie dopiero po kawie.

Kiedy tylko otwarto infolinię banku, zadzwoniłam aby ten nieszczęsny przelew autoryzować oraz złożyć reklamację, bo jest to przelew, z którego jestem rozliczana. Pan zaczyna od standardowej weryfikacji, pyta o mail, adres do korespondencji oraz regon firmy. Po moich odpowiedziach pan konsultant stwierdza:

- Niestety, na jedno z pytań odpowiedziała pani błędnie czy wie pani na które?

Zdzikłam momentalnie, bo mail ten sam od lat, adres do korespondencji ten sam wszędzie, a regon czytałam z pieczątki.
Zgodnie z prawdą odpowiadam, że nie wiem, pan nie mógł mi podpowiedzieć, więc się rozłączyłam. Posprawdzałam w dokumentach wszystkie dane i ponownie zadzwoniłam na infolinię.
Pytania podobne, na koniec pada pytanie o adres do korespondencji.
- Piekielna 23.
(Tym razem pani)
- Niestety, nie taki adres mam w systemie.

Po chwili zastanowienia podałam jeszcze dwa inne adresy, które ewentualnie mogłyby być adresem do korespondencji.
- Przykro mi, żaden adres nie jest poprawny, muszę zablokować konto.

W związku z tym po południu musiałam udać się do banku. Po odblokowanie konta i autoryzacji przelewu zapytałam panią o to jaki adres do korespondencji widnieje w systemie.
- Piekielna 23.
- Ale przecież konto zostało zablokowane właśnie dlatego, że ten adres był zły!
Pani postukała chwilę, a potem z wielkim zdziwieniem powiedziała:
- A to jest dziwne, u nas w systemie jest piekielna 23, ale w systemie do autoryzacji jest piekielna 38. I to nie jest błąd przy wpisywaniu, bo ten system sam ściąga dane z naszego.

Danych nie udało mi się zmienić, bo pani mnie obsługująca nie ma takich uprawnień, i w ogóle muszę to zmienić w innej placówce, tam gdzie konto zakładałam. A żadnego potwierdzenia złożenia reklamacji nie dostanę poza numerem, dopiero po rozpatrzeniu jej przez bank, czyli za około 30 dni.

Bank

by ~Rudybaniezalogowana
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar JW3333
7 15

Nienawidzę banków i ich 'procedur'. Żeby to jeszcze były wspólne pomiędzy tymi instytucjami, ale nie, co jeden to musi mieś głupsze. Żeby ich wszystkich obsrało.

Odpowiedz
avatar marcelka
11 11

bankowe procedury :D nie tak dawno wymieniłam dowód. w placówce banku pani najpierw stwierdziła, że musi uaktualnić dane (wklepać, że mam nowy dowód). Po czym powiedziała, że w placówce banku, w której zakładałam konto, mają ksero mojego starego dowodu. i że muszę się udać tam osobiście, wybrać to ksero i dostarczyć im. i że wtedy się da. przez chwilę myślałam, że jestem w jakiejś ukrytej kamerze (taak, już biorę z dzień czy dwa urlopu, jadę w te pędy ponad 200 km w jedną stronę do miasta, gdzie dekadę temu zakładałam konto... po kserokopię...). Ale użyłam magicznego zaklęcia i dało się bez wycieczki. PS. tym zaklęciem było słowo: skaner :D

Odpowiedz
avatar rodzynek2
7 7

@marcelka: Jaki to bank? Pierwszy raz się z czymś takim spotykam, a w kilku różnych bankach dane zmieniałem, a tylko w jednym banku chcieli jeszcze jednego dokumentu w celu dodatkowej weryfikacji.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
4 4

To już chyba prościej zmienić bank. :) W moim poprzednim banku po roku zmienili mi tabelę opłat i prowizji na mniej korzystną. W placówce wyjaśnili że za 20 zł mogą mi zmienić taryfę na lepszą. Wolałem zrezygnować z ich usług i za darmo przenieść się do konkurencji.

Odpowiedz
avatar lowipe
1 1

@mietekforce: I to właśnie najnormalniejsze działanie!

Odpowiedz
Udostępnij