Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Od roku pracuję w zakładzie jako Informatyk (wiecie IT support, ten komputerowy…

Od roku pracuję w zakładzie jako Informatyk (wiecie IT support, ten komputerowy majster co naprawia PC-ty pracownikom, nazywajcie jak chceta).

Moim obowiązkiem jest pilnować by komputery w zakładzie działały jak należy także rozwiązuje problemy z nawigacjami, komórkami itp. a także zajmuję się wysyłaniem zepsutej elektroniki do serwisów.

O ile z samą robotą, szefostwem czy współpracownikami nie mam problemu (są w porządku)...

...To piekielne są serwisy gwarancyjne. Czasami naprawa idzie sprawnie i sprawa zamknięta. Jednak często się zdarza, że:
- Wysyłam do serwisu sprzęt.
- Po 14 dniach odsyłają z powrotem bez otwarcia nawet opakowania z notą "Nie wykryto usterki".
- Sprzęt nadal ma usterkę.
- Wysyłam znowu.
- W końcu ktoś łaskawie rzuci okiem i wychodzi, że trzeba wymieniać sprzęt lub część.
- Wraca do nas sprawny sprzęt.

Przynajmniej to nie my płacimy za wysyłanie wadliwego sprzętu do serwisów, a pakowanie tego badziewia w coraz to wymyślniejsze opakowania wykorzystując wcześniej zachomikowane kartony, pudła i folie bąbelkowe to bardzo relaksujące zajęcie.

It zakład serwis

by Meh
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar GlaNiK
10 12

Tak pewnie było z moją płytą główną w znanej sieciówce (usterki nie stwierdzono). Będę musiał napisać do producenta albo coś z prośbą o zerknięcie na sprzęt.

Odpowiedz
avatar Lynxo
10 10

Najlepsze wsparcie jakie mnie sie przytrafilo to Dell. Ani razu nie zwrocili nam bez naprawy. Wszystko w ciagu 48h. Az sie dziwilismy ze tak dobrze im to idzie. Chyab dobrego inzyniera nam przypisali.

Odpowiedz
avatar Alenthar
9 9

@Lynxo: Dell ma obecnie dobrej jakości serwis i zazwyczaj nie patyczkuje się z naprawą tylko wymienia od ręki dany sprzęt. No i najczęściej ma 3 lata gwatancji. Dlatego też polecam Della klientom, pomimo tego, że jest on droższy niż inne marki.

Odpowiedz
avatar Lynxo
2 2

@Alenthar: Fakt, dell kosztuje, ale i jakoscowo stoja na wysokim szczeblu. To co wytrzymywaly nasze biurowe lapki to raczej sklepowe toszibki i hapeki by zmarly po paru tygodniach.

Odpowiedz
avatar Tolek
3 5

Dlaczego wszyscy się boją podawać nazwę firmy lub miejsca,które było piekielne ?

Odpowiedz
avatar pierwszyswiat
4 4

@Tolek: Korporacje potrafią być mściwe, patrz casus Sądołów.

Odpowiedz
avatar pierwszyswiat
1 1

Tzw. "targety". Każdy serwisant ma z góry ustaloną liczbę urządzeń które musi naprawić - przy czym uznanie "braku usterki, urządzenie sprawne" również liczone jest jako naprawa. Jedyna różnica jest taka, że prawdziwa naprawa może zająć nawet i godzinę, a oznaczenie w systemie jako sprawne trwa parę sekund.

Odpowiedz
avatar Koralik
4 4

@pierwszyswiat: No dobra, ale taka osoba, która raz oznaczyła coś jako sprawne nie ma potem problemów, kiedy ten sam sprzęt wróci do nich po dwóch dniach i okaże się jednak niesprawny, bo ktoś kompetentny sprawdzi?

Odpowiedz
avatar shango
0 0

Serwis Dell to bardzo dobry jest, sam kiedys pracowałem w tym serwisie zanim skundlili się i zaczeli sprzedawać w marketach swój sprzęt Serwisy sklepowe to głownie pracuja ludzie aby mieć tylko pracę bo normalny serwisant nie będzie tam pracował ze względu na korporacyjne procedury uniemożliwiające prawidłową diagnozę sprzętu.

Odpowiedz
Udostępnij