Piekielne PKP InterCity.
Kup kilka dni przed wyjazdem bilet na TLK z miejscówką na trasie Gdynia-Poznań. Dowiadujesz się po wejściu do wagonu, że twoje miejsce siedzące nie istnieje, np. masz nr 78, a miejsca w sąsiednich przedziałach to 71 - 76 oraz 81- 86. Problem nie dotyczy tylko jednej osoby, a kilkudziesięciu. Konduktorzy nie reagują na problem, nie chcą dać poświadczenia o braku miejsc.
Dużo jeżdżę pociągami. Takie akcje zdarzają się w miarę regularnie, ale jedynie w sytuacjach kiedy podstawiają pociąg zastępczy z powodu awarii planowanego. Konduktor może niewiele - dlatego idzie się z takim problemem do kierownika pociągu.
Odpowiedzobsługa dworca mnie nienawidzi, bo ciągle domagam się od nich wskazania drogi na: "peron 9 i 3/4"
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 czerwca 2018 o 23:21
Co za problem, włączasz nagrywanie w komórce i żądasz wydania zaświadczenia o braku wykupionego miejsca
Odpowiedzna prosbe o numer sluzbowy imie i nazwisko zwykle reaguja :) tym bardziej an zlgloszenie skargi do centrali z podaniem ww danych lub relacji pociagu i godziny interwencji
Odpowiedz