Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Moi rodzice, od czasu burzy 2 miesiące temu, w miejscu zamieszkania mają…

Moi rodzice, od czasu burzy 2 miesiące temu, w miejscu zamieszkania mają na telefonach 3G i brak możliwości połączenia z netem, a LTE kuśtyka.

Podobnie sąsiedzi, też jest 3G i brak netu, a na LTE transfer na poziomie modemu.

A, dodam, wystarczy odjechać od domu i wszystko działa, jak należy.

W każdym razie abonament płacony, a pakiet 50GB, to warto, by chodził, więc reklamacja złożona.

Odpowiedzi operatora:

„Zmieńcie telefony na nowe".
„Sprawdźcie w innych telefonach”.
„Aktualizujcie oprogramowanie”.

Na zapytanie, czemu nie działa w tej lokalizacji, a gdzie indziej jak należy?

„Wina Państwa telefonu, dział tech stwierdził, że zasięg jest ok”.

call_center

by konto usunięte
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Grav
10 10

Przejdźcie się jeszcze po reszcie sąsiadów, może ktoś jeszcze ma podobny problem (zależy ilu abonentów danej sieci macie w okolicy) i wyślijcie masowo, tego samego dnia, wypowiedzenia umowy z winy operatora, wraz z podaniem przyczyny i pokonanej ścieżki w celu rozwiązania problemu. Warto załączyć jakieś zrzuty ekranu ze speedtestów w różnych lokalizacjach, z tego samego dnia. Albo naprawią i będziecie mieli wszystko po staremu, albo po którszej lub dłuższej batalii będziecie przynajmniej mogli przenieść się do poważniejszej sieci :)

Odpowiedz
avatar konto usunięte
5 5

Najpewniej piorun uderzył w antenę i się przekręciła. Najlepsze rozwiązanie to generować kolejne zgłoszenia (w ilości hurtowej, najlepiej zarówno TY jak i sąsiedzi). Wtedy jest szansa, że sprawdzi to ktoś kompetentny, a nie tylko konsultant z działu "technicznego".

Odpowiedz
Udostępnij