Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Market budowlany. Punkt cięcia. Klient podszedł z gotowymi półkami, które można dostać…

Market budowlany. Punkt cięcia.

Klient podszedł z gotowymi półkami, które można dostać na dziale.

[P]ilarz: Dzień dobry, słucham.
[K]lient: Za te półki trzeba zapłacić, żeby pociąć?
[P]: Nie.
[K]: Tak?
[P]: Nie.
[K]: To najpierw do kasy?
[P]: Nie.

Klient poszedł do kasy.

by Minion
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Armagedon
6 10

Bo to był TAJEMNICZY KLIENT.

Odpowiedz
avatar didja
13 17

"[P]ilarz: Dzień dobry, słucham. [K]lient: Za te półki trzeba zapłacić, żeby pociąć? [P]: Nie". Masz świadomość, że tekst ten oznacza, iż można pociąć niezapłacony towar?

Odpowiedz
avatar Xynthia
10 12

@didja: Dokładnie. Ja też kiedyś chciałam dociąć półki (były trochę za długie na moje potrzeby), ta usługa jest bezpłatna, ale za towar trzeba zapłacić. PRZED pocięciem, nie PO.

Odpowiedz
avatar Xirdus
15 15

@didja: widocznie w ichnim sklepie można pociąć nieopłacony towar.

Odpowiedz
avatar Minion
16 16

@didja: Dokładnie to miał oznaczać, bo można. Tak jest prościej i szybciej. Bardzo rzadko zdarza się, żeby ktoś za to później nie zapłacił. @Xynthia: u nas nie trzeba za towar płacić przed.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 maja 2018 o 21:10

avatar piesekpreriowy
7 11

A wystarczy w obsługę klienta włożyć minimum zaangażowania zamiast odpowiadać jednym słowem.

Odpowiedz
avatar daroc
-1 3

@piesekpreriowy: Też zauważyłem, że wiele "piekielnych" historii powstaje na własne życzenie autora, który po prostu zachowuje się niekomunikatywnie...

Odpowiedz
avatar jonaszewski
1 3

@piesekpreriowy: Jest jakiś powód, żeby klientowi odpowiadać na proste pytanie inaczej niż jednym, najbardziej konkretnym na świecie słowem? "Nie, proszę pana, w naszym sklepie osoba kupująca półkę ma prawo przekazać ją do przycięcia, wskazując odpowiednie wymiary, a następnie otrzymać ją jeszcze przed uiszczeniem zapłaty w kasie".

Odpowiedz
avatar daroc
0 4

@jonaszewski: bo to słowo wcale nie jest takie konkretne jak by się wydawało. Po odpowiedzi "nie" z tego dialogu można wywnioskować, że jeśli po pocięciu klientowi nie będą się te półki podobały, to może ich nie kupować (czyli nie płacić). Można było odpowiedzieć "nie, może pan teraz je pociąć, a zapłacić później w kasie" - konkretnie i klient wie, co ma robić.

Odpowiedz
avatar piesekpreriowy
-1 3

@jonaszewski: "Tak." Dotarło? Masz historie wyżej, nie jest odpowiednim przykładem dlaczego warto się wysilic zamiast udawać glupiomadrego?

Odpowiedz
avatar jonaszewski
0 0

@piesekpreriowy: Chyba jestem za inteligentny. Cały ten dialog jest dla mnie najoczywiściej jasny i zrozumiały.

Odpowiedz
Udostępnij