A propos historii z Cyfrowym Polsatem.
W wakacje byliśmy u przedstawiciela CP zrobić cesję umowy z mamy na mnie plus zwiększenie pakietu (na kilka miesięcy wprowadzałam się do niej).
Pan powiedział, że najpierw zwiększyć potem cesja, bo przeniesienie obowiązków trwa (zależało nam na jak najszybszym zwiększeniu pakietu). Potem chcemy zrobić cesję, więc jeszcze jedna wycieczka do CP.
Pan przyjął papiery i powiedział, że mamy poczekać kilka dni na odpowiedź. Ok. Dzwoni konsultant - cesji nie będzie, bo uwaga - "nie bo nie". No dobra, niech im będzie. Złożyliśmy reklamację, bo przedstawiciel CP wprowadził nas w błąd. Gdybyśmy wiedzieli, że cesja to nic pewnego, nie zwiększalibyśmy pakietu. A konsultant, swoją drogą niezła kultura osobista, powiedział, że jego to nie interesuje, ja kłamię, mogę ich pocałować etc.
Nie zdążyła przyjść odpowiedź i, jakże mi przykro, usuwają Universal Channel. Więc zrywamy umowę bez konsekwencji. Przedstawiciele handlowi CP wprowadzają w błąd i robią to celowo. Od połączenia Plusa z CP wszystko tam siadło - i obsługa klienta i oferta. Są na szczęście inne firmy.
Cyfrowy Polsat
Jeśli ten kanał nie był na liście gwarantowanych, to nie można zerwać umowy bez kary.
OdpowiedzJessi myslisz ze nc+jest super to mozesz się niezle zdziwić.mialem dostać dekoder za free a później zaczęli sobie liczyć 10zl co miesiąc.oczywiscie po kilku reklamacjach zrezygnowali z opłaty
Odpowiedz@adolf206: Ani nie mów, przygody mojej rodziny z nc+ mogłabym opisywać na tym portalu i opisywać, aż bym zapchała cały internet :D Najpiekielniejsze jest to, że do tej pory tak na prawdę nic nie ugraliśmy :/
OdpowiedzNie rozumiem w dzisiejszych czasach chęci wydawania grosza na TV bełkot?
OdpowiedzA polaczki cebulaczki tylko czekają na okazję taka jak ta z wycofaniem kanału. Kanału o którym istnieniu większość ludzi nie miała pojęcia, już nie wspomnę o oglądaniu go.
Odpowiedz@kaps: Bardzo cenię takich ludzi jak ty. Płaćcie grzecznie, ile operator sobie życzy, z przedłużeniami czekajcie do końca umowy, albo i lećcie na bezterminowej, nie korzystajcie ze swoich praw - dzięki wam dostaję świetne oferty.
OdpowiedzMylisz się, ja czytam regulaminy, umowy. Jestem świadoma tego co podpisuje, jeśli oferta mi nie odpowiada, to nie zawieram umowy, a nie później płacz i szukanie okazji żeby taką umowę zerwać. I może się zdziwisz, ale potrafię wynegocjować sobię dobrą ofertę, wszystkie umowy mam na czas określony i jestem zadowolona z warunków.
OdpowiedzJa tylko czekam, aż znowu jakieś ważne mistrzostwa sportowe zablokują...
OdpowiedzNetia była fajna, ale teraz jak ją kupili to już nie wiadomo jak będzie :/
Odpowiedz