Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

O pieklącym się sprzedawcy (z allegro). Na allegro od jakiegoś czasu jest…

O pieklącym się sprzedawcy (z allegro). Na allegro od jakiegoś czasu jest nowy system oceny sprzedających - można przydzielić od 1 do 5 gwiazdek za zgodność z opisem, czas wysyłki, koszt wysyłki i obsługę kupującego.

Zwykle nie ma problemów, więc wystawiam 4-5 gwiazdek i do tej pory nie spotkałam się z pretensjami.

Do czasu niezbyt miłego maila - cytuję poniżej:

"Cena wysyłki była podana PRZED zakupem, jeśli się pani nie podobała to po co pani kupowała, żeby mi teraz taki komentarz wystawiać z zaniżoną oceną. Nie podoba się, w porządku ale to się idzie wtedy kupić do kogoś innego, tak uważam."

A o co chodzi? Otóż pan sprzedawca dostał ode mnie po 5 gwiazdek (max) w każdej kategorii poza kosztami wysyłki. 5 to wysyłka "bardzo tania" a 4 "akceptowalna". Ja dałam 4 bo wcale tania nie była. Odpisałam mu nawet że koszt przesyłki był dla mnie "akceptowalny" i dlatego przedmiot kupiłam i dałam taką a nie inną ocenę, bo jak inaczej miałabym oceniać tych który naprawdę mają "bardzo tanią" wysyłkę?

Ciągle jednak się dziwię jak można tak przeżywać jedną gwiazdkę i wysyłać pretensje do kupującego (który przecież i tak mu nie zmieni tej oceny - bo nie może choćby chciał)

allegro

by md5
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar rodzynek2
7 11

Uświadom kupującego, że duża liczba idealnych, czy maksymalnych ocen, często rodzi podejrzenia o to, że oceny zostały wystawione przez znajomych po to, żeby podkoloryzować.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
4 16

Najbardziej na allegro śmieszy mnie wpis: jeśli chcesz dać ocenę inną niż pozytywną najpierw się z nami skontaktuj.

Odpowiedz
avatar Iras
20 22

@kupmipiwo: To akurat jest jak najbardziej uzasadnione, bo masa ludzi potrafi trzasnąć negatywa, bo im się zakup odwidział, znalazł gdzieś taniej, czy dlatego, że kurier - na którego sprzedawca wpływu nie ma - pierdyknął przesyłkę po prostu za ogrodzeni, alb zostawił ją na ogólnodostępnej klatce schodowej. Zdarza się też, że np. sprzęt dotrze uszkodzony - zamiast walić od razu negatywa, warto jednak się skontaktować ze sprzedawcą. Z paczką różne rzeczy mogą się dziać i większość sprzedawców, dla ktorych allegro to glowna platforma handlowa, będzie wolała po prostu wysłać nowy przedmiot, zamiast tracić opinię.

Odpowiedz
avatar rodzynek2
2 6

@kupmipiwo: W takim razie oceny a takich sklepach należy dać z dużą rezerwą.

Odpowiedz
avatar singri
20 20

@kupmipiwo: moi pracodawcy ostatnio dostali negatywa "do zdjec to chyba karlice bierzecie"... Chodziło o to, że sweter który modelka ma do pół uda, kupującej nie zakrył pośladków. Tylko że w każdej aukcji jest napisane: Modelka ma wzrostu tyle, w biodrach tyle, w pasie tyle. Można przeczytać i zastanowić się, jak ten sweter będzie na mnie leżał. Można zadzwonić i dopytać. Można wreszcie odesłać. Ale nie, lepiej walnąć negatywa...

Odpowiedz
avatar jass
5 5

@kupmipiwo: A co jest w tym złego? Sprzedający woli rozwiązać ewentualne sytuacje konfliktowe niż dostać negatyw, przecież dla klienta to dobrze. Sprzedaję biżuterię i też wolę żeby klient napisał jak coś jest nie tak, niż żeby wystawił złą ocenę. A powody do takich ocen bywają idiotyczne, jak np: jaśniejszy kolor kolczyków niż na zdjęciach (no kurcze, przy zakupach przez internet zawsze należy brać poprawkę na to, że kolory są zależne od ustawień monitora, a jak na żywo przedmiot nie pasuje to można go przecież zwrócić...), zbyt mało ozdobne opakowanie, kolczyk źle leży w uchu (tu też wystarczyłoby wcześniej napisać, kolczyki jeździły ze mną na targi i sztyft się lekko wygiął, wystarczyło go dogiąć palcem... Ale po co skontaktować się wcześniej i problem rozwiązać, lepiej wystawić neutrala).

Odpowiedz
avatar nasturcja
4 4

@kupmipiwo: kiedyś kupiłam sobie na allegro gorset a kto ma najlepsze gorsety? Sexshop. Większość negatywów brzmiała mniej więcej tak "Jak mogliście dodać reklamówkę z bielizną do rudej peruki? To dla dziecka było! Skandal!". Więc ja się nie dziwię że sprzedawca prosi o kontakt jak ludzie nawet nie sprawdzają od kogo kupują.

Odpowiedz
avatar Iras
8 8

Na wszelkich platformach handlowych, gdzie jest opcja dodania komentarza, komentarze negatywne wywołują też bardzo negatywne odczucia. potencjalni kupujący, widząc choćby jednego negatywa za jakąś bzdurę, często zrezygnują z zakupu u danego sprzedawcy - niezaleznie od tego, że prócz jednego negatywa ma kilkaset pozytywów. Dla takiego sprzedawcy sa to straty. W przypadku osób prywatnych z kolei - negatyw przyczynia się do bólu zadu, bo "niszczy moją, jakże wspaniałą statystykę"

Odpowiedz
avatar rodzynek2
4 12

@Iras: A ja mam nieco w drugą stronę. Jeżeli ktoś, kto ma kilkaset transakcji miesięcznie, czy rocznie i ma (prawie) tylko maksymalne oceny rodzi moje podejrzenia. Podejrzenia, że te dobre oceny zostały hurtowo nabijane przez jakiś znajomych.

Odpowiedz
avatar Kikai
9 9

@rodzynek2: Dokładnie. Jeśli sprzedawca wśród setek pozytywów ma jakieś negatywy, to czytam je sobie uważnie, ale zwykle dochodzę do wniosku, że to po prostu z tymi kupującymi lub pojedynczymi transakcjami było coś nie tak, i nie zniechęca mnie to do oferty. Zwykle najbardziej liczy się to, co i w jakim tonie odpisuje sprzedawca na negatyw, a nie sam fakt, że go dostał. (Oczywiście nadal mowa o sytuacji, który ogólna statystyka wypada mocno na plus).

Odpowiedz
avatar aklorak
14 14

@urbankrwio: Jeśli ktoś kupił i zapłacił za towar z wysyłką, to jedna gwiazdka oznacza, że koszt wysyłki był akceptowalny.

Odpowiedz
avatar MyCha
9 9

@urbankrwio: To wyjaśnij mi po kiego grzyba istnieje więc opcja ocenienia kosztów przesyłki poniżej 5 gwiazdek skoro można to zrobić dopiero po zakupie?

Odpowiedz
avatar jass
6 6

@urbankrwio: To że zgadzam się na koszta nie oznacza że muszą mi się one podobać. Czasem potrzebne jest coś, co ma jeden konkretny sprzedający i jak wysokiej ceny wysyłki by nie miał, i tak tam zamówię bo nie mam wyjścia. Co nie zmienia faktu że zarabianie na wysyłce uważam za żenujące, to powinien być realny koszt, a nie zawyżony bo sprzedający wolał wystawić produkt taniej a stratę odbić sobie gdzie indziej. Sama sprzedaję biżuterię przez internet i wolę cenę wysyłki zaniżyć i te 2zł dopłacić niż odstraszać klientów zbyt wysoką kwotą. A jako klientka na ceny przesyłki zwracam uwagę i jak ktoś bardzo te kwoty zawyża to jak mam alternatywę idę na zakupy gdzie indziej, choćby zamówienie było na kilkaset złotych. Ot, ludzka natura ;)

Odpowiedz
avatar urbankrwio
-2 8

@MyCha: Koszt wysyłki znasz przed zakupem, no chyba, że jesteś analfabetą i czytać opisów aukcji nie umiesz...

Odpowiedz
avatar urbankrwio
-3 5

@jass: Jak pisałem na allegro 5 gwiazdek opisane jest jako "bardzo tania" a powinno być "akceptowalnie" bo skoro kupujesz z tej akcji to AKCEPTUJESZ koszt wysyłki i nie mówię o januszach biznesu co sprzedają towar za 2zł i przesyłka 15zł tylko o normalnych sprzedawcach np paczkomatach allegro za 8,6 jakim prawem ktoś może wystawić przy takiej wysyłce mniej niż 5 gwizdek? Kupujący leczą swoje kompleksy wykorzystując to, że są bezkarni i wystawiają te oceny kompletnie z tyłka bo "jego zdaniem to nie było "bardzo tanio" (choć taniej się nie da) tylko "akceptowalnie" i przez takich zakompleksionych potem sprzedający nie dostanie "super sprzedawcy" bo przecież handlowcy to złodzieje co mają czelność żądać pieniędzy za swój towar od biednych ludzi i trzeba im dowalić bo powinni za darmo wysyłać i ceny o połowe zmniejszyć...

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 października 2017 o 22:33

avatar imhotep
5 7

@urbankrwio: Skoro sprzedawca napisał, że jak się cena wysyłki nie podoba, to niech kupuje gdzie indziej, to skoro jemu nie podoba się system oceniania, to niech sprzedaje gdzie indziej niż na Allegro ;)

Odpowiedz
avatar jass
1 1

@urbankrwio: No niestety, nie da się stworzyć idealnego systemu ocen. A kupujący zasadniczo może wpisać co chce i nic mu się nie zrobi, takie życie. Miałam raz taką sytuację - na Dawandzie pewna Niemka kupiła u mnie biżuterię z opcją wpłaty bezpośrednio na konto, ale chyba złotówki pomyliły jej się z euro, bo zamiast 400zł wpłaciła 1400zł. Jak tylko zobaczyłam wpłatę od razu do niej napisałam. Nie odpowiadała przez kilka dni, ostatecznie jednak się odezwała, a ja odesłałam nadpłatę (potrącając tylko ok. 50zł opłaty bankowej za przelew zagraniczny no bo sorry, ale z jakiej racji to ja miałabym ponosić ten koszt). Po jakimś czasie dostałam na stronie komentarz od tej klientki, enigmatyczne "Danke" i 4 gwiazdki (na 5 możliwych, ani przedtem ani potem nie dostałam mniej niż 5). I do dziś mnie to irytuje, bo babka tak ani be ani kukuryku co jej w obsłudze czy biżuterii nie pasowało że postanowiła wystawić niższą ocenę.

Odpowiedz
avatar LoonaThic
-1 1

@imhotep: Nie czaisz tej różnicy, nie?

Odpowiedz
avatar LoonaThic
0 0

@jass: Trzeba było nie odsyłać - skoro się nie przyznała sama do pomyłki to Ty przecież też masz prawo nie połapać się :)

Odpowiedz
avatar aklorak
5 7

Ale na zdrowy rozsądek jak można oceniać koszta wysyłki? Skoro kupujemy to wiadomo, że zgadzamy się na nie. Najwyższą notę zarezerwowałabym na darmową wysyłkę, średnią na realne koszta, a najniższą na sytuacje, kiedy sprzedawca chce na wysyłce zarobić.

Odpowiedz
avatar szafa
0 0

@aklorak: No to sama sobie odpowiedziałaś, jak oceniać koszta wysyłki :)

Odpowiedz
avatar zirael0
16 16

Ach ci kochani sprzedający. Niedawno wystawiłem pozytywa w sumie z zastrzeżeniem że czas wysyłki był za długi (3 gwiazdki - kupione w poniedziałek, potwierdzenie wysłania towaru dostałem w czwartek, a sam towar dostałem we wtorek tydzień po zakupie). Opisałem to w komentarzu. Ot szczera prawda i 10 minut po wystawieniu opinii dzwoni do mnie sprzedawca "że to bardzo krzywdząca opinia i w ogóle, że oni mają dużo tanich rzeczy i im się schodzi, że oni się nie lenią i niestety musi mi zablokować możliwość kolejnych zakupów u niego" - jak dla mnie żadna strata, ale tego sprzedawcy raczej znajomym już nie polecę.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 października 2017 o 11:54

avatar bazienka
-1 7

ja mialam sprzedajacego, ktory ustalil cene na 15 zl ( niby polecony prio), za kazdy nowy przedmiot bylo +2 zl, a czymw aukcji nie bylo slowa rzeczy bardzo lekkie, przyszly do mnie w zwyklej kopercie listem zwyklym, sprzedawca wycyganil mnie na ponad 10 zl, ale po odpowiedniej ocenie doatalam negatywa

Odpowiedz
avatar hulakula
2 8

@bazienka: teraz sprzedający nie może wystawić opinii kupującemu, co nie jest idealnym rozwiązaniem.

Odpowiedz
avatar urbankrwio
-4 8

@bazienka: Informacja być musiała twoja wina, że nie czytasz aukcji jak 70% klientów a potem hurr durr i negatyw bo tobie się czytać nie chce? Puknij się w łepetyne... a negatyw dla ciebie jak najbardziej wskazany a usunięcie tej możliwości z allegro to kompletny idiotyzm bo kupujący teraz bez skrępowania walą negatywy za idiotyzmy które są ich winą albo za które sprzedający nie ma fizycznej możliwości odpowiadać

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 października 2017 o 22:42

avatar bazienka
0 6

@urbankrwio: widze problem w czytaniu ze zrozumieniem po 1 nie bylo mowy w aukcji o ty, ze kazda kolejna rzecz podwyzsza koszt przesylki ( rzeczy byly lekkie) po 2 wybralam po kliknieciu 'kup teraz' przesylke polecona ze skrzynki wyciagnelam koperte zwykla z wartoscia znaczka odpowiadajaca listowi zwyklemu, a nie przesylce poleconej, za ktora zaplacilam gdzie wg ciebie jest moja wina?

Odpowiedz
avatar urbankrwio
1 5

@bazienka: Na każdej aukcji na allegro jest zakładka "wysyłka" lub "dostawa" nie pamiętam dokładnie, gdzie są 3 rubryki których nie przeczytałaś czyli cena przesyłki dajmy na to 10zł dalej jest ilość produktu w paczce niech będzie 3szt a ostatnia to KOLEJNA SZTUKA czyli cena jaką musisz dopłacić za KAŻDY KOLEJNY PRODUKT na potrzeby przykładu +2zł. Ale żeby było śmieszniej po kliknięciu kup teraz wybierasz sposób dostawy w którym uwzględniane są te koszta i ty zamiast czytać co jest napisane na ekranie klikałaś bezmyślnie i w tym jest twoja wina bo wyświetliło ci koszt wysyłki ale po co czytać informacje na ekranie przecież za wszystko winny jest sprzedawca...

Odpowiedz
avatar LoonaThic
0 2

@urbankrwio: Negatyw za co? Typowy komentarz ODWETOWY, nie mający nic wspólnego z rzeczywistością. Dostał kasę? Klient czekał na przesyłkę? Odebrał przesyłkę? Spełnił swoje obowiązki? Spełnił. Więc za co ten negatywny komentarz, co?

Odpowiedz
avatar urbankrwio
-1 1

@LoonaThic: W skrócie za bycie analfabetką i idiotką która nie potrafi czytać literek zamieszczonych na aukcji, zwalanie winy za swoją niekompetencja na sprzedającego i szkalowanie opinii...

Odpowiedz
avatar LoonaThic
0 2

@urbankrwio: Proszę Cię... Widać, że to Ty jesteś ten supermega sprzedawca, który walił negami za każdą niepomyślną historię, co? Jak wpłacam Ci kasę to oczekuje czegoś co bedzie OK, nie chłamu. Jak wciskasz g*wno w papierku to nie dziw się, że walą negi. Ja mam się bać, bo wielce obrażony sprzedawca mi w ODWECIE walnie nega? I dobrze, że Wam to ukrócili!

Odpowiedz
avatar urbankrwio
-1 1

@LoonaThic: Ty przeczytałeś w ogóle o czym pisała bazienka? Ma pretensje do sprzedawcy, że przesyłka kosztowała X a jej się wydawało że powinna kosztować Y i zaniżyła mu ocenę z nie jego winy bo to ona jest idiotką co czytać aukcji nie potrafi bo wszystkie informacje są w niej zawsze podane. Nic ni było o gównianym towarze, o tym, że ma być OK a nie był tylko o tym, że debilka szkaluje opinie gościa bo czytać ze zrozumieniem nie potrafi tylko klika jak małpa "dalej", "dalej". Nie masz się bać jeśli nie jesteś idiotą ale niestety ale 95% negatywów jest z winy kupującego, macie pierdyliard praw do zwrotu, reklamacji i uj wie czego ale po co z tego korzystać, po co napisać mail, zadzwonić lepiej walnąć negatywa przecież każdy handlarz to złodziej co chce cie okraść z ciężko zarobionych 500+ a i tak on mi gówno może zrobić... Masz sposób myślenia małomiasteczkowego wała który widzi wszędzie złodziei i lewaków...

Odpowiedz
avatar LoonaThic
0 0

@urbankrwio: To, że bazienka jest analfabetką - to nie drążmy tego tematu. Ja pytam czemu "supersprzedafcy" za nega zasłużonego - bo towaru nie wysłali, bo przysłali g*wno itd - zawsze walą odwetowego nega? W tej konkretnie sytuacji - bazienka jest jak naiwne dziewcze błądzące we mgle i nie wie co robi dobrze a co nie. Nie miała w zasadzie prawa wystawiac innej oceny jak 5 gwiazdek, bo cena też zależy od gabarytu - oczekiwanie, że paczka 30 kg i gabarytach pójdzie za 15 zl a taniej jak za 50 zł nie poślemy (TO PRZYKŁAD - nie konkretny cennik) to tu powinna oceniać pocztę albo kuriera ale nie sprzedawce - pełna zgoda. Ale walenie nega za to, że samemu się dało d*py i ktoś to odpowiednio ocenił - to jest świństwo i tego nigdy nie rozumiałem.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 listopada 2017 o 1:13

avatar urbankrwio
0 0

@LoonaThic: No i tu dochodzimy do sedna sprawy czyli ze są różni ludzie zarówno po jednej jak i drugiej stronie czyli ebnięci sprzedawcy jak i kupujący tylko niestety sprzedawcy mają bardzo mało praw zarówno "państwowych" jak i na allegro i w 90% przypadkach to sprzedawca dostaje po dupsku bo nieuczciwi sprzedawcy są szybko eliminowani, blokowani itd. Drugą sprawą jest to, że ocena na allegro jest zbyt subiektywna i nadużywana (obecnie jeszcze bardziej niż przedtem) zdarzają się negatywy za brak kontaktu ze sprzedającym kiedy kupujący pisze mail w piątek wieczorem a negatywa daje w sobotę rano BO MOŻE i nic złego go za to nie spotka i sprzedawca powinien mieć mechanizmy do obrony przed takimi negatywami z tyłka. Trzecią sprawą jest to, że prawo i allegro daje kupującym szereg mechanizmów do załatwienia sprawy bez negatywa, odesłanie towaru, reklamacje, spór transakcyjny itd więc jeśli sprzedający tnie w uja to odesłać towar zaznaczając zwrot przez allegro, założyć spór itd i wiem o czym mówię handluje na allegro od dobrych kilku lat w zawodowy sposób i po zmianie w komentarzach ilość negatywów się zwiększyła kilkukrotnie i powiem ci, że zasadnych w których to ja zawiniłem były może 1 lub 2 a kilkanaście w stylu "przesyłka szła za długo", "pas nie wyszczupla" wystawiony po tygodniu od zakupu "pojemnik w kawałkach" przy pojemniku wysyłanego w częściach ale nikt z nich nie raczył zadzwonić, napisać maila itd

Odpowiedz
avatar kardamon
-1 3

Jako osoba sprzedająca na tym portalu w zupełności rozumiem tego sprzedającego. Gwiazdki, które kupujący przyznają sprzedawcom mają znaczący wpływ na ceny, jakie płacą oni za wystawianie aukcji lub przyznanie im jakichkolwiek preferencyjnych warunków sprzedaży. I uwierz mi, dla Ciebie ta "jedna głupia gwiazdka" to nic, a dla takiego sprzedającego czasem poważny problem. Bo przy standardzie allegro wymagana średnia w każdej gwiazdkowej kategorii wynosiła 4,995 i wystawienie 4 zamiast 5 gwiazdek już tę średnią zaniżało. Teraz wymagane jest 4,995 jako średnia z ocen gwiazdkowych łącznie dla statusu super sprzedawcy. Możesz zatem sobie spokojnie policzyć, co robisz taką oceną. Dla mnie osobiście też niezrozumiałe jest zaniżanie sprzedawcom ocen w tej kategorii, jeżeli koszt wysyłki był wyraźnie podany przed zakupem. Nie odpowiadał Ci to trzeba było nie kupować, a nie czynić szkodę innym, bo Ci się nie mieścili w widełkach.

Odpowiedz
avatar marekmagurski
4 4

@kardamon: To już trochę idzie w absurdalną stronę. Sprzedawca dostaje w końcu pieniądze za ten towar i zamiast normalnie podziękować za zakupy jak to robią w normalnych sklepach to wysyła obraźliwe maile że dostał gdzieś o 1 gwiazdkę mniej. Też mi się to zdarzyło bo chyba sprzedawcy nie mogą przeboleć braku odwetowych komentarzy (które często odstraszały ludzi od uczciwych ocen - czyli "zostałem oszukany ale nie dam negatywa bo też dostanę") U mnie jakiś facet też dostał 4 gwiazdki zamiast 5 i tak się zapienił że aż mnie zablokował żeby u niego więcej nie kupować i nie zaniżać mu opinii - więc te niby super oceny trzeba traktować podejrzliwie.

Odpowiedz
avatar md5
4 4

@kardamon: Ja się staram uczciwie oceniać i nie chcę nikogo krzywdzić więc jak ktoś ma tańszą przesyłkę niż inni to daję 5 czyli "bardzo tanio", tu nie była wcale taka tania więc dałam "akceptowalna" (bo ją w końcu zaakceptowałam), nie rozumiem dlaczego mam dawać "bardzo tanio" skoro nie jest tanio??? Nie wiem jak allegro punktuje sprzedawców ale może coś jest nie tak z tym systemem skoro sprzedawcy wpadają w histerię kiedy dostaną ocenę 4/5 (czyli wydaje się że całkiem dobrą). Oczywiście możemy wszystkim dawać 5/5 za wszystko żeby tylko "nie szkodzić" ale takie ocenianie jest bez sensu - i dla innych kupujących to też żadna informacja

Odpowiedz
avatar md5
2 2

@marekmagurski: może to ten sam sprzedawca, bo mnie też zablokował :) to chyba nowa forma szantażu na allegro: "jak mi nie dasz max gwiazdek to nie możesz u mnie kupować", czyli warto pamiętać że dla "supersprzedawcy" najważniejsze są gwiazdki nie klienci ;)

Odpowiedz
avatar Mroovkoyad
2 2

@kardamon: A co mnie obchodzi czy sprzedawca, od którego kupuję, straci status super-sprzedawcy lub będzie miał zwiększone koszty korzystania z serwisu? Jeżeli nie wysyła towaru obiektywnie najtańszą metodą, to nie zasługuje na maksymalną ocenę i nie powinien potem płakać, że kupujący korzystają z możliwości jakie przewidział serwis.

Odpowiedz
avatar urbankrwio
0 2

@md5: Jak pisałem wyżej system ocen kosztu wysyłki jest źle opisany bo 5 gwiazdek powinno mieć podpis "akceptowalne" ewentualnie inny bardziej neutralny w stylu "dobra cena". Inną sprawą jest rozpasanie i leczenie kompleksów przez kupujących wystawiających ocenę 4 przy paczkomacie na którego cenę sprzedawca nie ma wpływu tylko po to, żeby dowalić "złodziejowi" (czyt. sprzedawcy) @Mroovkoyad Tylko problem jest w tym, że to TY wybierasz formę przesyłki (zakładając, że jest więcej niż jedna) więc jakim prawem, zaniżasz ocenę tylko dlatego, że lecząc kompleksy uważasz, że to nie jest "bardzo tanio" (patrz pkt wyżej o złym nazewnictwie ocen). Poza tym nie ma czegoś takiego jak "obiektywnie najniższa cena" dla jednego 10zł za polecony priorytetowy to "najniższa" (taka dokładnie jest cena na poczcie) a dla drugiego to będzie drogo albo "akceptowalnie" dlatego system oceniania jest wadliwy a brak komentarzy zwrotnych jeszcze bardziej rozbestwia kupujących, żeby dowalić niższymi ocenami...

Odpowiedz
Udostępnij