Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Zachciało mi się kupna pewnego urządzonka elektronicznego. Mam upatrzony konkretny model. Zakup…

Zachciało mi się kupna pewnego urządzonka elektronicznego. Mam upatrzony konkretny model. Zakup nie jest mega pilny - śledzę więc Ceneo, Allegro i poluję na okazję :)
W niedzielę z głupia frant wpisałem model owego urządzenia w Google - wyskoczyła oferta sklepów Euro o 80zł taniej, niż u konkurencji. Super, chcę zamawiać - nie da się, jest komunikat "Brak możliwości dostawy, Sprawdź dostępność w sklepach". Sprawdzam, gdzie toto dostępne - niedaleko mojej pracy. W poniedziałek w ramach przerwy obiadowej udałem się więc do tego sklepu.
Znalazłem półkę z urządzeniami tego typu - tego upatrzonego przeze mnie niestety brak. Zaczepiłem więc pana z obsługi, pan popatrzył ze mną, że brak, poszedł sprawdzić.
Co się okazuje? Mają na magazynie. Jedną sztukę. Uszkodzoną. W systemie nie ma opcji oznaczenia jej jako uszkodzona, więc system centralny pokazuje, że w tym sklepie jest i wabi klientów.
Na drugi raz najpierw zadzwonię.

euro rtv agd

by konto usunięte
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Nulini
5 5

Też się raz tak nacięłam w rtv euro agd... Na stronie brak możlwości zakupu, dostępne w moim sklepie, ale towar z wystawy, zniszczony...

Odpowiedz
avatar LadyAnnabeth
0 0

Miałam podobnie w MediaExpert. Z tą różnicą że dało się zamówić, więc zamówiłam, z odbiorem i płaceniem w sklepie bo tylko taka opcja była. Odbiór następnego dnia rano, pojechałam kilka godzin później. W sklepie szukają i szukają, jeden pracownik nie znalazł, podszedł drugi, zajęło im to chyba pół godziny. Co się okazało? Że urządzenie faktycznie znajdowało się na sklepie. W magazynie. Przeniesione przez kogoś w celu... reklamacji i czekające na naprawę. Sklep pokazuje na stronie rzeczy należące już do kogoś.

Odpowiedz
Udostępnij