Dostałem odpowiedź z korporacji Taxi dot. piekielni.pl/78838.
Muszę przyznać, że odpowiedź mnie rozwaliła.
"Różnice w opłatach za kurs są spowodowane tym, iż kierowca wybiera trasę najszybszą w danych warunkach jazdy”.
Ach, te korki w nocy, cała Warszawa stoi...
A dodam, bo zapomniałem, zapytałem chłopaków, czy jechali inną trasą. I jadą zawsze tak samo, bo jest po prostu wygodnie.
Taxi
Wszystko zalezy od firmy. Ja reklamacje na typowa taksowke zglaszalam 3 krotnie. W dwoch miastach (Krakow i Oswiecim). Za kazdym razem zostala uwzgledniona, tylko raz otrzymalam zwrot roznicy, a innym razem opcje darmowego przejazdu.
Odpowiedzi dlatego preferuje ubera
OdpowiedzA to taki problem zmienić firmę taksówkarską na taką, która szanuje dobrego klienta i nie chroni własnych taksówkarzy, którzy ordynarnie naciągają klienta? Odpisz im w tym duchu, zobaczysz jak szybko zmienią front. A jeśli nie - podpiszcie drugą umowę z konkurencją i dzwońcie tam w razie potrzeby. Przecież was taka druga umowa nic nie kosztuje, a firma oszukująca na was już nie zarobi.
OdpowiedzPodpisana umowa z inną korpo taxi. Warunki zbliżone co do poprzedniej. Ciekawe jak szybko się zorientują, że klienta brak. A i dodatkowo pokazałem kilku szefom firm w biurowcu gdzie się mieścimy o wałkach jakie miałem i sami postanowili się przyjrzeć swoim opłatom. A dodam rozmowy w restauracji w biurowcu także dość swobodnie.
OdpowiedzW przypadku oszustwa złotówy powinna być automatycznie zasądzana kara w wysokości stukrotnej wartości przejazdu, na rzecz poszkodowanego. Czyli jak przejazd kosztował 50 zł, to janusz płaci 5000 zł.
Odpowiedz@Jaladreips: Nie przesadzajmy. Na początek dziesięciokrotna starczy.
Odpowiedz