Ten tydzień to nocki w pracy. Kończę o 6 rano, blisko mam do domu, więc ok 7 po prysznicu, wypiciu herbaty i lekkiej "kolacji" idę spać.
8:10 telefon, zaproszenie na pokaz garnków, ble ble ble, dziękuję nie jestem zainteresowany.
8:20 powtórka z rozrywki, dziękuję nie jestem zainteresowany. Blokuję numer. Chwilę przed 9 ponoć znajomy polecił mnie jako chętnego do udziału w pokazie... Tak, tak, blokuję numer.
9:30 niemal ten sam numer, inna końcówka.
Rozumiem pracę na słuchawce, targety, coś tam jeszcze.
Słowo "nie" to ciągle słowo nie. Nie żadne tam może, możliwe itd.
PS. Jeśli dzwonicie to wiedzcie do kogo dzwonicie, a nie odpowiadacie, że do właściciela telefonu/numeru, a po prośbie o nazwisko właściciela telefonu/numeru następuje niezręczna cisza.
Pozdrawiam, miłego dnia.
call_center
Znam ten ból. Dlatego ZAWSZE wyłączam telefon jak idę spać. Niech się pali i wali wszystko, w końcu komórka jest dla mnie, nie ja dla komórki.
OdpowiedzTylko tak patrząc z innej perspektywy, w pracy jestem ponad 8 godzin, śpię 6, będąc z dziecmi na treningu (lub spacerze) telefon mam wyłączony. To wychodzi na to, że mozna się do mnie dodzwonić przez jakieś 2 godziny na dobę, oczywiście jak będzie mi się chciało odebrać.
Odpowiedz@sutsirhc: O ironio, za niedługo nie będę mogła wyłączyć komórki bo jak się będzie palić to właśnie będe musiała wstać xD
Odpowiedz@sutsirhc: W moim telefonie ustawiłam sobie automatyczne wyłączanie dźwięku o ustalonych godzinach (od późnego wieczora do rana), z wyjątkiem „tylko priorytetowe” – czyli alarmy i numery z mojej listy znajomych. Jeśli stanie się coś ważnego, dodzwonić się można, ale żadne garnki czy powiadomienia z Facebooka mnie nie obudzą. Wygodne, i nawet pamiętać o tym nie muszę.
Odpowiedz"Jeśli dzwonicie to wiedzcie do kogo dzwonicie". Ależ ja wiem doskonale do kogo dzwonię. Do właściciela numeru :D. No, czasem tylko jego użytkownika.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 czerwca 2017 o 13:34
@vonKlauS: A konkretnie? Szkoda, że imię i nazwisko jest nieznane ;)
OdpowiedzDlatego zawsze, ale to zawsze w takich sytuacjach wyłącza się telefon :)
OdpowiedzRozwiązanie: 1. Kup od nich te garnki. 2. Znajdź siedzibę firmy. 3. Znajdź osobę odpowiedzialną za system i "losowanie" numerów. 4. Zdziel ją najcięższym z garnków przez łeb. 5. Wybierz mniejszy garnek. 6. Zdziel resztę ludzi, a co! 7. Wysadź im serwery mieszanką wybuchową w jednym ze średnich garnków. 8. Wróć do domu. 9. Zaśnij nie niepokojony:D
Odpowiedz@omel: Twoja rada jest najlepsza ^^
OdpowiedzTak się zastanawiam, skąd oni biorą te numery, bo do mnie nikt nie dzwoni nigdy poza moim bankiem... szczęśliwiec ze mnie :)
OdpowiedzNiestety ale nie jest to wina danego pracownika, że dzwoni do Ciebie po kilka razy. Często jest tak, że mimo tego iż pracownik zaznaczy, że ktoś odmówił zaproszenia to system wrzuca mu ten telefon jeszcze raz. (ja kiedyś jak pracowałam na sluchawce to zadzwonilam 2 razy w ciagu godziny do Pani która nie mogła nawet wstać z łóżka).Jeżeli nie chcesz telefonów taki to odpowiadaj im ,,Nie życzę sobie kontaktów z Państwa strony i proszę o usunięcie mojego numeru z bazy danych", w tym przypadku pracownik jest zobowiazany po zakończeniu rozmowy kliknąć ,,życzenie usunięcia z bazy" i na jakiś czas masz spokój.
Odpowiedz