Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Ostatnio w Biedronce. Kilka osób przede mną jakieś zamieszanie przy kasie, ale…

Ostatnio w Biedronce.

Kilka osób przede mną jakieś zamieszanie przy kasie, ale nie zwróciłem na nie specjalnie uwagi. Gdy przyszła moja kolej na płacenie kasjerka mówi, że terminal nie działa, bo przed chwilą pan chciał płacić i też nie działał (wyjaśniło się zamieszanie). Wyciągnąłem gotówkę, płacę i mówię, że powinna przejść chyba do innej kasy skoro są puste i terminale tam działają. Odpowiedź zwaliła mnie z nóg:
- Po co, dopiero przed chwilą się popsuł.

Powodzenia dla kolejkowiczów za mną, którzy nie mieli gotówki.

sklepy

by imhotep
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar konto usunięte
0 8

pytanie, czy to awaria terminala, czy padła sieć, wtedy przejście do innej kasy nie rozwiąże problemu.

Odpowiedz
avatar jass
9 9

@Caron: Jeśli zamieszanie było przy jednej kasie i nie puszczono żadnego komunikatu o braku możliwości zapłaty kartą to raczej zepsuł się tylko ten terminal.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
3 5

@Caron: Ty czytasz czasami i przy tym myślisz? Cyt.: "...i terminale tam działają..."

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 czerwca 2017 o 19:23

avatar konto usunięte
0 2

@zmywarkaBosch: skoro inne kasy są puste - nie ma tam żadnego sprzedawcy, tylko ta jedna była czynna - to skąd to wiadomo? To tylko założenie autorki. Stwierdzenie kasjerki: 'po co skoro dopiero się popsuł' = 'jeszcze na pewno operator nie rozwiązał problemu".

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 2

@Caron: Tyle, że niedziałanie terminala niekoniecznie musi wiązać się z awarią po stronie operatora. Po co sprawdzać na innym jak można dupy nie ruszyć. Sam się zaorałeś.

Odpowiedz
avatar imhotep
2 4

@Caron: Dwie inne kasy były czynne i można było płacić tam kartą. Kasjerka jednak nie raczyła wstać i poinformować o tym kolejki.

Odpowiedz
avatar aklorak
2 2

@imhotep: Kiedyś już to pisałam. Intermarche. Podchodzę do kasy i słyszę: gotówką czy kartą, mówię że kartą, a babka na to, że awaria i nie można, to po kiego się pyta (w sklepie ani przy wejściu oczywiście żadnej informacji o tym). Miałam kasę więc zapłaciłam. Podchodzi następny klient i słyszę: gotówką czy kartą?

Odpowiedz
avatar yakhub
1 1

Faktycznie, odpowiedź nieco "nieprzytomna", ale prawdopodobnie chodziło po prostu o to, że takie sytuacje zdarzają się im dosyć rutynowo, i zazwyczaj po kilku minutach terminal z powrotem zaczyna działać...

Odpowiedz
avatar nietruskawki
0 0

wbrew pozorom nie jest tak łatwo zmienić kasę w ciągu zmiany, a już na pewno nie tak szybko. tym bardziej że twierdzisz że już stales w kolejce - jestem pewna że reszta stojących osób by się ucieszyła gdyby nagle kazano im zebrać zakupy z taśmy i się przenosić, 'bo terminal nie działa, a moglibyście chcieć karta zapłacić'

Odpowiedz
avatar AgratBatMahlat666
0 0

Akurat pracuję koło Biedronki (sklep "w pasażu", jestem naprzeciwko biedronkowych kas) i zauważyłam, że z terminalami to się u nich co chwilę coś dzieje. U mnie w ciągu ostatniego pół roku terminal odmówił współpracy raz - u nich to się zdarza przynajmniej co 2-3 dzień, a czasem i po parę razy dziennie, przy czym zwykle nie działają wszystkie. Często nie ma o tym żadnej informacji dopóki nie przyjdzie do płacenia, potem znowu nikt nie wie, czy już działają, czy nadal nie. Jak dla mnie - w Biedronce to w ogóle jest jakaś paranoja z tymi terminalami.

Odpowiedz
Udostępnij