Czytam sobie wasze stare historie i znów mi się coś przypomniało, śmieszne w sumie.
Pracowałam swego czasu w dziale likwidacji szkód jednego z towarzystw ubezpieczeniowych. Starszy pan zgłosił awarię pralki, przyjmuję, rejestruję, informuję, że standardowo do 48 godzin skontaktuje się z nim telefonicznie technik z serwisu i będzie umawiał się na wizytę. Po około 4 czy 5 dniach znów dzwoni ten sam pan, już zdenerwowany.
Nikt się z nim nie kontaktował, co to ma być! Pralka zepsuta, ile czasu on ma czekać?! Zdumiona, bo serwisy mieliśmy raczej solidne, przeprosiłam go uprzejmie, obiecałam wyjaśnić sytuację i oddzwonić.
Patrzę w system a tam informacje od serwisu: dzień taki i taki, kontakt telefoniczny, godzina taka i taka, klient nie odbiera. W sumie ze 3 takie wpisy. Oddzwaniam do klienta i informuję go, że według mojej wiedzy próby kontaktu były trzy, może mamy nieprawidłowy numer, czytam numer, pan potwierdza. Mówię, że serwis kontaktował się pod ten numer, ale nikt nie odbierał.
Na to pan, wyraźnie wzburzony: "Bo ja nie odbieram połączeń z nieznanych mi numerów"!
call_center
W sumie trochę się dziadkowi nie dziwię, ja też czasami nie odbieram. Ale sam wysyłam SMSa z informacją dlaczego się próbuję się z kimś skontaktować.
Odpowiedz@Kumbak: Ogólnie to nie ma się co dziwić skoro to starszy człowiek jest. Z drugiej strony jednak jeśli miał info, że ktoś się będzie chciał z nim skontaktować no to kurczę trochę przypał.
Odpowiedz@themistborn: Może naiwnie myślał, że będą dzwonić z tego samego numeru, na który on zadzwonił?
Odpowiedz@Issander: Nie byłabym zaskoczona. Moja znajoma, też już starsza osoba, dziwiła się, że Cyfra+ i Cyfrowy Polsat mają różne numery, bo "przecie i to cyfrowe, i to cyfrowe".
OdpowiedzZ nieznanych czy z zastrzeżonych? Poza tym tyle uczula się starsze osoby, by nie odbierały telefonów od nieznanych numerów, że czemu się dziwisz?
OdpowiedzDziwię się dlatego, że pan został uprzedzony, że skontaktuje się z nim serwis z jego miasta (siedziba Ubezpieczyciela, gdzie pan szkodę zgłosił znajdowała się w innym mieście). Serwis nie dzwonił z numeru zastrzeżonego tylko z numer , które Pan nie znał bo i skąd miał znać. Pan sam uniemożliwił kontakt ze sobą a potem ja oberwałam za to. Na tym polega piekielność. Serwis nie jedzie "w ciemno" wiadomo, że ludzie pracują, wychodzą z do mu itp a każdy dojazd kosztuje.
Odpowiedz