Mam konto w dawnym Alior Sync. O ile z Sync nie miałam problemów, tak odkąd zmienili na T-mobile bankowe mam ochotę rzucić w tych baranów czymś ciężkim.
Zaczęło się od tego, że narzeczony zgubił moją kartę debetową. Szybkie zgłoszenie, karta zablokowana, nowa dotarła po kilku dniach.
PIN do nowej karty można sobie nadać samemu, poprzez stronę internetową i tą opcję wybrałam.
Pierwszy zgrzyt nastąpił przed Świętami - karta w sklepie odrzucona, błędny PIN (wpisany poprawnie). Na infolinii nadano mi nowy, przeszło, zapomniałam o sprawie.
Do dzisiaj. Jeszcze rano płaciłam zbliżeniowo za papierosy. Podczas przerwy w pracy, kilka godzin później, wskoczyłam do marketu po parę drobiazgów a przy kasie - niespodzianka. Karta nie przeszła. Myślę ki czort, pieniądz jest, próbujemy na PIN (nadany na infolinii, wcześniej działający). PIN rzekomo błędny, karta zablokowana...
Po 50 (!) Minutach dodzwoniłam się na infolinię, gdzie dowiedziałam się, że w zasadzie nic nie zrobią. Super. Karta zablokowana, pieniądze zamrożone.
Chyba się pożegnamy drogie T-mobile.
call_center bank
Rozstałam się z tym bankiem we wrześniu, bo to, co dzieje się tam od dwóch lat jest coraz bardziej kuriozalne. Idiotyczne opłaty, ograniczanie swobody w dysponowaniu środkami, zerowy kontakt z infolinią (gratuluję dodzwonienia się!), zakres wyszukiwania transakcji ograniczony chyba do dwóch miesięcy i to przy ręcznym zaznaczaniu za każdym razem - kpina. Ciągle mam nerwa jak widzę wzmiankę o tym tworze. :D
OdpowiedzTak przy okazji - sprawdź ile kosztowało Cię to połączenie z infolinią.
OdpowiedzA najpierw zacznij czytać wyświetlające się informacje. Po nadaniu pinu przez internet lub telefon przy pierwszej płatności następuje zatwierdzenie pinu poprzez jego 3 krotne wpisanie a płatność następuje dopiero za 4 razem.
Odpowiedz@mati22252: karta juz byla wczesniej aktywowana, pisalam o tym.
Odpowiedz@zielonybanan: no to skoro była aktywowana to jak mógł PIN nie wchodzić? Aktywowałaś ją tak jak pisał mati22252?
Odpowiedz@mati22252: Bzdura. Też aktywowałem i nadawałem sobie PIN przez internet zarówno w T mobile, zarówno z półtora roku temu oraz w dawnym Alior Sync, nim to się zmieniło na T mobile, jak i w "normalnym" Aliorze już kilka razy (łącznie ze zmiana pinu). PIN został aktywowany, po pierwszej płatności z poprawnie wklepanym PINem.
Odpowiedznaprawdę nie załapaliście żartu? Ludzie trochę dystansu do tego co czytać w necie...
OdpowiedzTeż chce się rozstać z tym bankiem. Powód nękanie telefonami z infolinii. Nie pomogło umawianie się na konkretny dzień i godzinę, bo zawsze dzwonili w godzinach pracy.
Odpowiedz@rodzynek2: a nie prościej byłoby cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przekazywania Ci ofert marketingowych? Telefony ustałyby raz na zawsze.
Odpowiedz@Papa_Smerf: ja takiej zgody nigdy nie udzielałam, a i tak do mnie dzwonią :) Przy ostatnim telefonie w lekkim szale powiedziałam szczerze co o tym myślę, gdzie mogą sobie wsadzić swoje oferty i od kilku tygodni jest cisza. Jak jeszcze raz dostanę telefon z tego zasranego T-mobile to im krzywdę zrobię.
OdpowiedzPrzecież kasę zawsze można wybrać korzystając z Blik...
Odpowiedz@tick: tylko jeśli masz smartfona z obsługującym blika systemem :)
Odpowiedz@Caron: jeśli uruchomisz aplikację swojego banku, to Blik też będzie działał (jest częścią aplikacji).
Odpowiedz@Caron: A nie masz pomysła, żeby pisać po polskiemu?
OdpowiedzChcesz powiedzieć, że masz konto tylko w tym banku i tylko jedną kartę?
Odpowiedz@Kumbak: Co w tym dziwnego? Ja też mam konto w tylko jednym banku i tylko jedną kartę.
Odpowiedz@biala_czekolada: Nie no spoko nic. Tylko później nie płaczcie, że nie możecie za zakupy zapłacić albo gotówki wziąć z bankomatu bo w banku się coś wysypało.
OdpowiedzZ powodu pinu zmienic bank, wow. Zapisz go na kartce albo powiedz facetowi, zeby ci go nie zmienial
Odpowiedz