Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Tak czytam sobie historie wstecz, bo na piekielnych w sumie nie byłem…

Tak czytam sobie historie wstecz, bo na piekielnych w sumie nie byłem od dawna i natrafiłem na historię o... zresztą nie będę uprzedzał, w każdym razie przypomniało mi się i znów mnie krew zalała.

Było to w okresie, kiedy właśnie zmieniałem pracę, co opisałem w poprzedniej historii, odbierałem każdy telefon od nieznanego numeru. Dzwoni więc numer, kierunkowy z Wawy, w sumie nie składałem tam CV, ale jeden czort wie, odbieram i... cisza. No to rozłączam się, może oddzwonią. Następnego dnia, podobna pora, nieznany numer z Wawy, odbieram - cisza. I tak codziennie, w końcu odrzucałem z automatu.

Po tygodniu skala się nasiliła, trzy, cztery, nawet do pięciu telefonów dziennie - głuchych! Wszystkie po odebraniu były głuche, rozłączenie po 30 sekundach! Znalazłem w internetach czyj to numer, i ludzie pisali, że to nagminne i poblokowali swoje numery bezpośrednio u winowajcy i poskutkowało. Zadzwoniłem, zjechałem od góry do dołu za nękanie (powtarzam: głuche telefony kilka razy dziennie - czy to nie jest karalne?! Żeby chociaż jakaś sekretarka w stylu "tu Netia...") i kazałem usunąć mój numer z bazy. Mhmm, już.

Po godzinie od mojego telefonu znów znany mi numer dzwoni, ale zmieniłem taktykę, postanowiłem doczekać konsultanta. Wyobrazicie sobie, że próbowałem trzy dni? Przy takim natężeniu telefonów nie udało się nikomu ze mną połączyć! Przecież to jest nieludzkie traktowanie, mieć komputer, który dzwoni do ciebie nawet jeśli nie ma kto z tobą rozmawiać! Ale udało się, nawiązaliśmy połączenie.
Starałem się zachować spokój ze wszystkich sił, nie obraziłem chłopaka, który dzwonił ani razu, choć głos mi drżał, ale w sumie co on winny. Chłopak od razu się zorientował, że sytuacja napięta, obiecał, że usunie mój numer i że najlepiej będzie, jeśli napiszę maila z prośbą o usunięcie, bo będę miał podkładkę w razie kolejnych telefonów i przeprosił - chwała mu za to, a ja byłem z siebie dumny, bo w myślach układałem historie o słownym zabiciu konsultanta, który odbierze przez telefon komórkowy, ale udało się opanować.

Swoje oburzenie takimi metodami wyraziłem w mailu, napisałem, że zrezygnuję z ich usług jeszcze tego samego miesiąca, ale mój numer ma zniknąć w trybie natychmiastowym z ich bazy. Odpowiedź - jakieś "przepraszamy", "jest nam przykro"?

Dziękujemy za wyrażenie opinii, Pański numer nie będzie wybierany w celach marketingowych.

Pozdrawiamy,
Netia.

by honyszke_kojok
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar menevagoriel
13 13

Nie wierz im na słowo. Mi też tak odpisywali, aż sama zaczęłam być piekielna. Prosiłam konsultanta o podanie nazwiska (co ciekawe często się wtedy sami rozłączali - zastanawia mnie dlaczego), zapisywalam godzinę połączenia i od razu pisałam maila do Netii z powyższymi danymi, że mimo zapewnień o braku kontaktu, znowu do mnie dzwoniono. I tak za każdym razem - nawet 4 razy dziennie dostawali ode mnie maila. Zrobiłam sobie nawet specjalnie dla nich formularz żeby było szybciej ;p. Maila wysyłałam również w przypadku głuchego telefonu. I tak oto po ok. trzech dniach dostałam na raz odpowiedzi na wszystkie moje zgłoszenia (odpowiedź na każde ze zgłoszeń w osobnym mailu), przeprosiny i ponownie zapewnienie o wykreśleniu z bazy - i tym razem wykreślili numer skutecznie. Piekielna i upierdliwa oto jestem ja ;)

Odpowiedz

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2016 o 21:53

avatar LupoMannaro
0 0

Czyli te numery to z Netii? Wydzwaniają do mnie od jakiegoś czasu, jak wyłączyłam telefon, to kilka tygodni miałam spokój, ale znowu to się dzieje. Jak już odbiorę to cisza, raz tylko było, że poinformowano mnie, że dostanę wiadomość. Nie zablokuję w telefonie, bo nie mam takiej opcji.

Odpowiedz
avatar Draco
1 1

@LupoMannaro: Niekoniecznie z Netii. To jest typowa opcja, gdy w call center komputer automatycznie dzwoni do klienta i dopiero wtedy podłącza człowieka do gadania. Można to nazwać błędem w programie. Ja coś takiego miałem z dwóch banków w odstępie kilku miesięcy. Dzwoni telefon - odbieram - cisza. I tak kilka razy w tygodniu. Sprawdzam numer w internecie - bank. W końcu udało się i załączył się konsultant który przedstawił mi super hiper ofertę która nie byłem zainteresowany. Zaznaczył tak w programie i głuche połączenia się skończyły.

Odpowiedz
avatar kojot_pedziwiatr
0 0

Ja mam biuro obsługi z numeru 600, żona z numeru 500. Raz odebrałem jak dzwoniła obsługa do żony, i poprosiłem o kontakt na moim numerze, z zastrzeżeniem że jest to jednorazowe. Zadzwonili raz z 500. Potem po miesiącu zaczęto wydzwaniać do mnie z 500 wiec nie zostało to potraktowane jednorazowo tak jak zastrzegłem, więc zablokowałem 500 w książce telefonicznej. Mogą mnie cmoknąć.

Odpowiedz
avatar MrSZ
4 4

Ale mnie to mega irytuje jak ktoś dzwoni do MNIE i każe MI czekać na siebie. Albo rozmowa z automatem. To jest totalny brak szacunku. Człowiek leci z drugiego pokoju bo może coś ważnego, ale nieee, wesoła melodyjka i proszę czekać... Ręce opadają. Każda firma która korzysta z czegoś takiego jest moim zdaniem zwyczajnie niepoważna.

Odpowiedz
avatar jestem
0 0

Wpisujesz numer na czarną liste w telefonie. Telefon automatyczne odrzuca, nie dostajesz nawet powiadomienia, ew. W historii pisze ile razy ktoś dzwonił. Nie trzeba pisać "do nich"

Odpowiedz
Udostępnij