Czytając historię Dorci:
http://piekielni.pl/64633
przypomniała mi się podobna z moim udziałem.
Historia stara, bo około 30-letnia.
Miałem wtedy może z 12 lat. Nie pamiętam już skąd wracaliśmy, ale to mało ważne.
Był grudzień, śniegu mało i mocno pomarznięty
Tata zaparkował, wysiadamy z samochodu, robię krok w przód i nagle ból, czuję że padam, dosłownie zmiotło mnie z nóg. Dostałem jak się potem okazało kulką bardziej lodu niż śniegu prosto w twarz.
Ojciec jak tylko się zorientował, że mam świadomość puścił się za dwoma pajacami, których to w pierwszej chwili bardzo bawiło.
Dorwał tego, który rzucił, a że niezłą parę w rękach miał, to podniósł jak się potem okazało facecika 20 letniego prawie jedną ręką do góry (taki był wściekły), a drugą trzepnął w mordę dodając w kilku zdaniach i nie przebierając w słowach, że mógł mnie nawet zabić.
Potem idiotę puścił, bo ja się pozbierałem. Co prawda twarz sina jak dojrzała śliwka ale doszedłem do siebie.
Tu mogło by się skończyć ale nie...
Po jakimś czasie pukanie, a wręcz walenie w drzwi.
Tata otwiera, a tu jego kolega z pracy (idiota okazał się być jego synem) z awanturą, że mój ojciec pobił mu syna i on to na milicję zgłosi, że jak tak można dziecko pobić (jak już pisałem gościu miał 20 lat, więc niezłe dziecko, a druga sprawa dostał tylko jednego porządnego liścia).
Ojciec mnie zawołał. Przyszedłem. Pokazałem się z niebiesko-fioletową połową twarzy.
I wtedy ojciec spytał się kolegi czy jego syn imbecyl (tak go nazwał) powiedział za co oberwał. Jeśli nie to ma to sobie z nim wyjaśnić, a jeśli powiedział, a on mimo to przyszedł się awanturować, to może zaraz mieć taką siną twarz jak ja.
Facet poszedł i chyba przemyślał, bo na drugi dzień w pracy przeprosił ojca. Jego syn przyszedł przeprosić tego samego dnia wieczorem.
Dodam jeszcze, że zaraz rano poszedłem z mamą do lekarza i się dowiedzieliśmy, że gdyby trafił nieco inaczej, jakieś 1-2 cm w lewo mógłbym nawet stracić oko.
P.S. wtedy jeszcze była milicja zamiast policji.
idiota z lodową kulką
Dobrze żeś pan nie oberwał dzisiaj bo jakby ojciec pobił delikwenta w roku 2015 to odezwałaby się "Wyborcza", TVN i wszelkiej maści liberalne media jakim prawem stosuje średniowieczno-katolickie prawo pięści i odwetu zamiast usiąść w kółeczku i wspólnie z ofiarą i agresorem pokolorować obrazki i wysłuchać pogadanki Doroty Zawadzkiej.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lutego 2015 o 13:25
@Drill_Sergeant: dzisiaj pobiłbym osobiście bo już duży i silny jestem :):) A potem mogę kolorować... co mi tam zależy :)
OdpowiedzNiestety dzisiaj twój tatko miałby sprawę o pobicie :(
Odpowiedz@ieyasu: oj mysle, ze jakby autor dokonal obdukcji, to by mial bardziej wiazace argumenty...
OdpowiedzJeśli podałeś złego linka, to zamiast go poprawić piszesz: jak jest zły to się walcie? Nieźle.
Odpowiedz@PooH77: Może Ty byś tak napisał. Ja posiadam kulturę osobistą. A jak masz kłopoty umysłowe to odwiedź psychologa a tu skup się nad sensem zamieszczanych historii a nie bezsensowny atakowaniem ludzi. Ogarnij się człowieku.
Odpowiedz@Iceman1973: Atakowaniem? Chyba masz manię prześladowczą... Po prostu taki był wydźwięk twojego wpisu, nie rzucaj się, bo teraz to ty jesteś agresywny, zupełnie bez sensu. To by było na tyle, jeśli chodzi o twoją kulturę osobistą...
Odpowiedz@PooH77: do agresywności mi daleko, nawet nie wiesz jak bardzo za to, co do Twojej osoby kolego widziałem więcej Twoich komentarzy przy innych historiach (tak... czytam komentarze) i gdzie tylko coś naskrobałeś to tylko po to, by wytykać innym błędy, nawet takie które kompletnie nie miały znaczenia, które w żaden sposób nie miały wpływu na pojmowanie istoty sprawy. Po prostu jesteś kolego czepliwy i tyle.
Odpowiedz@Iceman1973: Hmm... naprawdę uważasz, że zwracam uwagę na błędy dlatego, że jestem czepliwy? Nie znoszę lenistwa, impertynencji i bylejakości. Poprawiam, jeśli wiem, co jest złe i liczę, że, jeśli ja popełnię błąd, ktoś zrobi to samo - będę wdzięczny, mądrzejszy - drugi raz tego samego błędu nie zrobię. A ty rzeźbisz w gównie. I stawiasz przecinki w złych miejscach albo nie robisz tego w ogóle. Zdajesz sobie sprawę z tego, że jeśli chciałbyś przeczytać pierwsze zdanie, w swoim poprzednim komentarzu, zgodnie z zasadami języka polskiego, to jest ono pozbawione sensu?
Odpowiedz@PooH77: Czy Ty nie byłeś już upierdliwy w przedszkolu? :):) Bo mam wrażenie, że przedszkolanki miały z Tobą wesoło. P.S. No tak. Nie postawiłem przecinka po BARDZO
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 lutego 2015 o 13:58
@Iceman1973: W przedszkolu? Nie pamiętam, zbyt odległe czasy :)... A ten przecinek jest ISTOTNY :).
Odpowiedz@PooH77: Dla Ciebie jak widać tylko przecinki są istotne.
Odpowiedz@Iceman1973: Wyciągasz daleko idące wnioski. Błędne. Odbij w końcu, jakoś brak ci poparcia, wszystkie twoje wypociny są ukrywane... Hmm...ciekawe dlaczego? Dojdziesz do tego sam czy potrzebujesz skierowania do specjalisty?
OdpowiedzNo ja na szczęście nie oberwałam tak mocno, no ale uderzenie do przyjemnych nie należało. Naprawdę to przerażające ilu chodzi po ziemi ludzi bez wyobraźni...
OdpowiedzCzytając przypomniała się? Ciekawa ta historia, że umie czytać. ;>
Odpowiedz@funmilayo: dokładnie. Dziś się ludzie straszą sądami, policją... nie to co kiedyś. Dało się w mordę lub dostało w mordę i następował pokój. @sameqrnaplusy: jak widać powyżej Ty nie umiesz czytać bo zdanie brzmi inaczej, składnie i logicznie. Jednak jak widać za trudne dla Ciebie. Pozdrawiam
Odpowiedz@Iceman1973: Chamskie przytyki o zbyt trudnych wyrażeniach to zapewne objaw wysokiej kultury osobistej, którą posiadłeś, tak? Chyba przy tym upadku po kuli śniegowej mocno w głowę się uderzyłeś. W twoim tonie podpowiem: rodzice niepotrzebnie zbagatelizowali ten upadek.
Odpowiedz@Iceman1973: Jesteś kretynem. Jesteś kretynem, skoro twierdzisz, że (historia) czytając inną historię przypomniała się. To jak: idąc do szkoły wykoleił się tramwaj. Z jednej strony to miłe, że osoby głęboko upośledzone umysłowo mają prawo żyć wśród normalnych ludzi, jednak z drugiej strony to piekielne, że tacy kretyni usiłują pouczać osoby wykształcone. Idź do najbliższej podstawówki i POPROŚ, żeby nauczycielka języka polskiego wyjaśniła ci, dlaczego historia nie mogła się przypomnieć czytając.
Odpowiedz@sameqrnaplusy: chyba jednak zapędziłeś się w swoim tezach. A zdanie brzmi: Czytając historię Dorci... a nie na odwrót jak ciągle to sugerujesz. Następnym razem napiszę: Gdy czytałem historię tego czy tamtego, przypomniała mi się... itd. Wydaje mi się, ze to powinno Cię zadowolić. @Pooh77, no tak, to ja daję chamskie przytyki. To ciekawe co w tej kwestii napiszesz koledze @sameqrnaplusy który wyskakuje z kretynami. To jest dopiero kultura na poziomie.
Odpowiedz@sameqrnaplusy: Osoba wykształcona w jednej wypowiedzi nazywa drugą kretynem i upośledzonym umysłowo. Ciekawe proszę Pana, ciekawe. Ponadto osoba wykształcona wie, że pisząc do kogoś "Ci", "Tobie" itp., używa się wielkiej vel dużej litery niezależnie od tego czy osoby się lubią czy też nie, czy dyskusja jest spokojna czy też nieco ostrzejsza. Pozdrawiam Panie Wykształcony
Odpowiedz@Iceman1973: Co do pisania wielką literą zaimków osobowych - absolutnie nie masz racji. I nie ma to nic wspólnego z lubieniem się. Mało tego, nawet w zasadach tego portalu jest o tym wspomniane...
Odpowiedz@PooH77: zdania w tej kwestii są podzielone, nawet wśród osób zajmujących się takimi zagadnieniami na co dzień. Niektórzy nawet uważają, że zasada ta obowiązuje w przypadku listów nazwijmy je klasycznymi a w internecie już nie. Jedno jest pewne. Internet wiele zmienił i niekoniecznie na dobre. Natomiast znów wybiórczo potraktowałeś mój wpis. Jakoś nie skomentowałeś wypowiedzi kolegi, szafującego kretynami na prawo i lewo. :) Ogólnie nic do Ciebie nie mam, bo przecież Cię nawet nie znam ale musisz przyznać, że ostatnio byłeś dość czepliwy. I to nie kwestia wpisów przy mojej historii ale także przy historiach innych użytkowników portalu. To, że ktoś popełnia drobne błędy np. stylistyczne lecz sens wypowiedzi jest jasny i przejrzysty, nie jest powodem do wygarniania mu tego. Poza tym to sprawia wrażenie, ze bardziej skupiasz się na wyłapywaniu tego typu "kiksów" niż na samej historii. Czyż nie jesteś w takim momencie piekielny?
Odpowiedz@Iceman1973: Ice...daj spokój, historia przede wszystkim, serio :), ale niestety, mnie rusza syf internetowy (może bardziej, niż innych?). Poprawiam, bo mam nadzieję, że delikwent zrozumie moje intencje i następnym razem bardzie skupi się na swojej wypowiedzi. Żadnej złośliwości (no, może czasami, ale to kwestia mojego charakteru ;)). Uważam ponadto, że stylistyczne błędy wypaczają ogólny kontekst. Ktoś tu pięknie skomentował ostatnio - nie umiesz? Nie pisz! Bo to tak, jakbym ja bardzo chciał ci zagrać na skrzypcach. Co z tego, że nie potrafię. CHCĘ! Też byś chciał :P? A nie skupiłem się na wypowiedzi kolegi, bo nie miałem na to ochoty, po prostu.
Odpowiedz@PooH77: No tak ale to ja zostałem nazwany chamem i kretynem podczas gdy nie ubliżyłem nikomu. Poza tym, mylisz się twierdząc - nie umiesz nie pisz - i porównujesz to do umiejętności grania na skrzypcach. Brak przecinka w pewnych sytuacjach rzeczywiście może wypaczyć sens zdania bo kilka takich przykładów widziałem ale nie przesadzaj, że u mnie to wypaczyło sens. Nie zawsze do końca się skupiam nad tym czy przecinek wstawiłem czy też nie i może to błąd ale o wiele bardziej rażące jest pisanie bez polskich liter czy ich połykanie, pisanie jednym ciągiem bez jakichkolwiek znaków co powoduje że cała historia to jedno długie zdanie. To jest dopiero bylejakość.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 lutego 2015 o 14:06
Szkoda, że to już nie te czasy honoru.. Kiedyś to było jasne. Idiota skrzywdził dziecko, dostał w pysk. Po powrocie ojca do domu, któremu wcześniej nakłamał, z całą pewnością dostał drugi raz. Dzięki takiej nauce, rozum przyszedł do głowy, przeprosił i wszyscy rozstali się w zgodzie.
Odpowiedzsamosąd? prawo Hammurabiego? ojj szkoda że milicji przy tym zdarzeniu nie było
Odpowiedz@poetka91: Podziałało? Podziałało.
Odpowiedz@poetka91: tak się składa i jest to raczej pewne, że milicja spałowała by dodatkowo tego idiotę.
Odpowiedz@Iceman1973: jak widać mało pamiętacie czasy milicji skoro powyższa wypowiedź została zminusowana.
OdpowiedzŁadnie, autor kulturalnie odpisuje w komentarzach, a wszędzie dostaje minusy. Ludzie, jesteście dorośli i wiedzcie, że jeśli stajecie do otwartej dyskusji, to liczcie się z tym, że inni mają swoje zdanie :-) . I to ciągle są minusy od tych samych osób.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 lutego 2015 o 23:54
@tuxowyznawca: Dziękuję. :) Możliwe, że w kilku odpowiedziach nieco się uniosłem ale można się zdenerwować gdy ktoś ci pisze, że historia jest mało ważna bo liczą się przecinki a brak kilku, to bylejakość.
Odpowiedz@Iceman1973: Ktoś ci powiedział, że historia jest mało ważna ze względu na brak przecinków?!? O zgrozo! Kto??? Podpowiem - nikt. Więc jednak coś ci doskwiera - czyżby jednak mania??
Odpowiedz@tuxowyznawca: jak masz kłopoty umysłowe to odwiedź psychologa a tu skup się nad sensem zamieszczanych historii a nie bezsensowny atakowaniem ludzi. Ogarnij się człowieku. Podkreślać, że to nie moje słowa, ale tego impertynenta, którego bronisz? Czy sam się domyślisz?
Odpowiedz@Bydle: Autor dostaje minusy od tych samych 13 osób. Ja z resztą za powyższy komentarz też mimo, iż nie napisałem nic złego i nikogo nie obraziłem. Nie wydaje Ci się to dziwne? Ludzie sami zaczęli najeżdżać na człowieka i teraz płaczą, że się zdenerwował.
Odpowiedz@tuxowyznawca: Wydaje mi się dziwne, że nie widzisz jaki jest ten autor i jaką pogardę okazuje czytelnikom. PooH to celnie wypunktował - http://piekielni.pl/64868#comment_752510 BO na początku w historii stało, że autor ma w doopie to, czy podał dobry odsyłacz czy nie. U mnie dodatkowo przegrał z kretesem robiąc z siebie idiotę tu: http://piekielni.pl/64868#comment_752646 A mógł sprawdzić, poprawić błąd i sprawić wrażenie człowieka... i wykształconego, i dobrze wychowanego. Ale nie chciał. Wg ciebie powinien za swą postawę dostać same plusy, medal i laur? Serio?
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lutego 2015 o 11:48
@tuxowyznawca: Od tych samych 13 osób... To dużo, nie? Skoro tylu osobom coś się nie podoba, to chyba ma znaczenie? Czy też może, wg twojego pokrętnego myślenia, holokaust i inne ludobójstwa to nic złego, mimo że milionom się to nie podoba...? ZRESZTĄ. Nie: "z resztą".
Odpowiedz@PooH77: Rozumiem, że coś może się ludziom nie podobać. Zastanawia mnie dlaczego inni nie dostają tyle minusów, tylko dwie konkretne osoby. Szkoda, że wkraczasz na tak drażliwą tematykę, jak wojna. Ta strona ma się nijak do wojen, a taka tematyka zawsze budzi emocje. Wiesz chyba jak to jest z demokracją? 51 osób może dyktować coś pozostałym 49. @Bydle: A czym ja zawiniłem, że ludzie oceniają moje komentarze tak samo jak autora?
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lutego 2015 o 12:09
@tuxowyznawca: „A czym ja zawiniłem” Nie wiem. Mi nie podoba się, że nie rozumiesz tego, co napisałeś: „Ludzie, jesteście dorośli i wiedzcie, że jeśli stajecie do otwartej dyskusji, to liczcie się z tym, że inni mają swoje zdanie” Np jestem dorosły, mam swoje zdanie na ten temat i je wyraziłem. Z tego, co napisałeś można wywieść groźny wniosek, że gdyby dyskutanci dostawali same plusy, to nie miałbyś zastrzeżeń. A przecież to też wyrażenie swego zdania. A mnie drażni, gdy ludzie usiłują mnie przekonać, że nie mam prawa wyrazić zdania, gdyż autor oczekuje tylko plusów, albo że miałbym dawać plusy wtedy, gdy mi się ktoś/jego wypowiedź nie podoba. Gdyby taki był cel twórcy serwisu, to dałby tylko możliwość plusowania - wtedy pragnący wyrazić swoją opinię mogliby tylko milczeć lub iść precz. Tak się tworzy Towarzystwa Wzajemnej Adoracji, co kończy się powstawaniem systemu dwupartyjnego: jedna partia gorąco kocha króla druga wręcz przeciwnie - żarliwie go ubóstwia. To już jepiej jest tak, jak jest. :-)
Odpowiedz@Bydle: I to rozumiem. W tym zdaniu chodziło właśnie o to, że jeśli ktoś chce się wypowiedzieć i nie chce być obrażany, to niech da takie prawo innym - na tym polega dyskusja. Za teksty autora powyższej historii nie mogę odpowiadać, dlatego teraz piszę o sobie. Nie otrzymałem wyjaśnienia co jest nie tak, czym ludzie poczuli się urażeni, tylko dostałem minusy i moja wypowiedź została zwinięta. Przez to inni nie widzieli moich wypowiedzi, bo myśleli, że zrobiłem coś złego. Trzeba przyznać, że system plusów i minusów nie jest idealny. Od samych plusów lepszy byłby taki, że minusy mogą dawać tylko osoby, które mają już jakieś plusy za swoje komentarze. Wtedy, jeśli ktoś gada dobrze i wnosi coś do dyskusji, to znaczy, że jego głos się liczy. Eliminuje się takich, co wchodzą tylko dla wystawiania negatywnych ocen.
Odpowiedz@Bydle: No popatrz. Tak się składa, że przeczytałem dziś 3/4 komentarzy kolegi o nicku Pooh77. więcej nie dałem rady bo ręce opadają. Wszystkie, co do jednego to na zmianę agresywne i ironiczne ataki na użytkowników Piekielnych. Ani jeden komentarz nie dotyczy zamieszczanych historii bo są tylko i wyłącznie przytykami w których wypomina błędy stylistyczne, gramatyczne i ortograficzne. W tym momencie nasuwa się tu jeden wniosek. Ten człowiek nic innego nie potrafi. Nie umie nic innego i w ten sposób leczy swoje kompleksy. Też zauważyłem, że minusy są głównie od podobnej ilości osób w każdej wypowiedzi. Dziwne, że nie ma komentarzy. Znając już upodobania tego Pana, nie zdziwiłbym się gdyby miał jeszcze kilka kont założonych tylko po to, by minusować wszystkich którzy mu podpadną. Jest tu historia gdzie facet pisze wszystko w miarę składnie i logicznie po czym błędnie wpisuje słowo "dróżka" pisząc "drużka". Co robi Pooh77. Pyta: -Qźwa, co to jest drużka? Skoro jest taki akuratny i wyczulony na to, co ludzie piszą to w takim razie co to jest QŹWA? Ja się uniosłem. Przyznaję. Ale agresywny jest Pooh77 i co dziwne, kilka dni z rzędu dostaje po tyle samo minusów. Czyżby jednak jedna osoba posiadała wiele kont?
Odpowiedz@Bydle: Ja nie oczekuję plusów. Historia jest na głównej wiec widocznie się spodobała. Jest prawdziwa bo to mi się przytrafiło. Chodzi o to, że trafia się jeden facet, którego misją jest krytykowanie i atakowanie wszystkich o to, że popełnili błąd w pisowni. Ja już wspomniałem w jednym komentarzu przeczytałem większość jego komentarzy. WSZYSTKIE są takie same. To tylko i wyłącznie ironiczne i agresywne udowadnianie innym, że są głupi bo postawili źle przecinek, kropkę, zaczęli zdanie tak jak nie powinni... itd., itp. Dziwne że, wszystkie noty/oceny komentarzy wyglądają prawie identycznie. On nie minusowany a oponent minusów od groma. Zaraz zapewne zarzuci mi się, że szukam teorii spiskowych ale zanim to zrobisz to prześledź poczynania tego faceta. No chyba, że jesteś jednym z jego kolegów i murem za nim stoisz.
Odpowiedz@Iceman1973: Hehe... faktycznie, kretyn z ciebie... Misja? Krytykowanie?!? Wskazanie błędu to nazwanie kogoś głupim?!? Jesteś upośledzony, serio. I nie kłam, że wszystkie komentarze są w tym tonie - a przede wszystkim - rzadko, bardzo rzadko zdarza mi się kogokolwiek atakować. Naprawdę masz problemy z osobowością... To można naprawić, zainteresuj się tematem.
Odpowiedz@PooH77, Na dowód, że nie kłamię mogę Ci je tu wszystkie wkleić ale trochę potrwa ich przeczytanie przez inne osoby. Twoje komentarze to sama krytyka. Za każdym razem czepiasz o jakiś błąd. Poza tym coraz bardziej widać tu jakieś towarzystwo własnej adoracji, bo nawet wpisy nie do Ciebie i nie mające z tą dyskusja nic wspólnego są zminusowane przez tą samą liczbę osób. W tych komentarzach nie ma nic obraźliwego. NIC. Odpowiadam grzecznie osobom które komentarz zamieściły. Np ten, że milicja zapewne sam by tych dwóch spałowała. Bo tak by było. Wczorajsze dwa ostatnie mają wynik -6(8). Te akurat to odpowiedzi do Ciebie i Twojego kolegi od najeżdżania na mnie. Nieco mniejszy niż pozostałe bo są to te same osoby. Gdyby były inne to na poprzednich komentarzach ilość minusów by mi się też zwiększała. I chcesz mi powiedzieć, że nikt się na mnie nie uwziął? Moja historia jest już któraś z kolei, komentarzy w niej cała masa i ktoś dzień w dzień je przewija do trafienia na moje i minusuje. Prawdopodobnie nawet ich nie czytając. I to jest fakt a nie problemy psychiczne u mnie. Pewna grupa uwzięła się na mnie bo się postawiłem Tobie. A postawiłem się z jednego powodu. Stwierdziłeś gdzieś tam powyżej, że zwracasz uwagę bo sam chcesz aby ktoś uwagę zwrócił Tobie. Problem w tym, że Ty nie zwracasz uwagi a wytykasz błędy w mało kulturalny sposób. Ironia z sarkazmem wybija z Ciebie jak woda z Niagary. I nie ma sprawy. Ta wypowiedź też może być zminusowana ot tak. Podejrzewam że napisanie przeze mnie zwykłego Dzień Dobry skończyło by tak samo. A co do Twoich historii to także połykasz literki, nieodpowiednio zaczynasz zdania i też brakuje kilku przecinków ale w komentarzach nie widziałem by ktoś szczególnie się o to czepiał.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2015 o 13:41
@tuxowyznawca: No właśnie. Twój błąd polegał na tym, że mnie poparłeś.
Odpowiedz@Iceman1973: "A co do Twoich historii to także połykasz literki, nieodpowiednio zaczynasz zdania i też brakuje kilku przecinków ale w komentarzach nie widziałem by ktoś szczególnie się o to czepiał.:" Literówki - nigdy, nikomu tego nie wypomniałem, zdarzają się, wiadomo. Nieodpowiednio zaczynam zdania? Niewątpliwie masz rację - ale wskaż gdzie cię to tak razi, a poprawię z miłą chęcią i ci podziękuję. To samo dotyczy się przecinków, nie jestem omnibusem, szkoły pokończyłem dawno temu i pewne zasady wyleciały mi z głowy, logiczne. Jesteś przewrażliwiony, jeśli uważasz że sposób, w jaki zwracam uwagę na błędy jest nieodpowiedni/złośliwy/arogancki/ofensywny/sarkastyczny. Owszem, czasem lubię (i nie mam zamiaru tego zmieniać) w ironicznym tonie się wypowiedzieć, zwłaszcza gdy ktoś wkleja taki syf, że się rzygać chce - bez sekundy nawet spędzonej na sprawdzeniu tego, co napisał. Natomiast nigdy nikogo nie obrażam dla zasady czy też z powodu braku kultury. No, chyba że ktoś obstaje przy swoim, mimo ewidentnej głupoty. Towarzystwo wzajemnej adoracji...? Tak myślisz? Nie sądzę, bym miał jakichś fanów, którzy będą mnie wspierać w walce z obojętnie kim. Nie jestem wodzem Korei, żeby tłum wielbił mnie bezgranicznie;). A tym bardziej kilka kont, co starasz się sugerować! Pisząc, że w każdej wypowiedzi się czepiam, obrażam, krytykuję - wymyślasz, powtarzam to. Aż sam je dziś przejrzałem myśląc, że coś mi umknęło. Nie, nie zgadzam się. Pod wieloma historiami (dobrze napisanymi czy też z niewielką ilością błędów, drobnych) nie umieszczam komentarza związanego z pisownią. Więc - kłamiesz!
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lutego 2015 o 15:22
@PooH77: Rozumiem, że jako pracownik portalu, musisz pobudzać dyskusję, ale wiesz, że ludzie w końcu to zauważają? Co do kółka wzajemnej adoracji, to jak wyjaśnisz tyle samo plusów dla Ciebie, co minusów dla Iceman1973? Przypadek? A może też tyle osób śledzi naszą dyskusję i czeka na to, żeby pacnąć na znak +/-?
Odpowiedz@PooH77: Niestety dla Ciebie nie kłamię a "obojętnie kto" to jesteś Ty. Ponieważ to, co prezentujesz to nie jest ironia a chamstwo w czystej postaci. Ty sobie możesz uważać wszystko, co tylko chcesz za syf. Twoja wola jako "miszcza pisowni" i OberGramar Nazi. Kończę te durne wymiany wiadomości, bo z wszechwiedzącym we własnym mniemaniu nie ma sensu dyskutować. Czego bym nie napisał to mam "komentarz poniżej poziomu". Oprócz kilku normalnych ludzi ten portal to jakiś shit. Totalne gówno a można się o tym przekonać zamieszczając jakąkolwiek historię. Pod historiami napisanymi idealnie się nie odzywasz bo nie ma się do czego przypieprzyć. Proste. A już najlepsze jest to, że są i tacy, którzy nie posiadają żadnej historii. Swoich umiejętności w pisaniu nie zaprezentowali ale w komentowaniu "miszcze". Żegnam o wielki, nieomylny, przewspaniały. Żyj dalej w przeświadczeniu własnej świetności bo przecież dowodem na to są plusy na Twoich wpisach. Mega osiągnięcie, które do końca świata i o jeden dzień dłużej będzie Ci zapamiętane w internecie. Cokolwiek od tej chwili napiszesz pozostanie bez odzewu. Zapomniałem po prostu o zasadzie: Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
Odpowiedz@tuxowyznawca: Dokładnie. Przecież to widać gołym okiem.
Odpowiedz@Iceman1973: Hmm...potwierdzasz, że jestem pracownikiem portalu? To może niewygodnych dla siebie (na przykład ciebie...) po prostu usunę z piekielnych, co? Idiota.
Odpowiedz@Iceman1973: Pod wieloma historiami (dobrze napisanymi czy też z niewielką ilością błędów, drobnych) nie umieszczam komentarza ZWIĄZANEGO Z PISOWNIĄ." Wytłuściłem ci to, czego nie zrozumiałeś. Mnóstwo jest moich komentarzy związanych stricte z historią. Nie widzisz ich dlatego, że to właśnie ty jesteś pieniaczem (dokładnie takim samym jak Kaczyński) i żółć zalewa ci gały. Jesteś zupełnie nieistotny w tych krzykach, z mojego punktu widzenia. Ale wytłumacz mi jedno: po co pod każdym komentarzem, którego jestem autorem, robisz kupę? Taką terapię zalecił ci psychiatra? Powiedz, wystarczy słowo, że coś jest z tobą nie tak i takie pisanie ci pomaga - przestanę ci odpisywać... Obiecuję.
OdpowiedzNo i bardzo dobrze. Powinieneś być dumny ze swojego Tatę i brać z niego przykład ;)
Odpowiedz