Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Dzyń, dzyń... - Ruda Kotka, Ośrodek Leczenia Piekielisko, słucham? - Bo ja…

Dzyń, dzyń...

- Ruda Kotka, Ośrodek Leczenia Piekielisko, słucham?
- Bo ja mam dziś u Was rehabilitacje, o 14! Co ja mam? I gdzie?
- Proszę podać mi Pani imię i nazwisko, zaraz sprawdzę.
- Jolanta Piekielna.
- Proszę poczekać na linii, już sprawdzam
- Ale ty powinnaś wiedzieć! Jak możesz nie wiedzieć?! Jesteś niemiła a pani która mnie zapisywała była MIŁA... Z NIEMIŁYMI ludźmi nie będę rozmawiać, a na pewno to nie u was, bo tam była MIŁA pani, a nie taka niemiła jak ty...
( wykrzyczane od razu, tak, że nie zdążyłam nawet po nic sięgnąć by zacząć szukać)

TRZASK

Nadal nie rozumiem... Przy ok 200 pacjentach dziennie mam pamiętać każdego?

słuzba_zdrowia

by ruda_kotka
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar cija
10 18

Jak możesz nie rozumieć! I te sugestie, że Ona to tylko jedna z wielu! Jesteś NIE-MI-ŁA, wstyd! Słodka babeczka. Sama rzuciła słuchawką?

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 października 2014 o 20:19

avatar ruda_kotka
7 11

@cija: na szczęście sama bo mi nie wolno :D

Odpowiedz
avatar Bydle
18 40

Źle rozmawiasz. Prawidłowa IMHO wersja: === - Ruda Kotka, Ośrodek Leczenia Piekielisko, słucham? - Bo ja mam dziś u Was rehabilitacje, o 14! Co ja mam? I gdzie? - Ma pani rehabilitację. U nas. === Naprawdę - traktowanie innych dokładnie tak, jak oni traktują nas - to na dalszą metę działa. === - Ale ty powinnaś wiedzieć! - Ty też. I odkładamy słuchawkę. === Za którymś razem zacznie rozmowę od przedstawienia się i będzie grzecz..., tfu! uprzejma.

Odpowiedz
avatar ruda_kotka
5 13

@Bydle: nie miała u nas :) na szczęście :D

Odpowiedz
avatar Armagedon
8 18

@Bydle: Komentarz 10/10. Aż szkoda, że pracownik przy telefonie, na ogół, nie może sobie pozwolić na takie odpowiedzi.

Odpowiedz
avatar Bydle
3 13

@Armagedon: Masz rację, ale na szczęście bywają szefowie normalni, z cojones. :-)))

Odpowiedz
avatar nisza
6 14

Oczywiście, że tak... A jak nie, to nie posiadasz kwalifikacji odpowiednich do pracy, niestety. Ja kocham telefony, kiedy ktoś mówi "to znowu ja" i oczekuje, że bedę wszystko wiedziała.. Albo "dzien dobry, tydzień temu miałam badanie, czy są już wyniki. I jeszcze "ja składałam skierowanie, proszę podac mi termin" Taaa.. bo pani odbierająca telefon wróżką kurde jest...

Odpowiedz
avatar pasia251
5 5

@nisza: a powiedz mi, na ile przypadków, kiedy to dzwoniący najpierw się przedstawia zapamiętujesz nazwisko i nie pytasz drugi raz? bo nagminnym jest, że jak gdzieś dzwonię i zaczynam od przedstawienia się a potem wyłuszczam sprawę to nazwisko i tak muszę powtórzyć...

Odpowiedz
avatar bloodcarver
2 6

@nisza: Przy dobrym zintegrowanym systemie CRM jak ktoś dzwoni znowu (z niezastrzeżonego numeru), to na ekranie jednym kliknięciem możesz wywołać jego dane i historię kontaktów z waszą firmą - więc oczekiwanie jak najbardziej realne do spełnienia, kwestia tylko ile firma może przeznaczyć kasy na kontakt z klientem

Odpowiedz
avatar Agness92
18 18

Nie masz pamiętać wszystkich. Masz pamiętać JĄ.

Odpowiedz
avatar klara
3 3

Przypomniało mi to rozmowę z rejestratorką. To ona była piekielna. Na jednym tchu podała mi informacje, jakich potrzebowałam, ale tempem błyskawicy. Kilka nr telefonów, godziny itp. i trzask słuchawką.

Odpowiedz
avatar bazienka
1 1

oczywiscie. z imienia i nazwiska. a pesel recytowac z pamieci, obudzona o 3 w nocy, i wspak. tak jak kazdy szanujacy sie sprzedawca w hipermarkecie powinien znac cene kazdego produktu, kod kreskowy, sklad i "czy to sie dobrze pieszr" a " czy po tym nie ma sie sraczki" przeciez to oczywiste a ty jestes nieprofesjonalna i niemila [sarkazm mode off]

Odpowiedz
Udostępnij