Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Będzie o pewnej fioletowo-białej sieci. Wczoraj dzwoni do mnie (K)obieta i mówi,…

Będzie o pewnej fioletowo-białej sieci.

Wczoraj dzwoni do mnie (K)obieta i mówi, że niedługo kończy mi się abonament, zatem ma dla mnie super hiper ofertę.
K: Mogę pani zaoferować więcej minut i sms-ów niż ma pani w tej chwili.
J: Jakim cudem może mi pani zaoferować więcej niż nielimitowane SMSy i minuty do wszystkich sieci?
K: To może zadzwonię następnym razem, do usłyszenia!

call center

by anosianimka
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Kropucha
18 20

zawsze może zaproponować taniej :)

Odpowiedz
avatar Marta
7 9

Ajajaj, rutyna wszystkich gubi.

Odpowiedz
avatar Marr
21 21

albo będą Ci płacić za Twoje smsy i rozmowy :P

Odpowiedz
avatar biala_czekolada
22 22

Przypomniał mi się niedawny telefon z tej właśnie sieci: - Bla, bla, ile miesięcznie wydaje pani na doładowanie telefonu? - Różnie...ale najczęściej 50 zł na trzy miesiące lub więcej. - (chwila ciszy) Yyyy...bo ten. (Coraz mniej dziarskim tonem)Chciałem zaproponować pani rewelacyjną ofertę z abonamentem 29,90 miesięcznie... - Czy pan słyszał, co przed chwilą powiedziałam? - (wzdych) Tak. Ale dalej próbował. :D

Odpowiedz
avatar PiekielnyDiablik
16 18

bo ona jest lepsza od Chucka Norrisa, zaproponuje ci podwojenie nieskończoności, a nawet możliwość wygadania 240 minut w godzinę

Odpowiedz
avatar konto usunięte
12 14

Naukowcom zakrzywienie czasoprzestrzeni zajmie jeszcze pewnie kilkadziesiąt/set lat. A w Play jest już dostępne :D

Odpowiedz
avatar sharpy
-1 7

Ktoś w innej historii opisał jak to jest: dostają połączenie i mają wciskać kit - a o kliencie nie wiedzą NIC. Muszą zgadywać co ma. "Oferta indywidualnie dopasowana" to jest oferta na podstawie tego, co konsultant wyczyta z fusów od kawy w temacie osoby, z którą go system połączył.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
11 11

No jak ja byłem ostatnio w salonie Play telefon doładować, to Pan zacząć mi proponować abonament. Standardowe pytanie: "Za ile średnio pan ładuje telefon?". Na co ja że około 20-30zł miesięcznie, a Pan na to że niemożliwym jest żebym za 20zł/miesiąc ładował to wtedy mi się ważność konta nie przedłuża. To ja się go pytam która sieć się kiedyś chwaliła że każde doładowanie daje rok ważności konta?

Odpowiedz
avatar musaraj
3 3

Może Ty masz nieskończoność przeliczalną minut, a ona chciała Ci zaproponować continuum?

Odpowiedz
avatar Feniks06
5 5

W taki właśnie sposób Play sam Sobie zepsuł rynek... bo w chwili gdy dali klientom wszystko bez limitu co nawet na zachodzie nie jest standardem to teraz przy przedłużeniu umowy mogą zaproponować jedynie niższy abonament albo minuty w roamingu. No ale takie minuty nie każdemu są potrzebne, zaś oferty bez limitu poniżej jakiegoś pułapu cenowego przestają być rentowne.

Odpowiedz
avatar blaszka
0 2

Hmm, a ja raczej obstawiam, że to nie była Pani z fioletowej sieci...Tylko naciągaczka, serio, nie widać tego?

Odpowiedz
avatar khartvin
-1 1

Nie, nie widać. Pani pasuje idealnie do typowej pracownicy call center - nie ma żadnej wiedzy o kliencie, poza numerem telefonu, imieniem i nazwiskiem, ma za to odgórny przykaz, by każdemu wciskać "indywidualną ofertę".

Odpowiedz
avatar Capitalny
1 1

Play ostatnio w ogóle coś się opuścił. Jak jeszcze półtora roku temu dbali o klienta, tak teraz w ogóle. Kończyła mi się umowa na internet, który w Play miałem już prawie 5 lat. A jako że nie miałem czasu rozmawiać gdy konsultant zadzwonił z ofertą, to poprosiłem o telefon w umówionym terminie. Telefonu brak. Więc sam zadzwoniłem ponownie zapytać o ofertę i znów umówiłem się na telefon za 2 dni, celem potwierdzenia czy skorzystam z oferty (bo była też konkurencja, a ku mojemu zdziwieniu Play takiej super oferty mi nie przedstawił). Telefonu znów brak, więc cóż było robić - umowa wypowiedziana i o jeden abonent mniej.

Odpowiedz
avatar bazienka
-1 1

moze chciala naliczac minusowe stawki i kase zwracac? ;)

Odpowiedz
avatar Jasiek5
0 0

Przerabiałem to niedawno, tyle że w innej sieci. Mam w abonamencie 90 min, konsultant zaoferował mi więcej minut. Nie są mi potrzebne, bo miesięcznie wykorzystuję 40-50 min. No to się uczepił że abonament taniej o 10 zł do wszystkich sieci komórkowych. Też nie bo gdy dzwonię do domu czy do rodziców, to na telefon stacjonarny, a nie zamierzam extra płacić za rozmowy na stacjonarne.

Odpowiedz
Udostępnij