Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Sytuacja typowa: Klient składa reklamację, awanturując się, że dostał celowo uszkodzony towar.…

Sytuacja typowa: Klient składa reklamację, awanturując się, że dostał celowo uszkodzony towar. Ze spokojem staram się wytłumaczyć jakie są procedury i staram się uspokoić nerwowego Klienta:
[J]: - Proszę nie krzyczeć, jesteśmy przecież inteligentnymi ludźmi....
[K] - To chyba ku*wa pan, bo ja to na pewno nie!!!
Klient dopiero po chwili się zorientował, że nie warto było przerywać i jaką głupotę walnął, zabrał towar i już nie wrócił.

Market motoryzacyjny

by sasquaczyk
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar wojtipek
0 0

To było tak: - Wyście się nauczyli to jak małpy powtarzać, - Proszę pana, widocznie taka jest prawda. - No to żeś się pan przyznał, że jest małpą. ;)

Odpowiedz
Udostępnij