Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Historia znajomego mieszkającego w Berlinie. Osoby nieco obeznane z sytuacją wiedzą, jak…

Historia znajomego mieszkającego w Berlinie. Osoby nieco obeznane z sytuacją wiedzą, jak duży problem stanowi tu ludność pochodzenia tureckiego, a i ja przychylam się do tej opinii.

Otóż znajomego zostawiła żona, odeszła z jakimś Turkiem. Trudno, zdarza się. Problem pojawił się po kilku miesiącach, gdy szanowna exmałżonka zostawiła nowego "chłopaka".
Znajomy zaczął otrzymywać od niego pogróżki, telefoniczne i pisemne. Grożono mu śmiercią, obarczając winą za niestałość byłej żony.
Niestety na pogróżkach się nie skończyło. Banda Turków próbowała go pobić, otruć jego psa, zniszczyła samochód i nie dawała spokoju psychicznego, grożąc mu jeszcze gorszymi konsekwencjami. Znajomy więcej czasu spędzał na policji niż w domu, niestety sprawa nie chciała się uspokoić.

Przed dwoma miesiącami znajomy pochował 22-letniego syna. Zginął w wypadku samochodowym, spowodowanym awarią hamulców auta znajomego. Sprawa o tyle dziwna, że po poprzednim zniszczeniu samochodu był on dwa razy gruntownie naprawiany i sprawdzany u mechanika. Dowodów na udział osób trzecich brak.

Znajomy jest tak załamany, że nie jest w stanie normalnie funkcjonować. Wydaje się, że jedynym sposobem na powrót do normalności jest przeprowadzka na drugi koniec Niemiec, bo nawet jeśli główny sprawca odpowie za swoje czyny, to na wolności zostaną jego kuzyni, bratankowie, siostrzeńcy i bracia, którzy będą chcieli pomścić członka rodziny.

Niestety takich przypadków jest coraz więcej. Ludzie w niektórych dzielnicach boją się wieczorem wychodzić z domu, by nie podpaść któremuś z tureckich współmieszkańców.

Czy przesadzę, porównując tę sytuację z Romami w Polsce? Czy może nie jest u nas jeszcze tak źle?
Może mam do tego podejście lekko rasistowskie, choć wcale nie twierdzę, że pochodzenie determinuje charakter człowieka. Ale sposób wychowania w danej kulturze, i owszem.

by spielmitmir
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar szczurzyca
47 49

Nie, u nas jeszcze nie jest tak źle, ale może być, jeśli dalej będzie się tolerowało niebezpieczne zachowania u mniejszosci.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2013 o 15:59

avatar spielmitmir
37 39

Problem pojawia sie, kiedy z mniejszosci robi sie polowa i terroryzuje innych, a ludzie w swoim rodzinnym miescie czuja sie zagrozeni.

Odpowiedz
avatar Elewator
49 51

Moim zdaniem problem pojawia się już wcześniej - kiedy mniejszość przestaje szanować zasady "gospodarza" i zaczyna się panoszyć jak u siebie.

Odpowiedz
avatar Quazar
17 19

U nas chyba jednak do tego nie dojdzie. Parę razy już cyganerię temperowano lub podejmowano takie próby. Może i niezgodnie z prawem, ale jak prawo się boi prawa (rasizm) no to i samosądy wchodzą w grę.

Odpowiedz
avatar spielmitmir
39 41

W Niemczech jest z nimi baaardzo duzy problem. Sprobuj cos powiedziec, to nazwa cie rasista i hitlerem. Wiele dzielnic Berlina, kiedys bezpiecznych i spokojnych, zamienilo sie w tureckie polgetta. Przyjedzie jeden Turek do znajomego Turka do pracy w kebabie i po miesiacu sciaga cala swoja rodzine. A rodziny maja duze. Naprawde nie mam nic przeciwko Turkom, nie wszyscy sa tacy. Ale problem jest. Moze wyjde na rasistke, ale uwazam, ze mieszka sie w obcym kraju, powinno sie chociaz probowac dostosowac do panujacych tam praw i byc wdziecznym, ze kraj ten pozwala ci na pobyt, bo nie wszedzie jest tak latwo. Ale nie, lepiej sie rzadzic, zastraszac i uwazac, ze to twoje swiete prawo miec innych w... gdzies. Przepraszam za rozpisywanie sie, ale ten temat jest mi dosc bliski. Wczoraj spotkalo to mojego znajomego, jutro moze spotkac to mnie. Zaczynam bac sie przyszlosci.

Odpowiedz
avatar szczurzyca
19 21

Spielmitmir, to jest też po części kwestia historyczna, Niemiec, który chce wypierdzielić takie osoby, zostanie sprowadzony do pozycji niedorobionego SSmana, a w Polsce "jedynie" jakaś lewacka banda zwyzywa Cię od rasistów i ksenofobów. To, że jeszcze pracują przy tych swoich budach z żarciem da się przeżyć, gorzej, jeśli popracują rok i spierdzielą na zasiłek, żyjąc do usranej śmierci z rodziną na koszt państwa... A, nawiasem mówiąc, bud z tymi cholernymi kebabami jest więcej, niż normalnych knajp...

Odpowiedz
avatar Dejv
7 9

szczurzyca, nie jest u nas tak źle. Ale będzie, jeśli się nie uspokoi banda debili, która nazywa NASZ KRAJ ciemnogrodem itp., uważając że brak nam tolerancji, że jesteśmy rasistowscy, zacofani. Ale prawda jest taka, że dopóki będziemy tym piep*zonym CIEMNOGRODEM, będziemy żyć spokojnie i bezpiecznie, w naszym małym, zacofanym państwie.

Odpowiedz
avatar little_flame
7 9

Kiedyś nie byłam rasistą, czy ksenofobem i z podziwem patrzyłam na kraje, w których mieszają się różne kultury. Aż pojechałam do Wielkiej Brytanii. Szczerze mówiąc, to nie jestem pewna czy teraz można mnie już nazwać rasistką, ale po tym co tam zobaczyłam zaczęłam cieszyć się, że Polska to kraj kulturowo zamknięty i nie przepadający za obcymi. Wierzcie mi - wszyscy murzyni, których poznałam to chyba jedni z najwspanialszych ludzi, których spotkałam w całym życiu, nie ważne czy przyjechali na wizie z Afryki, czy urodzili się w Anglii, czy gdzieś w Europie. Za to, co w tym kraju wyprawiają muzułmanie, to przechodzi ludzkie pojęcie :/ I dochodzi teraz do paradoksalnej sytuacji, gdzie tolerancyjna Europa i tolerancyjni Europejczycy nawołując oficjalnie wszem i wobec do tolerancji - w swoim własnym domu i dla swojej własnej kultury, czy tradycji nie mogą oczekiwać tolerancji i poszanowania od gości. Przyjeżdża muzułmanin i wszędzie jest u siebie, wszędzie trzeba go respektować, bez względu na własną kulturę - przecież to MY deklarujemy tolerancję, a nie ONI. Niech będzie, że jestem rasistką. I tu zgadzam się z Dejvem - niech żyje ciemnogród! Cieszę się, że jak dotąd wciąż mogę u siebie w domu zachowywać się zgodnie z własną kulturą, jeść to co mi odpowiada, ubierać się jak chcę i tulić psa na kanapie.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 stycznia 2013 o 7:45

avatar Rhantus
17 17

Zgadzam się z tym co pisze spielmitmir, ale nie mogę się powstrzymać od wklejenia tego: Na dyskotece w Niemczech bawi się Rosjanin z napisem na koszulce: ,,Turcy mają trzy problemy''. Nie trwało długo, stanął przed nim Turek, byczysko: - Ty, a w dziób chcesz? - To jest pierwszy z waszych problemów - odpowiedział Rosjanin - agresja. Ciągle szukacie zwady, nawet wtedy, kiedy nie ma żadnego powodu. Dyskoteka się skończyła, Rosjanin wychodzi, a na niego tłum Turków czeka. - No, teraz się z tobą policzymy - warknęli Turcy gremialnie. - A to jest drugi z waszych problemów - mówi Rosjanin. - Nie potraficie załatwiać spraw po męsku sam na sam, tylko zawsze wołacie wszystkich swoich. - Zaraz nam to odszczekasz! - wrzasnęli Turcy, wyciągając noże. - I to jest trzeci z waszych problemów - westchnął ciężko Rosjanin, wyjmując pistolet maszynowy. - Zawsze na strzelaninę przychodzicie z nożami...

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 stycznia 2013 o 12:36

avatar artko7
2 4

U nas jest o tyle lepiej, że mamy mniejsze zapomogi socjalne dla tych cwaniaków, więc wolą się osiedlać w Niemczech, Francji itp. A na całą "homofobię i rasizm" jak to nazywają nowomodni jest jeden sposób, zlikwidować socjal! Jeśli to są tylko nasze fobie, to zostaną, będą pracować i wtapiać w społeczeństwo, a jeśli uciekną, to mam nadzieję, że razem z tymi propagatorami skrzywień społecznych.

Odpowiedz
avatar wiewiora
0 0

Czaderskie, Rhantus. Aż sobie skopiowałam :)

Odpowiedz
avatar SaszaRozbieraCiagnik
35 37

Jak się wymyśliło zasiłki za nic nie robienie to potem takie są efekty. Gdyby ta mniejszość musiała co rano wstawać do pracy, to na pewno jej by tyle tam nie było...

Odpowiedz
avatar babobab
34 36

jeśli turek nie ma obywatelstwa niemieckiego to za złamanie prawa powinna być natychmiastowa deportacja z kilkuletnim zakazem wstępu na teren UE, niestety cyganów nie ma gdzie deportować, a jakie są u nas tego skutki to chyba każdy widzi

Odpowiedz
avatar little_flame
2 2

Z cyganami naprawdę nie jest jeszcze u nas tak źle. W moim mieście jest jedno ichnie osiedle, a pod miastem mieszka ich sporo jeszcze w jednej takiej wiosce - można spokojnie powiedzieć, że mamy takie większe skupisko cyganów w obrębie kilku powiatów. I co? Gdy kiedyś bardzo dawno temu poszły w mieście słuchy, że cygańska dresiarzeria za bardzo sobie skacze i próbuje ustawiać (terroryzować?) ludność tak by strach był zachodzić w pobliże wspomnianego osiedla, to zdenerwowała się dresiarzeria lokalna. Chłopcy sobie porozmawiali, ustalili zasady współżycia i jest spokój. To z opowiadań starszych, jak dotąd nikt nikogo się nie boi. Z moich doświadczeń: kiedyś, jako dziecko, przez pół roku mieszkałam w tej podmiejskiej wiosce zdominowanej przez cyganów i nigdy nie miałam z nimi problemów (choć jeden chłopak-cygan powiedział mi, że dlatego, że jestem ładna, a cyganie szanują i lubią piękne kobiety). Była tam też taka dziewczynka (biała), której kilka dzieciaków (białych też) nie lubiło (dzieciaki zawsze kogoś nie lubią) i byłam świadkiem jak jeden mały cyganek ją opluł, a koleżanka tej dziewczynki poleciała na skargę do matki cyganka. Takie lańsko dostał, że chyba jeszcze w mieście było słychać ;) Spokojnie mogę powiedzieć, że nasi miejscowi cyganie mimo swoich tradycji są zasymilowani, szanują również swoje otoczenie i starają się żyć z tym otoczeniem w zgodzie (a otoczenie z nimi). A wyjątki? Są jak zawsze, przeważnie zbuntowana młodzież, albo typowi "piekielni" :)

Odpowiedz
avatar Nimfetamina
28 30

Zarzucę sucharem: Niemcy, rok 2030: "Popatrz Ahmed, jakie dziwne nazwisko: Müller". Taki śmiech przez łzy. Nie jestem rasistką, ale moim zdaniem jest to niebezpieczna nacja (choć oczywiście nie wszyscy) i nie dziwię się znajomemu, że jest strzępkiem nerwów i nie wie, co zrobić. Chyba rzeczywiście najlepszym rozwiązaniem byłaby w tym wypadku ucieczka, o ile nie są aż tak żądni krwi, by za wszelką cenę iść za nim.

Odpowiedz
avatar spielmitmir
26 28

Tego wlasnie znajomy sie boi. Ale po stracie syna tez mu troche to wszystko zobojetnialo. Nimfetamina, a myslisz, ze jakby jeden z nich trafil do pudla, to nie byliby zadni krwi? Smutna sytuacja. I pozwole sobie dodac: niech robia tak dalej, az doczekaja sie drugiego Hitlera. Nikomu nie zycze zle, ale oni sami sobie na to pracuja. I wtedy beda cierpiec tez niewinni. Ludzie sa idiotami.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 stycznia 2013 o 23:18

avatar Matey
1 3

spielmitmir Zarzucę standardowym tekstem: Nieskończone są dwie rzeczy: Wszechświat i głupota ludzka, chodź do tego pierwszego nie jestem pewien. Jednak normą jest, że nie cwaniaczy ten, kto nie ma "pleców". W dodatku mniejszości narodowe są znacznie bardziej"zżyte" niż rodzimi mieszkańcy danych krajów. Każda decyzja pociąga za sobą konsekwencje. Jednak z niektórymi konsekwencjami człowiek niezorganizowany nie da sobie rady.

Odpowiedz
avatar Scarven
6 22

wiatraki i ge belsy zrobili taki socjal dla brudasow, turasow i innych takich wynalazkow i teraz tak jest. Naprzyjezdza tego gowna i pozniej normalni ludzie maja problemy.

Odpowiedz
avatar shep
1 9

To samo można powiedzieć o Polakach w Anglii czy Holandii. Nie generalizuj.

Odpowiedz
avatar little_flame
0 2

Niby można, niby nie. Polak w Anglii to jednak mimo wszystko też Europejczyk. Ta sama europejska kultura. Nasze spory są na innym, mniej kulturowym gruncie.

Odpowiedz
avatar artko7
4 4

Nie, nie można, bo Polacy w przeciwieństwie do turków, muzułmanów, moresów, nie jadą tam na socjal tylko do pracy! Mieszkam obok miasta w których żyją moresy - 90% z nich nie pracuje, tylko kradnie i żyje z socjalu!

Odpowiedz
avatar rykacz94
20 20

Kilka dni temu ktoś napisał całkiem rzeczową historię o Romach. Obiektywną. Rozwiązanie problemu leży w prawie, jeżeli władza nie zlikwiduje zasiłków na bezrobociu i zasiłków dla mniejszości, i nie zabezpieczy prawnie bezpieczeństwa obywatelom takie sytuacje będą miały miejsce. Policja powinna dogłębnie sprawdzać obywateli innych krajów kiedy są na nich jakieś skargi lub byli karani i móc ich deportować.

Odpowiedz
avatar longijoe
46 46

Jedzie w berlińskim metrze dwóch młodych Turków. Jeden czyta gazetę. Nagle trąca kolegę w ramie i mówi: - Ty, tu piszą, że nas w Niemczech jest prawie 20 milionów. A na to taka zasuszona babuleńka, co naprzeciwko nich siedzi: -Żydów też było kiedyś 20 milionów...

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2013 o 0:33

avatar spielmitmir
26 26

Niestety prawda jest taka, ze nawet taka glupota jak nazizm z niczego sie nie wzial.

Odpowiedz
avatar Matey
-1 5

Spieltmir Nie wiem czy o tym czytałaś, lecz Hitler uzyskał tylu popleczników dlatego, że na początku sprzeciwił się "uciskowi", które zostały nałożone na ów kraj z znanych nam powodów. Jednak teraz przydałby się Piłsudzki, co miał gdzieś mamlanie ozorem i po prostu robił to, co uważał za słuszne

Odpowiedz
avatar OSP
3 7

Matey tylko skąd go wziąć? Może nie wiesz, ale Piłsudski zdobył autorytet na wojnie i miał poparcie wojska. To dało mu dobry start do walki o władzę.

Odpowiedz
avatar pigmej0
1 5

OSP - co nie zmienia faktu, że Piłsudski po prostu robił to co uważał za słuszne, zamiast "memłać ozorem" ;).

Odpowiedz
avatar obserwator
15 15

Kiedy piłkarz pochodzenia tureckiego dostał obywatelstwo niemieckie i oświadczył, że już jest Niemcem, to został wyklęty przez krajanów. I tego się boją ci przedstawiciele mniejszości, którzy chcą się zasymilować.

Odpowiedz
avatar Timothy
18 20

Rasizm - zespół poglądów głoszących tezę o nierówności ludzi, a wynikająca z nich ideologia przyjmuje wyższość jednych ras nad innymi. Od kiedy to powiedzenie - ten człowiek, z pochodzenia Turek, popełnił przestępstwo - jest rasizmem? Bo stwierdzenie "ten człowiek, z pochodzenia Niemiec' nie jest rasizmem? Więc dopóki ktoś nie zacznie twierdzić, że ktoś jest gorszy, słabszy, etc ze względu na narodowość - to nie widzę tu ani grama rasizmu. Pytanie - w którym momencie można zacząć mówić "Turcy w Niemczech są zagrożeniem dla mieszkańców"? Kiedy nie będzie to "rasizm"? Kiedy 20% tamtejszych Turków będzie miało zatargi z prawem? Ile ich będzie musiało popełnić wykroczenia lub przestępstwa? Na dziś dzień przebąkuje się o podobnych problemach w Anglii, gdzie 90% (jeśli nie więcej) wykroczeń przeciw prawu angielskiemu, to czynności jakie są WŁAŚCIWE dla kultury i grup imigrantów (małżeństwa z nieletnimi, wszelkie 'zabiegi' na ciałach jak m.in. obrzezanie kobiet,etc). Wszelkie takie zgłoszenia obywateli angielskich na policji lub innych najczęściej lądują w niszczarce lub śmieciach. Bo to rasizm? Ludzie...

Odpowiedz
avatar zlomierz
16 16

jedna uwga może wiekszość przestępstw popełniają mniejszości, ale też dlatego że w imię poprawności politycznej są nietykalni - wystarczy że w razie jakichkolwiek sankcji oskarżą o rasizm, zamiast równości mamy przywileje dla "mniejszości"

Odpowiedz
avatar Timothy
11 13

Wiec jeśli ktoś popełnił wykroczenie, które jest dobrze zdefiniowane w Kodeksie Karny, śledczy przygotowali solidny i twardy materiał dowodowy, a sędzie wyda wyrok skazujący - to gdzie tu miejsce na 'rasizm'? Skoro statystyki pokazują, że 50%-75% przestępstw (od lekkich po ciężkie) dopuszczają się przedstawiciele np. czarnoskórych, meksykan, Latynosów, etc - to mówienie o tym głośno jest rasizmem? I klasyczna anegdota: Na studiach gdzieś tam zapytano, czy zwrot "Czarnoskóry mężczyzna czyta wolniej od białoskórego mężczyzny" to rasizm? Duża część słuchaczy ochoczo przytaknęła. A czy stwierdzenie "Białoskóry mężczyzna czyta wolniej od czarnoskórego mężczyzny" to rasizm - tutaj odpowiedział mu głucha cisza.

Odpowiedz
avatar Matey
1 3

Timothy co prawda masz rację, jednak jedyny problem leży w tym, że ludność czarnoskóra będąc niegdyś wykorzystywana przez ludność o jasnym kolorze skóry słyszała w tych słowach pogardę i dlatego teraz większość uznaje to za rasizm.

Odpowiedz
avatar little_flame
2 6

Co do Anglii... Słyszeliście, że niewidomi z psami nie mogą wsiąść do autobusu jeśli kierowcą jest muzułmanin, albo muzułmanin-pasażer się temu sprzeciwi? Muszą czekać na przystanku do czasu aż podjedzie autobus, w którym nie ma muzułmanina uważającego psa za zwierzę nieczyste. A i tak nie wiadomo, czy nie zostanie wyproszony na następnym przystanku. Sama widziałam taką sytuację. Podobnie jest w urzędach, sklepach i wszystkich miejscach do których niewidomi TEORETYCZNIE mają pełne i niezaprzeczalne prawo wejść z psem przewodnikiem. Reasumując - gość w twoim domu mówi ci co masz robić, a następnie wystawia za drzwi, bo np. nie podoba mu się twoja nieczysta koszulka. Bardzo ciekawe i krzepiące są perspektywy jakie daje nam szeroko propagowana tolerancja, prawda?

Odpowiedz
avatar meg_shaman
1 1

little_flame - powiedz ze zartujesz... to musi byc zart, bo przeciez w tym wypadku chodziloby o dyskryminacje osoby niepelnosprawnej... a ponoc anglia tak sie szczyci swoim dbaniem o niepelnosprawnych...

Odpowiedz
avatar maggie
0 0

w Londynie nie byłam długo, ale sporo zaobserwowałam. Nie chcę wyjść na rasistkę, nie o to mi chodzi. Ale ja czułam się dziwnie będąc BIAŁA w Londynie, nieswojo, jakbym wyjechała na inny kontynent. Uważam iż 'Ciapaci' przybywają do innych krajów, powinni się dostosować do kultury i obyczajów nacji do której przybyli. w domu bądź i rób co chcesz, ale publicznie jesteś innym człowiekiem. Muzułmanki mnie tam przerażały- albo kilkulatki już poubierane 'odpowiednio' albo matki z wózkiem z dziesięcioma torbami i drącą się do telefonu, wyzywający, mająca gdzieś innych przechodniów. a myślałam że warszawa jest multikulturowa.. warszawa największą wsią Polski, niestety się zaczęłam z tym zgadzać po pobycie w UK..

Odpowiedz
avatar little_flame
0 2

Bardzo chciałabym żartować. Widziałam na własne oczy, potem rozmawiałam z innymi, potem jeszcze przeczytałam o tym reportaż i dowiedziałam się, że tak samo jak w autobusach jest też w urzędach. Wpieprzą ci się wszędzie, domagają się tolerancji dla swojej religii, a sami głęboko w d...e mają tolerancję względem innych, a już zwłaszcza gospodarzy. Cieszę się, że Polska jest zaściankowa i nietolerancyjna, bo nikt nie zacznie rzucać we mnie na ulicy kamieniami dlatego, że bawię się z psim członkiem rodziny. Swoją drogą polecam książkę "Spalona żywcem" - ciekawy opis tego jak te dzikusy żyją, z autentyczną tragedią w tle. Ciężko uwierzyć, że takie rzeczy dzieją się w XXI wieku. W jednym z fragmentów autorka wspomina jak pojechała z ojcem do miasta i zobaczyła dziewczyny z odsłoniętymi kolanami czy łokciami, po czym zrobiło jej się bardzo smutno na myśl, że następnego dnia nie będą już żyć, bo stały się nieczyste.

Odpowiedz
avatar wiewiora
0 0

Moja siostra na stałe mieszka w Angli. Kiedyś, jak wracała z dzieckiem do domu o mały włos nie wjechał na nich samochód. Wysiadł z niego Pan Czarniawy i na ulicy, przy ludziach, wyzwał ją od k...w i suk, bo śmiał mu na chodniku gdzie parkował przechodzić. Policja przyjechała i nic nie zrobili, powiedzieli jej tylko żeby sobie darowała, bo i tak nic nie wskóra. Zachodnie społeczeństwa same ukręciły sobi bat na d....

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 stycznia 2013 o 1:04

avatar Ascara
20 22

Mamy na uczelni wydział anglojęzyczny, głównie tworzą go Arabi. W odpowiedzi na oblane kolokwium, wejściówkę, cokolwiek niejednokrotnie karmią asystentów tekstem "you're fuckin' rasist!" i studiują sobie spokojnie dalej. I to są przyszli lekarze. :)

Odpowiedz
avatar konto usunięte
9 11

Olsztyn? u mnie asystent, który za pierdoły uwalił na kolokwium połowę rocznika pozwala Turko-Szwedom na żucie gumy, trzymanie nóg na stołach, surfowanie po sieci, jedzenie, przerwy na zawołanie. to wszystko w czasie zajęć. Jeszcze sam z przymilnym uśmieszkiem ich zagaduje i pyta czy już może dalej prowadzić... u nas za podejrzenie żucia gumy wypad z sali i 2tygodnie umawiania się na zaliczenie zajęć... nie raz słyszeliśmy jak śmieją się z nas i pytają asystentów czy to prawda, że nasz program jest "jak dla idiotów". asystenci z szeroookim uśmiechem przytakują. a niektóre zajęcia w ich wydaniu to tak piekielna historia, że nikt JESZCZE nie śmiał tu tego wstawić. tak, przyszli lekarze :)

Odpowiedz
avatar wiegho
15 23

Dlatego ten problem powinien zostać rozwiązany tak jak to zrobili w Australii. Przyjeżdżasz do nas to się asymilujesz i robisz to co my robimy a jak się nie podoba to wypad. Przez poprawność polityczną i socjalizm sytuacja tak wygląda jak wygląda. W Portugalii i Hiszpanii problemem są Marokańczycy, we Francji problemem są Algierczycy palący samochody i się buntujący, we Włoszech problem z rumunami, w Anglii problem stanowią pakistańczycy, w Niemczech turcy i znów Polska stanowi granice która broni stary świat przed napływem dzikusów kiedyś była bitwa pod Wiedniem a dziś na szczęście jesteśmy najbardziej jednolitym etnicznie społeczeństwem w Europie i mam nadzieje że inne narody wezmą z Nas niedługo przykład i wywalą za granice tych dzikusów.

Odpowiedz
avatar misiak1983
5 29

No, lewackie śmiecie, brońcie kebaba przed „polskimi faszystami” i „rasistami”!

Odpowiedz
avatar SirNobody
5 17

Wiesz, poglądy to poglądy, ale wyzywanie kogokolwiek od śmieci jest nie na miejscu.

Odpowiedz
avatar Nikiyam
1 7

Nazywaj wszystkich, którzy się Ci sprzeciwią lewackimi śmieciami i ku*wami. Uważaj się za myślącego człowieka i patriotę.

Odpowiedz
avatar ZeebaEata
-2 4

Tak jakby lewak to był ktoś, kto broni przestępców. No tak...

Odpowiedz
avatar nuclear82
11 11

Nawieźli trzeciego świata w hurtowej ilości, bez żadnej selekcji to teraz mają. Z mniejszościami problemów z reguły nie ma, dopóki się nie przesadzi do stopnia czyniącego mniejszości większością. W zachodnich multikulti niestety posunięto się zdecydowanie za daleko, teraz tam ciężej spotkać rdzennego białego niż jakiegoś arabusa, cygana, czarnego czy chińczyka. A ludzie są zwierzętami stadnymi, idea multikulti w ogóle nie działa - mniejszości urządzają sobie w miastach getta, do których potem żaden normalny człowiek się nie zapuszcza bo strach. Co do Cyganów - w Polsce nie ma z nimi jeszcze aż tak źle, prawidziwy problem ma za to Słowacja gdzie ta mniejszość stanowi już 10% mieszkańców. Mieści się tam największe cygańskie getto w Europie - osiedle Lunik 9 - mieszka tam 4-6 tysięcy cyganów, z czego 2200 to dzieci, bezrobocie wynosi prawie 100%. Jak chcecie to wygoglujcie - obrazki są straszne.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2013 o 12:40

avatar Notorious_Cat
10 14

Multi-kulti takie złe nie jest, np takie USA prosperują nieźle. Sęk w tym, żeby nie robić z siebie światłych tolerancyjnych na siłę i nie podlizywać się mniejszościom zasiłkami czy ogólną łagodnością traktowania. Jakieś zasady przebywania w danym kraju muszą być, tak samo jak panują zasady w poszczególnych domach i goście muszą się przystosować, inaczej nie zostaną już nigdzie zaproszeni.

Odpowiedz
avatar obserwator
7 11

I takie zasady panują w USA. Co jakiś czas ktoś wylatuje za ich łamanie. @SirNobody - nie lepiej napisać jak oficer Crabtree: "Presoasly"?

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2013 o 3:11

avatar gingerek
3 5

Dobrze ujęte... Prawa mniejszości to jedno, ale gospodarz też chyba jakieś ma i nie jest przesadą jeśli wymaga ich przestrzegania od przyjezdnych.

Odpowiedz
avatar kaszmirka
11 11

Prawdziwy koszmar jest w Skandynawii. Ze względu na bardzo mocno rozwiniętą opiekę socjalną, w tej chwili na 4 Szwedów na ulicy przypada jeden muzułmanin. Żyją przez cały czas na zasiłkach, nie próbują nawet nauczyć się języka narodowego, nie pracują, kobiety rodzą mnóstwo dzieci, które potem stadami wychowują się same na ulicach, są agresywni, głośni nawet nie próbują się przystosować do panujących zasad, kiedy byłam w Szwecji ostatnio żądali w jednym mieście zniesienia mszy na początek roku szkolnego(taka tradycja, jak w Polsce) bo to "dyskryminacja". Taka sytuacja jest chora, a tak naprawdę nie da się jej rozwiązać bez karania za to Skandynawów.

Odpowiedz
avatar summersblood777
7 9

Mieszkam we Włoszech juz dłuzszy czas i moim zdaniem największym problemem sa wyznawcy islamu , ludize z Egiptu Pakistanu itp. dopiero dalej Rumuni i Afroamerykanie. Moim zdaniem wyjeżdża sie do innego kraju po lepsze życie, a nie po, to by życ dalej w takim samym syfie, z którego wyjechali;/ Robia tu to samo co robili u siebie przed przybyciem...ahhh a przecież statystyki pokazuja, kto przyczynia się do wzrostu prestępczości w danym kraju. Podam przykład w zeszłym roku w miasteczku, w którym mieszkam, chłopaki grali w karty koło szkoły, wraz z, nim jeden chłopak z egiptu chyba dokładnie nie pamietam (eszyscy ok 20 lat) "wyznaający islam" przegral i jednemu z chłopaków poderżną gardło a w TV mówił, że to dla tego, że tamten ponoc oszzukiwał;/ Smutne, ale prawdziwe, a to tylko jedna z niewielu zbrodni, o których jest tu głośno.

Odpowiedz
avatar SoSilly
8 8

W Chicago jest ten sam problem tylko z meksykanami. Mieszkałam chwile w okolicach 'ich" dzielnicy i nie było mowy o wychodzeniu po zmroku na mniej ruchliwą ulicę. Wiele mniejszości, zwłaszcza o innym kolorze skóry czuje się lepiej niż u siebie. Nie można nic im powiedzieć bo zaraz - rasizm, a niczego nie szanują bo to w końcu nie ich ojczyzna. Antyrasistowska polityka jest w porządku ale nie można przesadzać w żadną stronę. To, że ktoś ma inny kolor skóry nie oznacza że jest nietykalny.

Odpowiedz
avatar panna_s
-4 10

Dodam do tego, że turcy są oszustami. Byłam kiedyś z ojcem kupić samochód w Niemczech, nie za małą kasę, bo za 40 tysięcy złotych i dla rodziny(wiecie, z rodziną najlepiej na zdjęciu). Kiedy ojciec samochód oglądał, chciał obejrzeć z prawej stronie, usłyszeliśmy "Kolegen, chodź". No i poszliśmy...ojciec samochód kupił, bo naprawdę bez skazy(mam na myśli silnik, wnętrze, i wszystko na czym się nie znam, ciocia z wujkiem jeżdżą nim do dziś i nie mają zastrzeżeń). Kiedy wyjechaliśmy z parkingu, ujechaliśmy z 50 km, zatrzymaliśmy się na parkingu, okazało się, że cały prawy próg walnięty... od tamtej pory ogląda szczegółowo samochody, które kupuje w Niemczech i unika "turasów".

Odpowiedz
avatar Yennefer_
6 8

Nie rozumiem- to samochód był bez skazy i wujkowie do dziś nim jeżdżą czy jednak był stuknięty z prawej strony? I jak można kupić auto i obejrzeć tylko jego połowę?

Odpowiedz
avatar panna_s
-3 3

Obejrzał wszystko prób prawego boku, samochód był tak ustawiony przy drugim, że naawet się tam wejść nie dało.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
4 6

Wcale nie masz rasistowskiego podejścia. Ich obyczaje w porównaniu z naszymi to trzoda i bydło. Niemcy nawpuszczali zwierząt do kraju i teraz muszą sobie poradzić ze skutkami tak lansowanego wielokulturowego społeczeństwa.

Odpowiedz
avatar spielmitmir
7 7

Niemcy chyba chcieli na sile udowodnic po II. wojnie, ze juz nie sa rasistami i ze to juz za nimi. No i narobili sobie dziadostwo w kraju...

Odpowiedz
avatar czerwone_buciki
9 9

Nie rozumiem dlaczego obrażasz ludzi, którzy widzą poważny problem dla istnienia białych Europejczyków. Fajnie, że spotkałaś porządnych Turków, co nie zmienia faktu, że problem jest bardzo realny i w tym momencie, właśnie takie obrończynie "wymyślonego" rasizmu przyczyniają się do pogłębiania tego problemu. Możesz lubić Turków, ale to nie zwalnia cię z obserwacji stanu Europy i badań ludności, gdzie coraz więcej jest Turków i Czarnych. Gdzie żądają coraz więcej praw, za to oni nie mają żadnych obowiązków, gdzie otwarcie mówią o przejęciu Europy i wprowadzeniu szariatu.

Odpowiedz
avatar Molochor
8 8

Indianie w Ameryce też kiedyś mieli problemy z imigrantami... Ogółem, problem z imigrantami pojawia się nie dlatego, iż są imigranci, ale z powodów, dla których się pojawiają. Jakby przyjechali uczciwie zarobić, pracując 8-12 godzin dziennie, to by nie robili problemów, bo nie mieli by na to czasu i ochoty.

Odpowiedz
avatar czerwone_buciki
7 9

Problem jest taki, że w UE są ludzie, którzy na to pozwalają. Jaki jest ich cel? Można się tylko domyślać. Po pierwsze Europejczyków jest z roku na rok coraz mniej (odpowiadają za to lewicowe rządy i media, które promują hedonistyczny styl życia i to by się skupiać na sobie, a rodzina jest przedstawiana jako coś złego, coś co ogranicza), za to Turków i Czarnych coraz więcej. Muzułmanie mają coraz więcej praw (zakazują, nakazują, chcą wprowadzić szariat, urządzają sobie własne getta i ogólnie mają w dupie prawo), za to Chrześcijanie coraz mniej. W Anglii już w wielu miejscach nie obchodzi się, np. Bożego Narodzenia, żeby ich nie urazić. W Niemczech sytuacja jest tragiczna. Wiem, że Niemcy boją się otwarcie krytykować Turków, bo zaraz padnie magiczne słowo rasizm. Dlatego najpierw się upewniają, że nikt na nich nie doniesie, zanim powiedzą co myślą... Pamiętam jak byłam w jednym z większych miast. Całe centrum było zapełnione Turkami co siedzieli sobie na ławeczkach i wyzywali przechodzące dziewczyny. W Europie powstaje coraz więcej meczetów. Za to w każdym muzułmańskim kraju chrześcijanie są mordowani i prześladowani. W PL też domagają się więcej meczetów. Ogólnie wiem co mowie, bo znam dziewczynę, która mieszkała przez 7 lat w Egipcie, a jej matka przeszła na Islam. Oj ile ja się historii osłuchałam. Przerażające. Oni nigdy nie zrozumieją i nie dostosują się do Europy. I to jest Fakt. Multi-Kulti nigdy nie miało mieć prawa bytu. Niestety niektórzy Polscy politycy już przebąkują, że PL jest za mało różnorodna i nie ma rąk do pracy... Rządy lewicy doprowadzają Europę do po prostu katastrofy i zwiększają pola do konfliktów. Europa zmienia się w coraz większy burdel. A tym razem za broń obrano słowa: Tolerancja, Rasizm oraz Poprawność Polityczna (w umiarkowanym znaczeniu to są jednak dobre słowa). Ale służą one do celów politycznych, co powoduje wynaturzenia i absurdy. Nie wiem co Europę uratuje...

Odpowiedz
avatar Gerciu
4 6

Choć uważam że tylko całkowicie zjednoczona europa jest wstanie dzisiaj konkurować z resztą świata, tak w tej sprawie powinniśmy chrzanić europę i restrykcyjne prawo wprowadzić już teraz - np. Zasiłki, opieka medyczna, wszelkie świadczenia wyłącznie dla obywateli polskich oraz obywateli krajów ue ale takich którzy pracowali juz kilka lat. Do tego zakładanie własnych działalności gospodarczych dla obcokrajowców dopiero po kilku latach pobytu w kraju. I zasada - pierwsze przestępstwo = deportacja. Uważam ze nie musimy mniejszosci gnębić i poniżać - wystarczy im utrudnić życie, zniechęcić do przyjazdu. Aha, i wprowadizłbym jeszcze obowiązek szkolny dla dzieci immigrantów - zadnego nie posyłania dzieci do szkoły! nie chcą się asymilować = deportacja. Żadnych pieniędzy publicznych nie przeznaczać na pielęgnowanie kultury obcokrajowców, chyba że tacy wystąpią z jakąś inicjatywą, która zostnaie uznana za wartą sfinansowania.

Odpowiedz
avatar Rael
0 8

Kiedyś europejczycy kolonizowali, teraz są kolonizowani... Sprawiedliwości dziejowej dzieje się za dość.

Odpowiedz
avatar wiewiora
-3 3

Też tak uważam. Brytyjczycy mają problem z Hindusamii Pakistańczykami,a Francuzi z Algierczykami nie bez powodu. W USA i Kanadzie też nie jest tak kolorowo, jak tu ktos wyżej napisał.

Odpowiedz
avatar Sniegu
5 5

Błagam, powiedz mi, że Twój absolutny brak umiejętności posługiwania się językiem polskim sprawia, iż źle rozumiem Twój komentarz. Czy Ty mówisz, że ten człowiek nie powinien się przejmować tym, że mu syn zginął a banda Turków chce go zabić?

Odpowiedz
avatar Onix
3 3

Problemem jest to ze Niemcy, którzy osobiście nie doświadczyli przyjemności mieszkania obok Turków niewiedza nic złego w nich. Takie wygodne robociki do sprzątania sprzedawania itd. Do pracy których szanujacy się niemiaszek się nie kwapi. W ciągu 20 lat będą z tego tytułu kłopoty. Z ciekawostkę, odwiedziłem 4 sklepy monopolowe i w żadnym nie było osoby która znała towar... Wszyscy pracujący to Muzułmanie z przekonania :-\

Odpowiedz
avatar summersblood777
0 2

Wszystko jest jasne, oni zasiedlają Europę, mają tak wpajane od małego i tak robią. Mamy tu znajomego który ma tu sieć pizzerii i ściagnął tu do pracy chyba juz całą rodzine. Rozmawiałem z jego malą córeczką, uroczą 9 latką która na moje pytanie kim chciałaby zostac w przyszłości, odpowiedziała mi: "Chcialabym miec 9 dzieci, jak będę tyle miała to będę prawdziwa kobietą" mniej więcej w tym stylu. Ona jest chyba średnim dzieciątkiem a już jest ich 6;) Także czy chcemy czy nie jestesmy zasiedlani a niedlugo pewnie i wypierani;/

Odpowiedz
avatar Rael
-4 4

masturbować się do jąkały to idz na wykop.

Odpowiedz
avatar artko7
3 3

Dla normalnych ludzi liczy się treść, a nie okładka... A jeśli nie jesteś w stanie czegoś zrozumieć, to poczytaj trochę albo zapytaj, a nie obrażaj ;)

Odpowiedz
avatar Rael
-1 3

akurat pana mikke czytam bardzo czesto. Dla śmiechu.

Odpowiedz
Udostępnij