Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

11 lutego 2014 z zakładu karnego w Strzelcach Opolskich wychodzi na wolność…

11 lutego 2014 z zakładu karnego w Strzelcach Opolskich wychodzi na wolność Mariusz Trynkiewicz, pedofil, czterokrotny zabójca skazany prawomocnym wyrokiem na poczwórną karę śmierci, którą w wyniku moratorium zamieniono mu na pojedynczy wyrok dożywocia - 25 lat.
Wychodzi, bo "spłacił swój dług wobec społeczeństwa"
Większość badających go psychiatrów nie ma złudzeń - będzie nadal zabijał dzieci.
Sam pytany przez sędziego to potwierdzał podczas procesu.

Piekielność sytuacji - nic nie można zrobić, można czekać na kolejne zabite dziecko, które pośle tego człowieka do więzienia na kolejne 25 lat...
Jaki jest sens istnienia Państwa, które interesy tego typu zwyrodnialców przedkłada ponad bezpieczeństwo swoich najmłodszych obywateli.

Strzelce Opolskie w niedalekiej przyszłości

by woparachabsurdu
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Stardust
53 81

Przeciwnicy kary śmierci muszą być z siebie zadowoleni.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
27 51

nawiasem mówiąc kara śmierci to nie jest kara, tylko eliminacja ze społeczeństwa

Odpowiedz
avatar Stardust
52 58

Kara śmierci to nie jest eliminacja ze społeczeństwa, tylko eliminacja ze świata żywych, kara więzienia to jest eliminacja ze społeczeństwa.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
13 25

ej, stardust, jeśli się kogoś wyeliminuje na zawsze to również ze społeczeństwa

Odpowiedz
avatar Stardust
30 36

Oczywiście. Tyle, że w ten sposób można powiedzieć, że jest to również eliminacja z kółka różańcowego czy stowarzyszenia umarłych poetów :)

Odpowiedz
avatar fenirgreyback
41 63

Przecież kara śmierci jest niehumanitarna! W przeciwieństwie do morderstw i gwałtów na dzieciach, oczywiście.

Odpowiedz
avatar Palring
16 28

=> fenirgreyback Masz rację.. kara śmierci jet niehumanitarna w przeciwieństwie do gwałtów i morderstw. Każdy zwyrodnialec dzięki temu, że paru oszołomom udało się znieść w Polsce karę śmierci, ma prawo mordować kogo tylko zechce. Społeczeństwo nie ma prawa bronić się przed takim zwierzęciem. No i to jest sprawiedliwe...

Odpowiedz
avatar konto usunięte
6 16

I bardzo dobrze. Takie gówno należy eliminować, a nie utrzymywać.

Odpowiedz
avatar chloem
-5 29

ze skrajności w skrajność. Jest jeszcze coś takiego jak dożywocie - nie trzeba kogoś od razu uśmiercać, żeby na dobre wyeliminować go ze społeczeństwa. Nie wiem, jakimi pobudkami kierowano się zmieniając dożywocie na 25 lat, ale jak widać można by popracować nad lukami w prawie, które pozwalają na takie zmiany, a nie od razu odwoływać się do kary śmierci.

Odpowiedz
avatar pannamigotka
-4 24

Jestem przeciwniczką kary śmierci. I to nie dlatego, że to niehumanitarne czy niemoralne. Tylko kto z nas jest pewien, że śmierć dla tego kogoś to kara? Jego problemy się skończą w przeciągu kilku sekund. Za to podoba mi się system jaki funkcjonuje w niektorych krajach, gdzie kary kumulują się i taki zwyrodnialec dostanie np. 400 czy 500 lat więzienia.

Odpowiedz
avatar dadelajda
17 23

Chloem- no pewnie! I niech zwyrodnialec żyje z naszych ciężko zarobionych pieniędzy. A co, nie stać nas?

Odpowiedz
avatar konto usunięte
12 26

no ale ku*wa, ja chce żeby ten debil siedział w zamknięciu w chu*owych warunkach, a nie żeby jego wszystkie problemy sie skończyły w pare sekund. jakby ktoś zgwałcił i zabił moje dziecko, stwierdziłabym że kara śmierci to g*wno nie kara i żadna sprawiedliwość. gdybym to ja była mordercą to starałabym sie zabić w jak najgorszy sposób żeby dostać kare śmierci zamiast dożywocia. spędzenie całego życia w niewoli mnie przeraża, śmierć absolutnie nie.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 lipca 2012 o 16:38

avatar Draxi
3 9

Co do kary śmierci to sam nie wiem, bo z jednej strony w takich przypadkach jak powyżej byłaby najlepszym rozwiązaniem, ale z drugiej można jej łatwo nadużyć. Więc moim zdaniem najprościej byłoby, gdyby "dożywocie" naprawdę było dożywotnie, bez żadnych możliwości zmiany kary

Odpowiedz
avatar falcion
7 11

Cóż było kilka głośnych przypadków gdzie jakby nie brak kary śmierci to by go pewnie wykonano...nagle po 10 latach np okazuje się że gość był niewinny... 10 lat nie oddamy ale życia tym bardziej zwracać nie umiemy. Jasne w takim przypadku gdy gość deklaruje że się nie zmienił to wypadałoby przedłużyć jego pobyt lub wymyślić jakąś blokadę (areszt tymczasowy jak przejdzie przez ulice "bo nie po pasach" i przedłużyć w nieskończoność tak jak to u nas umieją). Dziwi mnie tylko że nikt z opiekunów tego pana nie zastosował zwyczajowej metody, czyli przedstawienie za co siedzi odpowiednim współwięźniom (tym którzy naprawdę siedzą całe życie i już nie wyjdą a zabić potrafią nie tylko dziecko i to gołymi rękami). Dziwne że przetrwał większość z nich raczej starali się eliminować widać znalazł jakiś sposób by się wykpić.

Odpowiedz
avatar syberyjski
23 27

@pannamigotka: "Jestem przeciwniczką kary śmierci. I to nie dlatego, że to niehumanitarne czy niemoralne. Tylko kto z nas jest pewien, że śmierć dla tego kogoś to kara? Jego problemy się skończą w przeciągu kilku sekund. Za to podoba mi się system jaki funkcjonuje w niektorych krajach, gdzie kary kumulują się i taki zwyrodnialec dostanie np. 400 czy 500 lat więzienia. " A teraz zastanow sie, kto zaplaci za te "500 lat"? Ja, ty, Kowalska, Nowak, prezes FM logistic i dyrektor tesco na kabatach. Amerykanie sa idiotami i nei rozumieja, ze to oni placa za takie wyroki dlatego prokuratorzy daza do kary smierci przez wzglad na budzet. Moze ja bym wolal jednak zeyb kupili naboj za 1.50 i strzelili mu w leb? Czemu mam sponsorowac czyjes dupsko skoro ja musze ciezko pracowac zeby kupic sobie cos lepszego jak chleb z dzemem a w pierdlu brzecza, ze maja za malo miejsca w celi? CO to do cholery znaczy za malo miejsca w celi?! To hotel jakis? Ludzie zdychaja pd mostami bo nie maja gdzie mieszkac, zbieraja alu puszki lub mieszkaja we 4 osoby na 20m2, bez kibla i biezacej wody, z wilgocia w mieszkaniu i bez centralnego ogrzewania. Tacy sie ciesza, ze w ogole maja dach nad glowa, a jak dzieci maja jeszcze podreczniki do szkoly to jest szczyt luksusu. To jest fair? Czemu w wiezieniach nie ma NAKAZU pracy za jedzenie? Sprywatyzowac zaklady karne, wtedy bedzie przymus pracy za odsiadke i bede mial gdzies kare smierci. 10zl/dzien ciezkiej pracy+3 posilki(z opcja dokupienia za te 10zl) - reszta na utrzymanie ZK. Dozywocie nigdy nie jest rozwiazaniem bo trzeba takiego karmic, dac mu ubranie, zadbac zeby nie chodzil brudny i smierdzacy. Zasadniczo wystarczylaby sama wzmianka o karze smierci dla pedofili i polowa by sie na starcie rozmyslila. Jak bede kiedys w bardzo trudnej sytuacji zyciowej to zwyczajnie komus skrece kark i pojde na 25 lat. Albo zgwalce kilka kobiet zeby nie trafic do tych lobuzow co mi moga krzywde zrobic tylko miedzy "seksualnych". A Wy zasponsorujecie mi jedzenie, dach nad glowa i opieke zdrowotna na poziomie wyzszym niz moze sobie wyobrazic Kowalski odprowadzajacy skladki. Oczywiscie to ponury zart ale najchetniej bym widzial takich "ludzi" wieszanych na rynku co sobote. A obok sprzedawcow hotdogow i popcornu. Ew wyjmowanie ich spod prawa i pozbawianie praw obywatelskich co by kazdy mogl odstrzelic bez konsekwencji.

Odpowiedz
avatar KakarottoYo
3 9

Hahaha! Kara śmierci jest karą? Chyba nagrodą. Ktoś kto zasłuży na takie coś naprawdę musi 'nabroić', co zazwyczaj chodzi również w parze ze zrytą psychiką. Kara śmierci to jak ulitowanie się nad taką osobą. Poza tym, jakim prawem uważacie że można komuś odebrać życie? Dobrze, zabił, należy gnojowi dać nauczkę, ale jak zrobicie to poprzez zabicie go, to niby czemu uważacie się za lepszych od takiego osobnika? Widać wracamy do starych zwyczajów, kamienowanie i krzyżowanie już u progu naszych drzwi?

Odpowiedz
avatar Demot_2012
8 8

Zniesiono karę śmierci - OK (choć sam jestem jej zwolennikiem), ale dlaczego wyroki śmierci pozamieniano na 25 lat? Jak już mieli zostać przy życiu, to przynajmniej jego resztę powinni spędzić w więzieniu

Odpowiedz
avatar chloem
0 0

@dadelajda Poziom życia więźniów to zupełnie inna kwestia. Osobiście jestem za tym, żeby takich ludzi zamykać w lochach o suchym chlebie i wodzie. Myślę, że o wiele gorszą karą byłoby siedzenie do końca życia w ciemności z samym sobą, ze świadomością tego, co się zrobiło i z brakiem jakiejkolwiek nadziei na poprawę własnej sytuacji. To wg mnie byłaby najlepsza kara dla takich zwyrodnialców.

Odpowiedz
avatar Botek97
-1 1

Moim zdaniem więźniowie i to WSZYSCY(oprócz tych, którzy nie zostali "prawomocnie" skazani, czyli tych czasowo zatrzymanych i oczekujących na rozprawy) powinni mieć jakieś prace. Obojętnie czy kamieniołom czy koszenie trawy(i to np. nożyczkami z tępymi końcówkami, żeby ledwo trawa padała), ale powinni jakoś pracować na siebie, do tego posiłki 1 do syta i 2 lekkie, a tv tylko 1 godzina dziennie(np. jakieś wiadomości) i 1 tv na np. 30 więźniów, a nie tak jak teraz się patrzy, że w celach są tv... Ewentualnie jeśli rodzina sama chce pasożyta utrzymywać to niech płaci za jego udogodnienia typu tv itp... Takie moje zdanie:) Mógłbym jeszcze trochę się rozpisać, ale mniejsza;d

Odpowiedz
avatar bukimi
56 56

"Spłacił swój dług wobec społeczeństwa"... żyjąc na jego koszt.

Odpowiedz
avatar woparachabsurdu
22 24

stąd ten cudzysłów, jeśli o jakiejkolwiek spłacie można mówić w przypadku zabójstwa - ten człowiek zniszczył życie czterem rodzinom, on się nie zastanawiał, czy "wyrok śmierci" dla jego ofiar jest etyczny czy nie

Odpowiedz
avatar cassidy
6 14

"pojedynczy wyrok dożywocia - 25 lat" - eee, czyli dożywocie czy 25 lat???

Odpowiedz
avatar woparachabsurdu
11 15

to jest właśnie paradoks w całej sytuacji, że w wyniku idiotycznych luk systemu człowiek, który dla naszego bezpieczeństwa powinien gnić w więzieniu do końca swych dni jeśli już tej strasznej kary śmierci nie wykonujemy de facto wyjdzie sobie po 25 latach...

Odpowiedz
avatar cassidy
12 14

Nie ma luk systemu w tej kwestii, przy odpowiednich przesłankach sąd nie orzeknie przedterminowego zwolnienia, więc jeśli wyjdzie wcześniej to w tej sytuacji akurat błąd ludzi nie systemu.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
23 31

Skazano go na śmierć, ale ponieważ obowiązywało już moratorium, zamienili mu na 25 lat , bo dożywocia JESZCZE nie wprowadzono, swoje 25 odsiedział i wychodzi - to NIE JEST przedterminowe zwolnienie. Teraz jasne? Właśnie błąd systemu. A i ludzi też, bo nie powinien dożyć do wolności.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 17 lipca 2012 o 14:45

avatar Crow
31 33

Pedofile nie są zbyt lubiani w więzieniach, a temu się jakoś udało tyle przesiedzieć. Pozostaje mieć nadzieję, że może w ciągu tych 2 lat ktoś się zlituje i zatłucze gnoja...

Odpowiedz
avatar vfm
26 26

..ale będzie odpowiadał jak za człowieka.

Odpowiedz
avatar bukimi
27 27

Zwykle osobom, które kogoś zatłuką w więzieniu jest już wszystko jedno (najczęściej właśnie dożywocie).

Odpowiedz
avatar vfm
8 8

No fakt :P

Odpowiedz
avatar woparachabsurdu
11 11

natomiast nie jest wszystko jedno obsłudze przybytku która odpowiada za każdy akt przemocy na ich zmianie.

Odpowiedz
avatar fenirgreyback
-1 9

Do takiej akcji musiałby się "podłożyć" któryś ze strażników, który dałby innym okazję do przeprowadzenia takiej akcji. Raczej wątpię, żeby którykolwiek aż tak się poświęcił.

Odpowiedz
avatar woparachabsurdu
14 14

@fenirgreyback W którymś z artykułów na jego temat była wzmianka że w zakładzie w którym Trynkiewicz odsiaduje wyrok próbowała się zatrudnić osoba z rodziny jednej z ofiar aby go zabić, wykryto to i udaremniono jakikolwiek incydent.

Odpowiedz
avatar nimesille1922
11 15

tylko jest już na takie "wymierzanie sprawiedliwości" za późno, bo od stycznia 2012 r Trynkiewicz jest w Rzeszowie na terapii psychologicznej. Właśnie uczy się odróżniać dobro od zła i przechodzi kurs empatii dla ofiar. To brzmi jak kiepski żart. jest jedno rozwiązanie, które pozwoli trochę zmniejszyć ryzyko ponownych morderstw aletak na prawdę tylko je odwlecze. nic więcej. Gdyby został uznany w swoim procesie za niepoczytalnego, zostałby umieszczony dożywotnio w szpitalu psychiatrycznym. a tak- 25 lat i witaj, Wolności.

Odpowiedz
avatar Paganini
19 19

@Crow Przesiedział tam tyle, ponieważ osadzonych za przestępstwa na tle seksualnym nie miesza się z innymi więźniami, tylko trzyma na oddzielnych blokach dla ich "bezpieczeństwa", bo przecież wiadomo wszem i wobec, że pedofil w kiciu życia mieć nie będzie i zaraz ktoś by go z szykiem pod żebro posunął. A więc siedzą ci zboczeńcy w kupie, wymieniają się doświadczeniami, a potem wypuszczają ich na wolność, żeby mogli sobie wypróbować nowe metody. Taka to sprawiedliwość.

Odpowiedz
avatar BiBitch
21 25

Sądzę, że prędzej czy później ktoś go zutylizuje, a i miejscowa policja za mocno sprawców utylizacji szukać nie będzie. Sądzicie, że rodzice zamordowanych dzieci, ich rodziny i przyjaciele zapomnieli? Wątpię. Tragiczne, ale prawdziwe, bo być może ktoś z nich już czeka.

Odpowiedz
avatar SaszaGrigoriewna
6 6

Obawiam się, że z tą policją, to wcale nie będzie tak łatwo. Gdyby chodziło o jakiegoś pośledniego, lokalnego pedofila, to może i nikt specjalnie by nie kiwnął palcem. Ale tutaj mamy "gwiazdę" wielkiego formatu, a media będą tylko o tym trąbić. Gdyby go ktoś ukrócił o głowę i kilka członków, to tvny inne nigdy by nie odpuściły.

Odpowiedz
avatar anulla89
16 18

@Sofcik, po twoim poście widać od razu, że nie masz dzieci. Ja mam prawie czteroletnią córę, i z ręką na sercu zaświadczam, że gdyby ktoś zrobił jej to, co robił ten śmieć swoim ofiarom, to zabiłabym go bez mrugnięcia okiem, w dodatku "ze szczególnym okrucieństwem". I mało tego, że nie miałabym najmniejszych wyrzutów sumienia- codziennie zasypiałabym snem sprawiedliwego, w poczuciu dobrze spełnionego obowiązku. Chyba, że uprzedziłby mnie mój mąż.

Odpowiedz
avatar Yoannica
6 6

Zgadzam się z anulla89 - za stratę swojego dziecka przez takiego potwora- zabiłabym gołymi rękami. I każda matka zrobiłaby to samo.

Odpowiedz
avatar TrissMerigold
5 5

@sofcik, mordercę mojego dziecka rozszarpałabym gołymi rękami. Za innego członka rodziny również bym zatłukła chwasta. Kara śmierci dla mordercy czy gwałciciela moim zdaniem jest dobrym rozwiązaniem, tacy ludzie nie rokują szans na resocjalizację, zabił/zgwałcił raz więc zrobi to znowu. Chwasty należy eliminować i tyle. A ten "człowiek" jest chwastem i niczym więcej. Wyzbył się jak dla mnie człowieczeństwa.

Odpowiedz
avatar woparachabsurdu
21 21

Tu nie chodzi o to, aby gościa zutylizować, bo w takiej sytuacji nie ma wygranych, chodzi o to, że nasz absurdalny system prawny wykreował taki, a nie inny obrót spraw, praworządni obywatele czują się zaniepokojeni i słusznie bo pośród nich zaraz będzie poruszał się poczwórny morderca po odsiedzeniu wyroku. Nasze państwo na dzień dzisiejszy stwarza sytuację zagrożenia: dla obywateli którym ten człowiek może i prawdopodobnie po wyjściu zrobi kuku, lub dla tego faceta, bo wysoce prawdopodobne że po rozdmuchaniu sytuacji przez media może dojść do prób linczu. Jedynym sensownym w tym wypadku rozwiązaniem byłaby zmiana prawa tak, aby pozostawić typa rzeczywiście dożywotnio w więzieniu to się nazywa prewencja czyli zapobieganie.

Odpowiedz
avatar BiBitch
12 12

Zdaję sobie sprawę, że to nie o to chodzi, po prostu poruszam tylko inny nieco aspekt - samosąd, który zapewne nastąpi, kiedy tylko facet wyjdzie z więzienia. Smutne to, ale w sumie w tej sytuacji to chyba jedna z niewielu rzeczy jaka jest w stanie go powstrzymać. Nie ma podstaw prawnych, aby go zatrzymać na dłużej, czy choćby zastosować jakiś dozór policyjny. Straszne to, ale jakże prawdziwe...

Odpowiedz
avatar nimesille1922
-1 3

tak, ale nie mogą tego zrobić, bo prawo nie działa wstecz. i w tym momencie nie da się go odizolować od społeczeństwa, on może zabić kogoś, ktoś może zabić jego.

Odpowiedz
avatar Anika6
1 1

Chore jest to,że uczciwego człowieka można skazać za "przekroczenie samoobrony"(co czasem jest stwierdzeniem absurdalnym), a takich zwyrodnialców się wypuszcza... ;/

Odpowiedz
avatar woparachabsurdu
13 13

facet życia mieć nie będzie, w trakcie procesu jak go przyprowadzali pod sądem zgromadził się wściekły tłum jakieś 10 tys osób, milicja z trudem zapobiegła linczowi, tylko czy o to nam chodzi, aby ktoś zabił śmiecia i potem był sądzony, aby dopuszczać do takich sytuacji z których nie ma skutecznego zgodnego z prawem wyjścia? to jest chore. Można w cywilizowany sposób zapobiec dramatowi zostawiając typa w pierdlu lub zamykając go w zakładzie psychiatrycznym, to człowiek który będzie zabijał i nikt nie ma co do tego wątpliwości nawet on sam.

Odpowiedz
avatar Nie_masz_pana_nad_ulana
7 7

"Większość badających go psychiatrów nie ma złudzeń - będzie nadal zabijał dzieci." Tak napisałeś/aś. Jeśli to prawda, to istnieje podstawa do umieszczenia go w zakładzie psychuszce. Wystarczy odpowiednio nagłośnić sprawę.

Odpowiedz
avatar woparachabsurdu
5 5

dla mnie tez jest to dziwne ze go nie zamkną w psychiatryku dożywotnio jako niebezpiecznego dla otoczenia, to by faktycznie rozwiązało sprawę, a jeśli o głośność chodzi to media co rusz wspominają o tej sprawie.

Odpowiedz
avatar BiBitch
4 4

Nie miałam pojęcia, że to ten facet z Piotrkowa :o tutaj interesujący artykuł: http://www.epiotrkow.pl/artykul/Czy-dzieciobojca-wyjdzie-na-wolnosc,9198 Facet jeszcze przed morderstwami zamykany był za "czyny lubieżne wobec nieletnich". Nie mam żadnych wątpliwości, że po wyjściu z więzienia znowu dojdzie do tragedii. Czy nie można zorganizować jakiejś akcji która zwróciłaby uwagę na ten problem i pozwoliła skierować go na jakieś badania? Może jednak da się go zamknąć w szpitalu psychiatrycznym?

Odpowiedz
avatar woparachabsurdu
11 11

@BiBitch dla mnie to jest szokujące, wkurza bezsilność prawna wobec gościa, nie ma dobrego wyjścia z sytuacji za dwa lata psychopata pedofil i morderca znów będzie na wolności, w mediach co rusz huczy na ten temat, ale jak widać jedynym co można zrobić to wysłać go do Rzeszowa na "naukę empatii" analogicznie można by w zoo głodne lwy wysyłać na naukę weganizmu a potem zamykać z zebrami.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
1 3

Nie można umiescić w zakładzie psychiatrycznym człowieka ZDROWEGO PSYCHICZNIE - ot taka zagwozdka. Dlatego kara śmierci powinna być zachowana, a Unia niech sie najpierw na Marca Dutroux popatrzy zanim nas zacznie tykać.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 lipca 2012 o 18:29

avatar konto usunięte
4 4

Ja niestety mieszkam niedaleko Strzelec Opolskich.Strach pomyśleć, że ta tragiczna historia z 88r. może się powtórzyć.

Odpowiedz
avatar BiBitch
1 1

Jesteś bezpieczny, w Strzelcach odbywała się jedynie rozprawa, żeby miejscowi faceta nie zlinczowali. Grasował w Piotrkowie Trybunalskim i okolicach, zapewne tam też wróci...

Odpowiedz
avatar stringizdrutu
5 7

aż się płakać chce.. albo przypie*dolić.

Odpowiedz
avatar Bezimienny2010
5 5

W końcu ktoś sam wymierzy mu sprawiedliwość,za która dostanie zapewne dożywocie..

Odpowiedz
avatar dadelajda
13 15

Widzę tylko jedno rozwiązanie sporu kara śmierci vs kara pozbawienia wolności. Za najcięższe przestępstwa, takie jak pedofilia, gwałty, morderstwa, zamykać do obozów pracy. Niech potwory same zarabiają na swoje utrzymanie, oraz dodatkowo na rekompensaty dla rodzin swoich ofiar. Mogą pracować w kamieniołomach, kopalniach, po 16 godzin dziennie, niech się nawzajem mordują, walczą między sobą o byt. To niehumanitarne? Niehumanitarny był też nauczyciel bestialsko mordujący chłopców, dla takich nie ma litości.

Odpowiedz
avatar Lypa
1 7

Piekielne. Już pomijając fakt, że skandalem było w ogóle zniesienie kary śmierci - skandalem jeszcze większym jest to, że byli ludzie, na których były wyroki śmierci wydane jeszcze w trakcie obowiązywania KŚ - i nie wykonano ich ze względu na jakieś "nieformalne moratorium". Kompletne bezprawie.

Odpowiedz
avatar Anika6
0 0

O.o W moje 18-te urodziny...

Odpowiedz
avatar WezPigulke
-1 1

Koleś do utylizacji.

Odpowiedz
avatar Nemezis
2 2

ooo to cos sie zmieniło w wiezieniach albo trzymali go z daleka od grypsery.. Dawniej taki by miesiąca nie przeżył w pudle albo by go sami powiesili albo sam by skonczył ze sobą ale raczej to pierwsze by było

Odpowiedz
avatar chronologiczna
4 4

ja się zastanawiam jakim cudem ten bydlak przeżył w tym więzieniu, przecież przeważnie jest tak, że pedofilia nawet w więzieniu jest najgorszym co może być. Więźniowie zmuszają do samobójstwa przestępce, lub on sam decyduję się na taki incydent bo ma krótko mówiąc "pr* z e srane" więc jakim cudem jest w tym więzieniu 25 lat i żyje !? A wkraczając już do tematu taka jest kurde polska, ja nie jestem za karą śmierci ponieważ taki gnojek zamiast żałować i nie mieć życia po prostu umiera i wszystko mu uchodzi, to jest niesprawiedliwe wyjście, takim ludziom powinno się jaja ucinać niech cierpią.

Odpowiedz
avatar crnizmaj
-1 1

Nie czytałem komentarzy wyżej,więc jak się powtarzam to przepraszam. Cóż...w więzieniach pedofile są znienawidzeni przez resztę,są w hierarchii niżej nawet od cweli.A pedofile i mordercy dzieci...wystarczy zadbać,żeby współwięźniowie dowiedzieli się z kim mają do czynienia,i ścierwa pozbędą się bardzo szybko.Ewentualnie można "posmarować"trochę więźniowi,który i tak ma pewne dożywocie.Sprawa jest do załatwienia.

Odpowiedz
avatar Walczacy
0 0

Nie brzmi to ciekawie... z racji że mieszkam w Strzelcach Opolskich :/

Odpowiedz
avatar Elena
0 0

Ja mieszkam 40km od Piotrkowa. Też brzmi ciekawie...

Odpowiedz
avatar konto usunięte
1 7

Kara śmierci? Zdecydowanie nie. W zadzie mam czy to humanitarne itp itd. Ale nikt z nas w każdym przypadku nie jest pewien, że to ta konkretna osoba jest winna. W tym przypadku ok, wiadomo kto był mordercą. Ale ile razy słyszymy, że po wielu latach więzienia wypuszczają niewinną osobę, bo został niesłusznie skazany. Kiedyś było głośno o sprawie gdzie po 20 latach jak dobrze pamiętam odkryli, że jednak nie ta osoba dostała "czapę". No i co teraz? Rozwiązaniem jest żeby każdy skazany i to każdy bez wyjątku zapierdzielał przy budowie dróg i cholera wie gdzie jeszcze ZA DARMO. A w więzieniu nie miał raju na ziemi tylko prawdziwe więzienie. Każdy zwolenniku kary śmierci, zastanów się. Kiedyś to ty lub Twój bliski może zostać niesłusznie oskarżony. To zdarza się cały czas. I łatwiej wypuścić kogoś z więzienia niż zwrócić mu życie. To tyle w temacie.

Odpowiedz
avatar Elena
-2 4

Akurat ta osoba jest winna, nie widzę przeciwwskazań na śmierć z rąk rodzin.

Odpowiedz
avatar crnizmaj
2 2

Co do tego,że mają zapier-dalać zgadzam się jak najbardziej. Co do czapy-ma wrócić.Ale właśnie w takim przypadku jak ten,gdzie jest pewność.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-1 3

Tak, tutaj jest pewność. Ale jak sobie wyobrażasz rozstrzyganie gdzie jest pewność a gdzie jej nie ma? Czasem przyznają się do winy ludzie, którzy są niewinni. Bardzo ciężka sprawa, bo nie jesteśmy nieomylni jako ludzie. Lepszą karą dla niego byłoby obcięcie przyrodzenia bez żadnego znieczulenia i zapierdzielanie od świtu do nocy

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 2

A ja mieszkam w Poznaniu,mam 2 wiatrówki,shurikeny,ASG i sporych gabarytów psa.Szkoda mi tylko dzieci które nie są tak wyposażone...

Odpowiedz
avatar Sayouri
0 0

O Trynkiewiczu rozmawialiśmy kiedyś na zajęciach o pedofilii... Ten facet nigdy nie powinien opuszczać więzienia. Ale niestety to właśnie jest Polska... Przykre ale prawdziwe.

Odpowiedz
avatar refael72
2 2

Seryjny samobójca, ten od 'olewnikowców', Leppera i Petelickiego mógłby się uaktywnić.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
1 1

Ja też myślę, że samobójstwo byłoby najlepszym rozwiązaniem. Wcale nie wykluczam, że do niego dojdzie. Facet zostawi w komputerze list pożegnalny, a potem dwa razy strzeli sobie w łeb. Wyrzuty sumienia go zeżrą...

Odpowiedz
avatar lucionas
1 3

Haha, dobre - dwa razy strzeli sobie w łeb - ale chyba w trybie God, co?

Odpowiedz
avatar rzeczony
2 6

Wszyscy za przeproszeniem pie*dolą, a mało który wie o czym. Wychodzi NIE dlatego, że spłacił dług wobec społeczeństwa (co za pieprzenie, kara ma resocjalizować, nie spłacać jakikolwiek dług), tylko dlatego, że NIE WOLNO kogoś zkazać dwukrotnie za to samo przestępstwo. Moratorium - niewykonywanie kary śmierci. Za czasów kary śmierci NIE BYŁO dożywocia. Dlatego dostał tylko tyle. Jedyną opcją jest zgłoszenie wyroku sądu do trybunału. Co nie wyjdzie, bo proces przebiegł zgodnie z prawem. Przedłużenienie wyroku bez procesu nie wchodzi w grę. Na łeb się zwali UN, EU, Haga, Strasburg. Jak tylko wyjdzie, koleś zostanie wysłany do wariatkowa na przymusowe leczenie dla pedofili i dewiantów oraz recydywistów. Nie zobaczy światła dziennego. Szkoda, że niewielu z was to przeczyta. Bo piekielny jest tutaj, ten, kto powtórzył wybrakowane dane po fakcie czy innej szmacie-gazecie.

Odpowiedz
avatar woparachabsurdu
1 1

przeciez on juz jest "leczony" w trakcie odbywania kary faktu nie czytuje, polityka i wprost o trynkiewiczu pisaly mysle ze dosc merytoryczne artykuly, nei da sie go wszadzic do wariatkowa, jedyne co mozna zrobic to wypuscic go lekko przed terminem z nadzorem wowczas

Odpowiedz
avatar konto usunięte
2 2

@rzeczony: Czyli co? Sytuacja patowa! Niestety, nie ma przymusowego leczenia psychiatrycznego. Pacjent musi wyrazić zgodę, chyba, że jest niepoczytalny i zostanie ubezwłasnowolniony, a o to u nas niełatwo. Poza tym nie sądzę, żeby uznano go za "psychicznego", bo nie siedziałby teraz w pierdlu, tylko w szpitalu, na oddziale zamkniętym. Facet zgodził się obecnie na jakąś terapię, pewnie dla świętego spokoju. Zgodnie z prawem człowiek opuszczający więzienie jest całkowicie wolny, jeżeli odbył karę w całości. Nie można go nawet nękać stawianiem się na komendzie, lub wizytami kuratora. Ani śledzić.(Przynajmniej oficjalnie.) Pozostaje tylko... no właśnie, co? Czekać? Nie wierzę w to, żeby "gościu" nie skorzystał z pierwszej sposobności... Przez 25 lat ta myśl przy życiu go trzymała. Dlatego napisałam powyżej, że najlepszym rozwiązaniem byłoby "samobójstwo", i nie wykluczam, że do niego dojdzie.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 sierpnia 2012 o 1:50

avatar konto usunięte
1 1

@woparachabsurdu: O przedterminowe to on by się musiał sam starać, a tego z całą pewnością nie zrobi, bo wie czym to "pachnie".

Odpowiedz
Udostępnij