Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

W weekend pojechałam na Mazury. W jednym z pociągów dostałam miejscówkę- widmo.…

W weekend pojechałam na Mazury. W jednym z pociągów dostałam miejscówkę- widmo. Oznaczenie miejsca było jak najbardziej, fotela brak.

Co prawda to były tylko 2 przystanki, 40 minut jazdy, gorzej jakbym jechała na drugi koniec Polski np. na 7 godzin.

No i kurczę, kupiłam bilet 2 tygodnie wcześniej i za miejscówkę zapłaciłam.

Ale po co wykasowywać z systemu usunięte miejsca siedzące.

pkp nieistniejące miejsce siedzące

by bazienka
Dodaj nowy komentarz
avatar Mementomoris
7 7

@bazienka Rzekłbym, że wygląda jak miejsce dla osoby siedzącej na wózku inwalidzkim. Brakuje tylko czegoś z pasami, żeby ten wózek przypiąć.

Odpowiedz
avatar bazienka
3 5

@Mementomoris: tez tak mysle, ale sprzedawac to jko zwykle miejsce siedzace?

Odpowiedz
avatar louie
2 2

@bazienka: dla niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim to będzie miejsce siedzące, pytanie czy bilet był kupowany przez internet np. z wyborem miejsc ze schematu? Bo tam zazwyczaj są odpowiednie oznaczenia. Dobrze by było coś takiego z konduktorem wyjaśnić, kto się pomylił.

Odpowiedz
avatar bazienka
0 4

@louie: kupowalam analogowo, przy kasie nie wiem, jak wyglada to od strony kasjerki, czy tam tez maja te oznaczenia (jak widac, jesli nie maja, powinni wprowadzic) jechalam tylko 2 przystanki, a przedzial konduktorski byl na drugim koncu pociagu, konduktor nawet nie zdazyl przyjsc i sprawdzic mi biletu, poradzilam sobie inaczej zastanawiam sie tez nad skarga sprawdzilam i pelna trasa pociagu to Krakow-Olsztyn, wiec moglo byc gorzej...

Odpowiedz
avatar hulakula
-1 3

ZGłąszasz to do konkutora, vczasem pojedzie inny skład. dostałabyś inną miejscówkę.

Odpowiedz
avatar bazienka
1 5

@hulakula: poradzilam sobie, usiadlam na innym, ktore bylo akurat wolne ale to chyba nie pasazer ma kombinowac, tylko przewoznik wywiazac sie z umowy?

Odpowiedz
avatar Painkiler
6 6

@bazienka: oczekiwać od PKP logiki to jak oczekiwać od polityka, że będzie uczciwy ;)

Odpowiedz
avatar iks
-2 4

Czyli kupiłaś miejsce dla osoby niepełnosprawnej i kręcisz dramę?

Odpowiedz
avatar bazienka
-2 4

@iks: kupilam normalna miejscowke siedzaca, trollu :*

Odpowiedz
avatar valdizet
3 3

Pierwszy wynik po wpsianiu sytacji w Google: Kupiłem bilet z miejscówką, a w składzie pociągu nie było mojego wagonu/miejsca. Czy mam prawo do rekompensaty? W szczególnych sytuacjach spowodowanych np. usterką techniczną (awaria ogrzewania, brak oświetlenia itp.), która uniemożliwia realizację przejazdu zgodnie z zawartą umową, Podróżny posiadający bilet jednorazowy z rezerwacją miejsca do siedzenia w takim wagonie może zgłosić się do konduktora. W miarę wolnych miejsc w pociągu konduktor jest zobowiązany przydzielić miejsce zastępcze. Jeżeli nie ma wolnych miejsc i – pomimo posiadanej rezerwacji miejsca do siedzenia – podróż odbywana jest na stojąco, Podróżny może prosić konduktora o wydanie poświadczenia zaistniałej sytuacji. Następnie może złożyć do przewoźnika reklamację, która powinna zawierać: okoliczności (data, godzina, pociąg), przedmiot reklamacji (zwięźle, ale konkretnie), formę oczekiwanej rekompensaty (np. 25% kosztu biletu), uzyskane od konduktora poświadczenie, w przypadku wniosku o rekompensatę finansową – numer konta bankowego lub adres zamieszkania (do przekazu pocztowego), dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres poczty tradycyjnej, telefon kontaktowy). Przewoźnik ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.

Odpowiedz
Udostępnij