Kupiłem pralkę. W sklepie dużym, takim co usługę wniesienia proponuje, płatną całe 60 PLN. Pytam zapobiegawczo czy po schodach wniosą. Wniosą. Wniosą wszędzie gdzie trzeba bo pralka ma trafić tam gdzie ma być, żeby klientowi dobrze było. No to biorę, bo pralka skubana waży swoje, ja sam z małżonką nie damy rady, a schody wąskie i kręte.
No i przyjechał kurier. Sam. Z wózeczkiem na dwóch kółkach, takim co to kawałek podwieźć pralkę można, ale nic więcej. I on nie wniesie, bo jak, sam, wąsko, stromo, wysoko.
Robimy adnotację, "niedasię". Dzwonię na infolinię, zdziwienie, przyjedzie ekipa i wniesie. Dzień czekam, drugi, nic. W końcu biorę dwóch młodych silnych i sprawnych, wnoszą nie bez trudu, ale jest. Następnego dnia jadę po zwrot zapłaconej kwoty za wniesienie, ojojoj, jak to, musimy potwierdzić u kuriera, mówię sprawdźcie sobie w systemie bo kurier przy mnie zaznaczał że usługa niewykonana.
Będzie zwrot na konto.
Chyba.
Czyli nie warto chyba, lepiej załatwić samemu sobie takie rzeczy.
usługi
Obiecać wszystko, byle klient kupił i zapłacił, a potem niech klient sam się martwi.
OdpowiedzZamawiałam kiedyś sprzęt AGD, zależało mi na czasie. Sklep miał opcję dostawy ekspres - na następny dzień lub dzień później. Dopłata jakieś 29zł. Sprzęt trafił do mnie po 5 dniach, pani na infolinii stwierdziła, że ta dostawa ekspres to "tylko sugestia kiedy może być dostawa" i nic nie gwarantują. Dodam, że dostawa ze sklepu, czyli oni sami dostarczają, nie przez pośredników i firmę kurierską. Pani była wielce zdziwiona, że chcę zwrotu pieniędzy za niewykonaną usługę.
OdpowiedzZ doswiadczenia w tych sprawach polecam zamawiac w Media Expert, bo tam dbaja o pracownikow. Z mezem zamawialismy w otatnich latach sporo AGD. I w media expert kurierzy maja elektryczne wlaziki co same praktycznie wnosza sprzet po schodach, dlatego nigdy nie mamy problemów z zamawianiem wiekszych rzeczy. Dla porownania w Euro RTV kurierzy nosza sami. Jak ostatnio zamwialismy pakiet calego AGD do domu, to kurier mowi mi ze oni wnosza tylko do 1 pietra. Ja mu na to ze dzownilam na info linie i pytalam o to. A on. .Aaaaa zartowalem...
Odpowiedz@TakaFrancuska: Trafiłaś w sedno sprawy, nie wymieniałem nazwy sklepu, ale to właśnie ten. Elektryczny wózek wchodzący po schodach na moje schody ma za małe kung-fu. One dobrze chodzą po prostych schodach, moje są strome, kręte, wąskie, wózkoodporne. Kurier po ich obejrzeniu stwierdził że nawet takim wspomaganym wózkiem nie da rady.
Odpowiedz@TakaFrancuska: Z doświadczenia w tych sprawach nie polecam zamawiać w Media Expert, bo tam nie dbają o sprzęt.
Odpowiedz@78FS: ani o klienta. Skoro padło i Euro to na mnie zrobili dobre wrażenie. Podczas wnoszenia pralki wspomniałam o lodówce to od razu zapytali jak dużą lodówkę mam na myśli i gdy usłyszeli że 2m wysoką to powiedzieli że muszę zdjąć barierkę, bo wasko, bo kręto, bo skosy i nydyrydy inaczej. Mieli rację. Ciężko było wnieść lodówkę nawet jak zdemontowaliśmy barierkę. Ale wnieśli, postawili, wyciągnęli z opakowania i podłączyli do wybranego gniazdka, sprawdzili czy działa, opakowanie zabrali. Wszystko ok. Jak się zepsuła to też nie było problemów z reklamacją, zwrot kasy bez żadnego "ale".
Odpowiedzchwila, to co? pralka cały czas czekała na parterze budynku? Ja bym odmówił przyjęcia i nagrał całą sytuację komórką.
OdpowiedzWtopy się zdarzają. Każdemu. O piekielności decyduje wtedy sposób rozpatrzenia reklamacji. Szkoda, że nie chciało ci się poczekać na zakończenie sprawy i nie wiemy, czy zwrócili pieniądze za wniesienie, czy nie.
Odpowiedz@Jorn: Jeszcze nie zwrócili, czekam. Dam znać jak to się skończy.
Odpowiedz@tatapsychopata: No właśnie. Nie lepiej było zaczekać, aż się skończy i wtedy opisać całość?
OdpowiedzTo ja powiem, że miałam bardzo miłą sytuację z ME, bo zamówiłam pralkę bez wniesienia, a tu nagle dzwonek do drzwi, widocznie na dole było otwarte i panowie wnieśli pralkę nawet do łazienki :)
OdpowiedzOddali kasę. Jeśli ktoś czekał na finał to żaden spektakularny się nie wydarzył. Przyszedł przelew i tyle.
Odpowiedz