Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Opiszę co mnie spotkało związku z gwarancją sprzętu. Oddałem do mediaexpert na…

Opiszę co mnie spotkało związku z gwarancją sprzętu.
Oddałem do mediaexpert na gwarancję pada od konsoli ponieważ przestał się ładować.

Po ok 2 tygodniach pad wrócił z informacją że nie został naprawiony ponieważ jest zalany, ja byłem pewny, że nie został.
Rozkręciłem go (brak plomb) i na płytce były jakieś wykwity, ale nie było śladu po zalaniu. Wyczyściłem płytkę, ale nie podziałało.
Na forum zapytałem się o serwis takiego sprzętu. Ktoś mi polecił aby oddał tego pada do sklepu, ale nie na gwarancję lecz na rękojmię.

A te dwie sprawy różnią się miedzy sobą.
Podczas oddawania go podkreślałem, że oddaje na rękojmię.
Po 18 dniach otrzymuje informację, że towar jest do odbioru.
Okazało się, że serwis wymienił pada na nowy :)

sklepy serwis

by ~q1w2e3r4
Dodaj nowy komentarz
avatar Error505
2 8

Jak oddajesz rzecz "na rękojmię" to dajesz roszczenie zwrot kasy i po 14 dniach domagasz się kasy i nie interesuje cie inne rozwiązanie.

Odpowiedz
avatar krzycz
3 3

@Error505, otóż niekoniecznie. Sprzedawca nie musi zgodzić się na zwrot kasy jeśli przedmiot jest reklamowany z tytułu rękojmi po raz pierwszy.

Odpowiedz
avatar marudak
3 5

@Error505 nie gadaj takich głupot. Zgłaszasz uszkodzenie i możesz wskazać, że chcesz pieniądze, ale to od sprzedawcy zależy czy się przychyli do twojej prośby. Może ci rzecz naprawić.

Odpowiedz
avatar shpack
-4 4

@krzycz piszesz bzdury. Sprawdz w ustawie o ochronie praw konsumenta.

Odpowiedz
avatar krzycz
0 2

@shpack: ja sprawdziłem, a ty? ;)

Odpowiedz
avatar shpack
0 0

@krzycz To zrób to jeszcze raz, tym razem ze zrozumieniem. Szczególnie Art. 560. [Uprawnienia kupującego]. Stawiam piwo, jeśli znajdziesz tam cokolwiek o tym pierwszym razie ...

Odpowiedz
avatar Error505
1 1

@marudak: Mylisz się. Rzeczywiście sprzedawca może nie zgodzić się na Twoje roszczenie jednak tylko jeśli odpowie w terminie. Po przekroczeniu terminu możesz uznać reklamację za uznaną. To oznacza, że możesz się domagać spełnienia roszczenia. I wtedy to Ty ewentualnie możesz się zgodzić lub nie na zaspokojenie roszczenia w sposób inny niż w reklamacji. Dlatego też zawsze najlepiej domagać się kasy bo w razie sporu sądowego kasę jest najłatwiej wyegzekwować.

Odpowiedz
avatar krzycz
0 0

@shpack, dziękuję bardzo, piwo możesz wypić sam, ja mam swoje. Smacznego :) "Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady."

Odpowiedz
Udostępnij