Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

27 lutego wysłałem informacje o problemie z aplikacją polsatgo.pl Problem był na…

27 lutego wysłałem informacje o problemie z aplikacją polsatgo.pl Problem był na kilku urządzeniach.

Dzisiaj tj. 22 kwietnia otrzymałem odpowiedź, którą z prawdziwą dumą i przyjemnością prezentuje, ponieważ uważam, iż firma dba o swoich klientów i powinno to być docenione:

"Szanowny Panie
Dziękujemy za zgłoszenie.
Informacja o problemie została przekazana do odpowiednich osób, które pracują już nad jego rozwiązaniem. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, by problem został usunięty w jak najkrótszym czasie.
Telewizja Polsat Spółka z o.o."

Warszawa

by shpack
Dodaj nowy komentarz
avatar rodzynek2
3 3

I pomyśleć, że ostatnio w duchu narzekałem na bank, sklep internetowy i pośrednika w transakcjach płatniczych przez neta, że w sprawie płatności, która zeszłą mi z konta, a nie dotarła do sklepu, sprawę wyjaśniono i dostałem odpowiedź dopiero po jakiś dwudziestu czterech godzinach.

Odpowiedz
avatar marudak
5 5

Zglosiles reklamacje i firma ma dwa tygodnie na jej rozpatrzenie. Jesli tego nie zrobi reklamacja zostaje uznana za rozpatrzona pozytywnie. Nie, nie musisz im wysylac pisemka z napisem REKLAMACJA. Liczy sie moment zgloszenia roszczenia. Wyslales tzn ze masz kwit z data. Tyle wystarczy. Przypomnij im o tym bo robia z ludzi debili wymagajac drogi „oficjalnej”.

Odpowiedz
avatar Error505
2 2

@marudak: Racja, tyle, że zgłoszenie musi zawierać roszczenie.

Odpowiedz
avatar aienma
2 2

Ja zgłosiłam kiedyś, że nie mogę się zalogować na konto pacjenta kontem ZIP. W styczniu. Co kilka tygodni dostawałam maila z automatu, że zgłoszenie jest w trakcie analizy. Dopiero po kilku miesiącach (kwiecień/maj) naprawili problem.

Odpowiedz
avatar AdaToNieWypada
4 4

"Szanowni Państwo, Dziękuję za informację. Informacja o sprawie została przekazana do odpowiedniego Rzecznika Praw Konsumenta, który już pracuje nad jego rozwiązaniem. Ze swojej strony dołoży wszelkich starań, by sprawa została rozwiązana w jak najkrótszym czasie. (podpis nieczytelny)"

Odpowiedz
Udostępnij