Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Play i ich podejście do weryfikacji danych. Zrobiłem zgłoszenie dotyczące błędnie aktywowanego…

Play i ich podejście do weryfikacji danych.

Zrobiłem zgłoszenie dotyczące błędnie aktywowanego pakietu. Dzwonili z odpowiedzią, nie odebrałem bo spałem po nocce.

Przysłali maila o treści:
"...żeby rozwiązać zgłoszenie XXXXXXXXX potrzebuję dodatkowych informacji. Nie udało mi się z Panem skontaktować, dlatego proszę, żeby odpowiedział Pan na tego e-maila i podał:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
- hasło do konta albo numer PESEL i adres zameldowania."

Odpisałem, co następuje:
"Moje imię i nazwisko (to samo co w adresie email z którego poszło zgłoszenie i który był zarejestrowany w Play24),
Numer telefonu
Hasła do konta, a tym bardziej numeru pesel nie myślę wam podawać. Może jeszcze skan dowodu żeby wam było łatwiej kredyt wyłudzić?"

Po pięciu miesiącach zgłaszanych problemów nadal nie rozwiązali, więc zgodnie z obietnicą/straszakiem wysłanym w trzecim czy też czwartym ponagleniu, przeniosłem numer do innej sieci. Po przeniesieniu napisałem do Play maila żeby oddali pieniądze pozostałe na koncie (ponad trzy stówki, mało dzwoniłem więc się nazbierało). I co? I przyklepali zwrot kasy bez żadnej weryfikacji że ja to ja, a nie ktoś kto się pode mnie podszywa.

Czyli tajemnica błędnych pakietów jest dla Play warta więcej niż trzysta złotych.

Bonus: Obydwie odpowiedzi dostałem od tej samej osoby, Adriana M. (charakterystyczne nazwisko)

Play telefon prepaid relamacja

by SzymonL
Dodaj nowy komentarz
avatar Crannberry
8 12

Przypomina mi to trochę mój irlandzki bank. Mimo wyprowadzki z kraju zostawiłam sobie tamtejsze konto i kartę kredytową, gdyż z pewnych względów są mi potrzebne, a że rok temu zmieniłam nazwisko, chciałam zmienić je również w irlandzkim banku i otrzymać nowe karty. I takiego wała. Ponieważ muszą mieć wgląd w oryginał dokumentu tożsamości, a załatwienie sprawy osobiście przez ostatni rok z oczywistych względów nie było możliwe, zaproponowali, żebym wysłała im pocztą oryginał mojego paszportu (koniecznie zwykłym listem, nie zgadzają się na kuriera ani polecony), a oni wprowadzą zmianę w systemie i mi ten paszport również zwykłym listem odeślą do Niemiec. Już lecę im go wysyłać...

Odpowiedz
avatar Armagedon
0 6

@Crannberry: Yyyyyyyyyyyyy... - całkiem mnie zatkało - ......... WDECH. No, już lepiej - WYDECH.

Odpowiedz
avatar PiekielnyDiablik
1 1

@Armagedon: @Armagedon: no chyba że jesteś ambasadą USA, to żeby wbić Polakowi wizę, to wówczas to normalna procedura. zabierali paszport i odsyłali później kurierem. a można było odebrać też kilka dni później osobiście, ale to oznaczało kolejną podróż do ambasady...

Odpowiedz
avatar trolik1
1 1

M jak... Macierewicz? ;)

Odpowiedz
avatar PiekielnyDiablik
-1 5

tymczasem w obsłudze zdalnej Play: [inny konsultant]: Jak mam zweryfikować, dane tego klienta, co wczoraj do ciebie pisał, bo znowu pisze, że nie poda danych? [Adrianna M.]: aaa, to SzymonL! [inny konsultant]: skąd wiesz? [Adrianna M.]: Znam tylko jednego takiego nudnego dvpka jak on, i on właśnie nazywa się SzymonL

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 sierpnia 2021 o 8:30

avatar niki1990
0 0

A to ja mam podobnie. Zarządzam numerem stacjonarnym zapisanym na mojego dziadka. Ja płacę za niego, mój numer figuruje jako kontaktowy, ja zgłaszałam reklamację, ale już poznać jej wyniku przez telefon nie mogę, bo nie jestem moim dziadkiem. (dziadek nie żyje, ale musimy zaczekać na sprawę spadkową, żeby zrobić cesję na kogokolwiek) Najlepsze jest to, że wynik tej reklamacji mogę odczytać na własnym mailu oraz na play24, ale to się wytnie

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 sierpnia 2021 o 16:36

avatar Jorn
0 0

Jeśli chcą hasło do konta, to na 99% to nie jest BOK, tylko jacyś oszuści. Chyba, że w BOK zatrudnili wyjątkowego kretyna.

Odpowiedz
Udostępnij