Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Mój operator komórkowy jest genialny. Napisałam wypowiedzenie i chyba przyjęli je do…

Mój operator komórkowy jest genialny.

Napisałam wypowiedzenie i chyba przyjęli je do wiadomości. Rozumiem, że do mnie dzwonią, a nuż zaproponują coś lepszego. Nie rozumiem tego, że jak odbieram to się rozłączają. Już mam 3 numery zapisane.

Jak oddzwaniam to wrzuca mnie na ich infolinię. Żeby porozmawiać z człowiekiem trzeba posłuchać ok 10 minutowego wykładu o polityce prywatności czy czymś takim.

Od kilku dni nie reaguję, to zaczęłam dostawać wiadomości, że kogoś złapała poczta, ale się nie nagrał.


Mi nie zależy, im powinno.

by este1
Dodaj nowy komentarz
avatar krzychum4
3 3

Budzi się dział utrzymania klienta, nic nowego.

Odpowiedz
avatar livanir
7 7

Stawiam, że działają na jakimś słabym programie dla CC, gdzie konsultantom wpadają same połączenia już odebrane(program dzwoni do X ludzi na raz). Tylko czasem jak się źle ustawi, wpada taki jeden z drugim do poczekalni. Pracowałam na tym, paskudna sprawa

Odpowiedz
avatar este1
1 1

@livanir: ale oni dzwonią tak, żeby nie zdążyć odebrać. Udało mi się bo miałam telefon w dłoni. To są praktycznie krótkie sygnały.

Odpowiedz
avatar Lypa
8 8

* a nuż. :)

Odpowiedz
avatar este1
-3 5

@Lypa: dobrze mamo! ;D

Odpowiedz
avatar glan
2 2

Brzmi jak Orange. Kiedyś chciałem dać im szansę, zamówiłem na stronie rozmowę. Następnego dnia zadzwonił do mnie automat i kazał czekać. Po minucie czekania stwierdziłem, że jak tak traktują potencjalnego nowego klienta to dalej może być już tylko gorzej i się rozłączyłem. Dla porównania gdy zamówiłem rozmowę w jednym z banków to po 2 minutach od wysłania formularza zadzwonił do mnie człowiek i udzielił wszystkich informacji.

Odpowiedz
Udostępnij