Tymczasem poziom jakości DHL Parcel powala na kolana.
Nadajemy przesyłkę (uzgodnione na koszt odbiorcy), przesyłka sobie leci do miasta docelowego.
Następnie przez 2 dni leży w magazynie - z magazynu nawet nie wyszła, bo jakiś magazynier uznał, że eeeee, adres jest nieprawidłowy.
Po czym przesyłka do nas wraca, na nasz koszt! (mimo, że nie mamy umowy z DHL.
Następnie odbiorca sam zamawia na swój koszt DHL, te same dane, nowy list przewozowy i szoker: przesyłka dociera.
Co na to DHL: usługa (wysyłki pierwszej paczki) została wykonana należycie.
dhl parcel
Nie magazynier ocenia czy adres jest poprawny a kurier, i w trakcie porannego rozładunku może paczkę opisać, po czym dopiero strzela ją magazyn ponownie ze statusem jaki przekazał kurier (chociaż w systemie śledzenia wyglada jakby to faktycznie zrobił magazyn) Odnośnie kosztów jeśli jesteś nadawcą a odbiorca nie odbierze, nie dostarczą, przejdzie apokalipsa wstaw dowolne koszt przejazdu paczki w obie strony spada właśnie na Ciebie, przed wysłaniem paczki zaakcepotwałeś/aś regulami w którym jest to opisane
Odpowiedz