Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Skuszona poświątecznymi promocjami w sklepach z ubraniami, zdecydowałam się na małe zakupy.…

Skuszona poświątecznymi promocjami w sklepach z ubraniami, zdecydowałam się na małe zakupy. Wybrałam kilka rzeczy z H&Mu. Jako sposób dostawy wybrałam paczkomat (mam obok mieszkania, plus jest czynny 24h, więc nie muszę się martwić, że kurier mnie nie zastanie). Podałam także nowy adres zamieszkania. Zupełnie różniący się od poprzedniego (to samo miasto, ale jego dwa różne końce).

Dostałam dzisiaj SMSa od DHL, że moja paczka będzie jutro dostarczona. Zdziwiłam się, ale stwierdziłam, że może paczka była za duża do paczkomatu (co i tak byłoby dziwne, płaszcz nie jest większy od największej skrytki). Postanowiłam ją od razu przekierować do punktu odbioru paczek. Ale nie zgadzał mi się adres najbliższych punktów. Sprawdziłam adres dostawy - tak, sklep wysłał paczkę do mojego byłego mieszkania, do którego dostępu nie mam.

Jakie mam opcje?

1. Poprosić Pana, który wynajął po mnie mieszkanie, aby odebrał za mnie paczkę, ja bym musiała przejechać się 30 km po jej odbiór.

2. Przekierować paczkę na adres oddalony 10 km od sortowni, w której jest paczka. Najbliższy punkt odbioru paczki? Tylko 24 km.

3. Zwrócić ją jeszcze dzisiaj, aby nie wyszła z sortowni, wróciła do hurtowni, poczekać 2 tygodnie na zwrot pieniędzy i zamówić ją ponownie.

Pani na infolinii nic nie może poradzić, mimo, że na zamówieniu jest zupełnie inny sposób i adres dostawy.

by misguided
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar bipi29
0 4

A nie możesz przekierować paczki po prostu do najbliższego sobie punktu odbioru?

Odpowiedz
avatar misguided
1 1

@bipi29: Paczka jest już w sortowni DHL, punkt, który jest najbliżej mnie, który obsługuje ta właśnie sortownia jest 24 km ode mnie, mam obok siebie żabkę, inne punkty, ale tej paczki tam nie mogę dostarczyć, bo DHL dostarcza do 10 km od sortowni w której znajduje się paczka

Odpowiedz
avatar bipi29
-4 6

Sorry, nie doczytałam, że najbliższy masz 24km od siebie. Chociaż jesteś pewna? DHL ma mnóstwo punktów. Żadnej Żabki etc w pobliżu?

Odpowiedz
avatar misguided
2 2

@bipi29: Mam, ale inna sortownia ma obszar gdzie kiedyś mieszkałam, a inna gdzie obecnie, między sortowniami nie mogę sobie wybac dostawy

Odpowiedz
avatar juventinio
6 6

@misguided: No tak tutaj masz rację, ale możesz złożyć interwencję ,że adres dostawy został mylnie podany przez nadawcę. Paczka powinna po interwencji trafić na odpowiedni terminal i zostać dostarczona pod adres zamieszkania ( tutaj jeszcze kulejemy po interwencji nie można przekierować do żabki czy innego ParcelShopa) pozdrawiam kurier DHL

Odpowiedz
avatar misguided
0 0

@juventinio: Tego nie wiedziałam:D Jednak i tak jakby kurier miał mi tą paczkę dostarczyć to jedynie do Żabki albo właśnie innej placówki ;c pracuję od 6 do 18, ostatnio jak poprosiłam kuriera aby zaniósł ją do żabki to dostałam opieprz i nie wiedziałam przez jakiś czas co się z paczką dzieje

Odpowiedz
avatar jass
0 0

@misguided: Miałam kiedyś podobną sytuację - zamówiłam na Allegro serię książek, kilkanaście tomów i jakimś cudem paczka została nadana na stary adres (okazało się, że zachował się w systemie w jednym jedynym miejscu, chociaż wciąż nie wiem jak mógł wyskoczyć jako adres dostawy, zamawiałam już wtedy wcześniej kilka rzeczy i nic podobnego się nie wydarzyło). Adresy różniło jakieś 30+ kilometrów, komunikacją miejską półtorej godziny w jedną stronę, trzema środkami transportu. Widziało mi się to mocno średnio, tym bardziej że paczka ciężka, na szczęście okazało się, że bez problemu udało się z firmą kurierską dogadać w kwestii dostawy na nowy adres. Niestety nie pamiętam, jaka to była firma kurierska, ale warto zobaczyć, czy nie da się dogadać. A jeszcze lepiej gdyby to sklep skontaktował się z firmą kurierską - w końcu to oni nawalili.

Odpowiedz
avatar Puszczyk
1 1

Prawdopodobnie złośliwość synchronizacji różnych systemów. Ty wprowadziłaś nowy adres przy zamówieniu, ale system w magazynie wygenerował adres jeszcze poprzedni. Tak se strzelam....

Odpowiedz
avatar Sosenka
4 4

Zdarzyło mi się takie cudo parę razy przez nieuwagę sprzedających na alledrogo. Miałam w danych klienta stary adres, ale w danych do wysyłki podawałam nowy. Nie, nie robiłam żadnych roszad. Wysłałam mail do sklepu, że widzę, iż wysłali paczkę pod zły adres i proszę o interwencję. Zazwyczaj wysyłali druga paczkę na poprawny adres a tamta do nich wracała a raz musiałam poczekać aż paczka wróci do sklepu i ponownie ja nadadzą na poprawny adres który był w zamówieniu. Poza mailem nic mnie to nie kosztowało, żadnego dodatkowego dzwonienia czy kosztów przesyłki. Błąd sklepu naprawia sklep. W końcu zmieniłam adres bo czas dostawy mi się wydłużał. Polecam napisać wiadomość do sklepu, spokojnie wyjaśnić i poprosić o nadanie paczki na adres który jest podany w zamówieniu. Pozdrawiam.

Odpowiedz
avatar misguided
-4 6

@Sosenka: Dzwoniłam na infolinię, jednak rzeczy są z wyprzedaży, gdyby wróciły do sklepu, trafiłyby na sprzedaż, a zanim bym odzyskała pieniądze z powrotem minęłyby 2 tygodnie

Odpowiedz
avatar Sosenka
3 5

@misguided to co, że z wyprzedaży? Wysłali Twoja przesyłkę, za którą zapłaciłaś na nieprawidłowy adres, wina leży po ich stronie. Nie rozumiem tłumaczenia. Chyba, że zapomniałaś podać adres wysyłki. Jeśli nie, to wysłali w złe miejsce paczkę. Nie wierzę, że w regulaminie mają, cokolwiek o wysyłaniu paczek gdziekolwiek, a kupujący sobie ją znajdzie nawet jeśli miałoby to być w innym województwie, bo inaczej promocja przepadnie.

Odpowiedz
avatar misguided
-2 2

@Sosenka: I co, mam się kłócić z panią na infolinii? Że ma zadzwonić do kuriera i kazać mu zawieźć do mnie? I to nie jest mała firemka, jakbym to zwróciła, to oni by to oddali z powrotem na magazyn, a rzeczy by zniknęły z niego od razu

Odpowiedz
avatar Shi
0 0

@misguided: nie lepiej zamówić te same po raz drugi i poczekać na zwrot pieniędzy z pierwszej paczki? Gorzej jeśli kurier ucieknie nowemu lokatorowi Twojego starego mieszkania zanim ten przeczyta adres, bądź lokator nie przeczyta i otworzy paczkę, itd. bo zwrot się powydłuża...

Odpowiedz
avatar misguided
0 0

@Shi: Dodałam część 2- https://piekielni.pl/87561 I nie. To nie jest mały sklep, gdzie jak dostaną zwrot rzeczy z wyprzedaży to one czekają długo. Obstawiam, że w momencie gdyby wróciły do kupienia w sklepie, to po chwili by ich nie było.

Odpowiedz
avatar Shi
0 0

@misguided: chodzi mi by JUŻ zamówić te same po raz drugi, nie czekać na zwtot za tamte najpierw tylko po zamiwieniu rzeczy drugi raz

Odpowiedz
avatar Jorn
2 4

Naprawdę nie musisz się tłumaczyć, dlaczego wybrałaś paczkomat jako sposób dostawy.

Odpowiedz
avatar Michail
1 1

Ja bym zamówił nowy, a z tym czekał aż kasa wróci. Jeśli jest taka opcja, a to nie jest jakiś towar deficytowy.

Odpowiedz
avatar misguided
-1 1

@Michail: Właśnie to były ostatnie sztuki na promocji

Odpowiedz
avatar ninquelote
-1 7

Pracuję w obsłudze klienta i tego typu skargi zdarzają się kilka razy w tygodniu. Nie zdarzył się nam jeszcze przypadek, kiedy błąd był po naszej stronie. Za każdym razem klient był przekonany, że podawał inny adres ale przy wpisywaniu numeru telefonu lub adresu e-mail kliknął podpowiedzianą opcję i pozostałe dane formularza zostały uzupełnione danymi zapamiętanymi na urządzeniu. Firma nie powinna zaproponować zwrotu środków, dopóki przesyłka nie jest potwierdzina jako wracającą do nadawcy bo co w przypadku jeżeli zostanie ona odebrana pod adresem wskazanym jako adres dostawy podczas składania zamówienia? Powinni wysłać drugą jako gest dobrej woli i zamiast zarobić na wysłanych produktach to stracić z powodu braki uwagi klienta?

Odpowiedz
avatar misguided
1 3

@ninquelote: Tylko, że przy potwierdzeniu zamówienia mam jak byk Paczkomat ulica Piekielna 8-10, adres dostawy Piekielna 5/3 taki i taki kod pocztowy. Gdyby to była moja wina to bym nawet nie denerwowała się, moja wina, spoko. Ale to jest ewidentnie błąd sklepu. I nie jestem jedyną osobą.

Odpowiedz
avatar misguided
2 2

@ninquelote: Na infolinii sklepu powiedziano mi, że gdy zmieniają sposób dostawy (z paczkomatu na kuriera) wybierają adres pod który najczęściej zamawia się przesyłki. Więc mogłam 10 paczek zamówić w 4 lata mieszkając w jednym mieszkaniu, przeprowadzić się, podać wszystko poprawnie a i tak oni mogą ją wysłać na stary adres

Odpowiedz
avatar ninquelote
1 1

@misguided Jeżeli adres w potwierdzeniu się zgadzał, jest to jak najbardziej błąd sklepu. Odniosłam się do sytuacji ogólnie, na podstawie własnych doświadczeń

Odpowiedz
avatar Librariana
1 1

Też miałam taką sytuację, że w "systemie" mieli mój poprzedni adres (czy to w ogóle legalne tak sobie przechowywać czyjeś dane?). Tylko, że dowiedziałam się o tym, kiedy zadzwonił kurier, że paczkę zostawił u ochrony osiedla. Plus jest taki, że sklep przyznał się do błędu i zwrócił mi koszty przesyłki.

Odpowiedz
avatar Nurth
1 1

Zamawiałam w listopadzie kurtkę z 4F, wybrałam paczkomat, bo po pracy lub przed sobie odbieram, a wieczorem powiadomienie, że kurier dpd odebrał paczkę i wyruszyła w drogę, czy jakoś tak. Lekki zonk i wchodzę w aplikację sprawdzić czy na pewno wybrałam paczkomat, i jak byk dostawa do paczkomatu a na mejlu, że kurier dostarczy. Wybieram zawsze paczkomat, bo nie zawsze musi być ktoś w domu, logiczne. Chociaż przez pandemię nie problem, ale jak wybieram taką opcję to taką ma przyjść. Nie wiem, czy nawaliło im tam coś po drodze czy co.

Odpowiedz
avatar KatiCafe
0 0

Ja czegoś tu nie rozumiem. Wybrałaś opcje dostawy do paczkomatu ale paczka przyszła kurierem? Bez sensu.. .

Odpowiedz
Udostępnij