Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Kupiłam na Allegro ręczniki. Dla dziecka. Przyszły, wrzuciłam do pralki, wyjęłam -…

Kupiłam na Allegro ręczniki. Dla dziecka.
Przyszły, wrzuciłam do pralki, wyjęłam - 2 ok, jeden tak wypłowiały jak po 20 praniach. Wystawiłam komentarz zgodnie z prawdą, jak to wygląda, dałam chyba 3 gwiazdki.
Dostaję odpowiedź, cytuję:

"Witam Przykro mi że ręcznik okazał się wadliwy. Natomiast ukarała Pani sprzedawcę ,a zawinił producent! W takich przypadkach wystarczy posłać informację sprzedawcy o wadliwym towarze .Jeszcze się nie zdarzyło aby reklamacja nie była rozpatrzona. Bardzo proszę o rozważenie możliwości usunięcia krzywdzącego mnie
komentarza . Pozdrawiam"

Przepraszam bardzo, ale jak niby miałam wystawić opinię producentowi? ...

Edit. Bo chyba niektórzy nie zrozumieli, dałam 3 gwiazdki za ocenę produktu, nie sprzedawcy.

Dwa - do minusujących: ręcznik kosztował chyba mniej niż 10 zł, bo to taki mały ręczniczek do rąk do przedszkola. Naprawdę bawilibyście się w reklamacje? Już to widzę.

sklepy_internetowe

by joannastrzelec
Dodaj nowy komentarz
avatar Balbina
5 7

Pan jest pośrednikiem pomiędzy producentem a Tobą. kupujesz od pana więc reklamujesz u niego i reklamacje albo kontakt jest w pierwszym kroku do niego. Jeżeli by się na Ciebie wypiął to wtedy możesz pisać opinie o towarze i nim jako dostawcy. Robisz dokładnie to samo w realu.Czy jak kupisz majtki dziurawe to szukasz metki producenta czy idziesz do sklepu gdzie je kupiłaś? Dziwna jest Twoja logika.

Odpowiedz
avatar kajcia
4 6

Sprzedawca ma racje. Bez twojej reklamacji nic nie moze zrobic i producent dalej robi szajs. Jesli kupuje sie towar ktory nie zachowuje sie jak powinien to sie go reklamuje, a nie zali na allegro, na piekielnych i do kolezanek. Dopoki nie zlozy sie oficjalnej reklamacji to jedyne co mozna w tej kwestii zrobic to ojojac

Odpowiedz
avatar Error505
0 2

@kajcia: Sprzedawca nie ma racji. Odpowiedzialność Z tytułu niezgodności towaru z umową jest odpowiedzialnością sprzedawcy. Nie ponosi on tej odpowiedzialności za podstawie winy za stan towaru ale na zasadzie ryzyka w związku z prowadzoną działalnością. Kiedy wreszcie nauczymy się, że w relacji sprzedawca-klient to klient ma mieć uprzywilejowaną pozycję?

Odpowiedz
avatar i16
5 5

Najnormalniej w świecie. Masz na allegro opcję oceny produktu, osobno. Sprzedawca ma rację, zwraca się do Ciebie bardzo grzecznie, a Ty uznajesz, że to piekielne i żalisz się w internecie. Strasznie słabo.

Odpowiedz
avatar Ohboy
0 0

Dobrze, że edytowałaś, bo to jest ważna informacja. Oczywiście, że sprzedawcy nie na rękę, że produkt oceniłaś średnio, ale klient chce jednak wiedzieć, co kupuje.

Odpowiedz
Udostępnij