Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Może nie będzie krzyków i wulgaryzmów, ale po raz kolejny straciłam wiarę…

Może nie będzie krzyków i wulgaryzmów, ale po raz kolejny straciłam wiarę w człowieka. Zadzwoniła dziś [K]lientka, żeby przedłużyć termin faktury.
[K] Wie pani, bo byłam dwa tygodnie w Egipcie i trochę się wyprztykałam z pieniędzy, czekam na jakieś przelewy od klientów, to zapłacę za dwa tygodnie.
Powiedziałam, że ok i że już to wpisuję w konto. Przechodzę do aplikacji, a tam MOJA notatka sprzed trzech tygodni, że odblokowuję pani telefony i przedłużam warunkowo termin płatności naciągając regulamin, bo pani właśnie wyszła ze szpitala po stracie dziecka (wpisałam to, żeby uzasadnić naciągnięcie regulaminu i żeby nie nikt nie włączył blokad). Wtedy przypomniałam sobie tę rozmowę, pani bardzo była smutna, opowiadała jakim koszmarem była strata ciąży i że nie jest w stanie pracować. Trzy tygodnie później była już przeszczęśliwa po wizycie w Egipcie i ani słowem nie wspomniała o swojej trudnej sytuacji sprzed miesiąca, nad która się rozwodziła wtedy. Kłamać trzeba umieć... ale mi zrobiło się przykro, że w ten sposób gra na uczuciach innych ludzi, bo jako kobieta, zwłaszcza taka, która była w podobnej sytuacji, naprawdę jej współczułam.

BOK Orange

by Sihaja
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar konto usunięte
7 7

wpisałaś jej przedłużenie? mam nadzieję, że nie

Odpowiedz
avatar kafka86
6 8

Ale odkryłaś to w trakcie rozmowy z nią, czy już po zakończeniu? A jak w trakcie, to powiedziałaś jej że odkryłaś te jej kłamstwa? Bo ciekawa jestem jak zareagowała. Ale fakt, żeby uciekać się do takich kłamstw żeby uniknąć płacenia rachunków, jest dla mnie śmieszny, smutny i żałosny. Wybaczcie, ale takie moje zdanie.

Odpowiedz
avatar maxther
0 4

Ale cóż Ci mamy wybaczać ? Ty i tak delikatnie to przedstawiasz. Dla mnie to zwyczajne kur****o i upodlenie, o czym oczywiście nie omieszkałbym poinformować owej p a n i i nieważne czy od razu w trakcie rozmowy, czy też musiałbym do niej zadzwonić specjalnie.

Odpowiedz
avatar Sihaja
1 5

Niestety, powiedziałam, że przedłużę, rozmowa jest nagrywana, więc klientka miała potwierdzenie, poza tym spełniała wszystkie warunki, mogłam jej przedłużyć i nic nie powiedziałam. To jest żałosne. A co drugi klient mający zaległosci - "bo ja byłem za granicą". To co, zwalnia to z opłacenia rachunków, czynszu, opłaty za szkołę dziecka? Żyjemy w globalnej wiosce, dostęp do konta internetowego ma się wszędzie, a jak sie takiego konta nie ma, to co za firmę się prowadzi?

Odpowiedz
avatar DungeonKeeper
0 0

Przecież mogłaś do niej oddzwonić.

Odpowiedz
avatar Sihaja
0 4

Nie chodzi o to, że odkryłam kłamstwo - to tylko mnie zdołowało, klientka mogła poprosić o prolongatę, mogła ją otrzymać, niezależnie od powodu, jaki podała (mogła powiedzieć, ze nie dostała przelewu na czas, albo że jej ciocia zmarła, albo, że jej nie ma wśród cywilizacji)

Odpowiedz
avatar hiddenlord
-1 3

no i mi sie przykro zrobiło... :(

Odpowiedz
avatar bukimi
0 4

Powiem szczerze, że dziwne, że można tak całkiem legalnie "wyprztykać się" z pieniędzy i jeszcze dostać za to prolongatę. Jak dla mnie to powinny być przyznawane tylko w szczególnych okolicznościach - a w pozostałych z odpowiednią karą i/lub odsetkami...

Odpowiedz
avatar Sihaja
2 8

Najgorsze w tym jest to, że dla większości to jest po prostu kłamstwo, ale dla osób, które również straciły dziecko to naprawdę granie na uczuciach. Ja straciłam ciążę i wiem, jak czuje się wówczas kobieta i jeśli rozmawiam z drugą taką kobietą, to jestem w stanie zrobić dużo, najciągając regulamin, czy uzyskując zgody "z góry" na coś. A tu takie coś. Kompletna porażka.

Odpowiedz
avatar sunday
-1 9

Sihaja współczuję straty dziecka. Też to przeżyłam... A co do piekielnej klientki to po prostu brak słów...

Odpowiedz
avatar plytkozerca
0 0

NIENAWIDZĘ brania na litość, a ta kobieta to zrobiła i jeszcze zagrała na tak delikatnej strunie (chodzi o to, że autorka jak widać w komentarzu sama przeszła przez coś podobnego). To straszne, jak bezuczuciowym może się stać człowiek dla własnych celów.

Odpowiedz
avatar Sihaja
0 0

bukimi - całkowicie się z Tobą zgadzam, ale niestety, polityka dbania o klienta za wszelką cenę...

Odpowiedz
Udostępnij