Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Dotychczas byłem tylko obserwatorem Piekielnych, ale przyszła kryska… A mianowicie zderzenie z…

Dotychczas byłem tylko obserwatorem Piekielnych, ale przyszła kryska… A mianowicie zderzenie z januszami biznesu.

Wykupiliśmy pobyt w pakiecie wielkanocnym w pensjonacie w Międzyzdrojach. Ważna informacja!!! - wykupiliśmy samodzielnie. W pakiecie miały być śniadania i obiadokolacje, w tym świąteczne śniadanie i obiadokolacja w dniu 21.04.2019. Oprócz tego słodki bufet itp. Taką otrzymaliśmy ofertę na maila.

Był to nasz 5. wyjazd na Wielkanoc do różnych miejsc nad polskim morzem. Bywało przeważnie ok, raz trafił się kiepski kucharz, ale jedzenia było dużo – tyle że nie było szału z konsumpcją. Do teraz…

Śniadania były standardowe (szwedzki stół) natomiast obiadokolacje to było COŚ. Janusze biznesu wymyślili, jak się dorobić i zaserwowali obiadokolacje w wersji superslim. Przykładem może być świąteczna obiadokolacja, składająca się z zupy (bez ograniczeń – rosół) oraz drugiego dania, składającego się z kolei z kotleta mielonego, ryżu oraz surówki. Na deser była 1 gałka lodów pokryta bitą śmietaną ze sprayu.

Na naszą reklamację dotyczącą ilości i jakości obiadokolacji (moim zdaniem powinien być to posiłek na tyle duży, by zastąpił i obiad, i kolację) pani właścicielka zripostowała, że obiad to posiłek w porze kolacji. Sprawdziłem w UOKIK – szanse na wywalczenie czegokolwiek są małe, ponieważ było to zgodne z ofertą/umową.

Wnioski:
1. Należy w przypadku braku szerszego opisu poprosić o jego przedstawienie – jeżeli w mailu będą wyszczególnione np. 2 ciepłe posiłki od 8 do 10 dań na zimno, jest podstawa do egzekwowania.
2. Najlepiej korzystać z wyszukiwarek i portali rezerwacyjnych – janusze pytali po reklamacji, czy jesteśmy z takiego portalu. Daje to możliwość złożenia skargi oraz wystawienia opinii.

uslugi

by puk123456789
Dodaj nowy komentarz
avatar yanka
11 11

Jako były pracownik hostelu potwierdzam ostatni punkt. Rezerwacje przez portale dają dużo więcej możliwości jeszcze przed przyjazdem (możliwość odwołania/edytowania rezerwacji itp), no i tylko w ten sposób można potem wystawić opinie. Jest jeszcze google, ale jeśli obiekt głównie funkcjonuje na portalach rezerwacyjnych, to właśnie oceny na nich będą wskazówka dla kolejnych klientów.

Odpowiedz
avatar niemoja
0 4

Skoro ma to być obiad w czasie kolacji, to niech przypomina obiad. Obiad świąteczny to 8 dań: 1/zimna przystawka, 2/zupa, 3/gorąca przystawka, 4/pieczyste z warzywami 5/gorąca przekąska 6/zimna przekąska, 7/pikantna przekąska 8/deser Zupę i "drugie" to się podaje w stołówkach pracowniczych, a nie w przyzwoitym pensjonacie. Przez UOKiK nic nie zdziałasz, ale ze swojego konta w google możesz im wystawić stosowną laurkę.

Odpowiedz
avatar Monoslad
1 1

Kwestie wyżywienia, awsze będą kością niezgody, między obiektem, a gośćmi. Niestety... U mnie staramy się przyciągać gości kuchnią właśnie, bazujemy na hand made, menu wiejskie, przytłaczająca większość produktów domowej roboty (wędliny, kiełbachy, duża część serów, oczywistości, jak własne warzywa, owoce itepe pomijam), a i tak znajdzie się gość, pieklący, iż nie ma parówek czy pseudo serka almette.

Odpowiedz
avatar VAGINEER
-4 4

Gdzie tu problem? Bo ośmiorniczek nie było?

Odpowiedz
Udostępnij