Zaczęłam pracę w firmie usługowej.
Klientka bardzo zadowolona z usługi, dostałam nawet napiwek. Kilka dni później wystawiła mi bardzo niską ocenę i komentarz, że jakość usługi była słaba. Nie ma możliwości kontaktu z klientką, aby wyjaśnić sytuacje. Taka polityka firmy.
Dopiero zaczęłam, więc tak niska ocena wpłynie na moje kolejne zlecenia.
Nie rozumiem ludzi.
UK niezadowolony klient
Moze jej sie kliknelo. Ja tak zrobilem panu, ktory mi wymienial opony w aucie :( A nie da sie tej jednej gwiazdki odkliknac, a ze na portalu trzeba uzyc loginu, to nie mozna dac drugiej oceny :(
Odpowiedz@bleeee: Tak, a komentarz negatywny też się jakoś tak "kliknął"...
Odpowiedz@PooH77: Przegapilem 'komentarz' - napisalem o samej opinii, w sensie 'gwiazdek' :P
OdpowiedzCo tu do rozumienia: ludzie zachowują się nieracjonalnie. Rób swoje, uśmiechaj się -> 8 godzin i do domu. Innego sposobu nie ma. Nie wierzysz? Zapytaj dowolnej osoby ze dłuższym stażem zawodowym.
Odpowiedz@irulax: Dokładnie.
OdpowiedzKiedyś prowadziłem szkolenie z nowego systemu w pewnej instytucji samorządowej. Na szkoleniu wszystko ok. Po szkoleniu... negatywna ocena szkolenia. Na szczęście pracodawca wiedział o co chodzi i nie robił mi problemów - w przypadku negatywnej oceny instytucja mogła dostać jeszcze dwa dodatkowe dni szkolenia za darmo...
Odpowiedz