Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Mam dziś trochę czasu więc z rozpędu napiszę drugą historię. Chodzi o…

Mam dziś trochę czasu więc z rozpędu napiszę drugą historię.

Chodzi o reklamę, czegoś tam na katar, która ostatnio leci w telewizji.

Robiłem wczoraj coś w mieszkaniu, a żona oglądała telewizję. Do moich uszu dociera głos z reklamy „męski katar…” co? Kur… Jaki męski katar? To kobiety mają jakiś inny katar niż faceci?

Mówię do żony, czy nie uważa, że ta reklama jest bardzo nie w porządku w stosunku do facetów i takie uogólnienia to jawna dyskryminacja.

Jej odpowiedź? Naprawdę wielu facetów przeżywa strasznie nawet lekki katarek.

A mnie to, co obchodzi? Wszystkie kobiety mają okres co miesiąc i są wkurzające, to jest fakt. Jednak spróbuj o tym powiedzieć w reklamie! Np. tabletki na uspokojenie. – Damski okres? Weź „wyluzuj” nowy lek, który sprawi, że Twoja żona się ogarnie. Jestem pewny, że już wiecie co by się społecznie wydarzyło, gdyby wyemitowano reklamę leku „wyluzuj”.

Co według mnie jest jeszcze bardziej piekielne? To, że faceci mają to w czterech literach. Ktoś sobie gada o nas bzdury, ktoś robi z nas lebiegi, trudno niech sobie robi. A kobietą tylko rosną rogi i poczucie własnej zajebistości ukryte za nazwą „dyskryminacja”.

by DziwnyCzlowiek
Dodaj nowy komentarz
avatar Ophelie
8 10

Po pierwsze to, ze kobiety w czasie okresu sa wkurzajace to nie fakt tylko Twoja subiektywna opinia, po drugie - leki z reklamy sa na katar a nie na to ze jestes wkurzajacy. Taka subtelna roznica.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-5 7

@Ophelie: Czyli mężczyznom można jechac ze stereotypu, ale kobietom nie wolno? To jest właśnie czysty seksism!

Odpowiedz
avatar DziwnyCzlowiek
1 3

@Ophelie: Dobra jak chcesz się czepiać to napisze inaczej. Męski katar to też żaden fakt, tylko śmieszne gadanie w internecie. Tak samo jak się śmieszkuje w interenecie, że kobieta by uniknąć seksu udaje, że boli ją głowa. Dlaczego nie reklamujemy w ten sposób leku na ból głowy? Pewnie zaraz znów dostane po uszach za to co napisałem. Jednak to jest dokładnie to samo. Jaki męski katar do cholery? Nauka udowodniła, że mężczyźni mają jakiś inny katar niż kobiety?

Odpowiedz

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 lutego 2019 o 11:29

avatar Ophelie
0 0

@DziwnyCzlowiek: Nie dostaniesz, bo Twoj przyklad nijak sie ma do tej reklamy. "Meski kater" to glupie sformulowanie, zgadzam sie. Ale mowi o tym ze mezczyzna cierpi przy przeziebieniu. Bol glowy w Twoim przykladzie to tylko wymowka czyli te leki mialyby byc na co? Na libido? A zeby juz nie byc taka zla to dodam ze mezczyzni sa generalnie dyskryminowani w reklamach lekow. Wystarczy spojrzec na reklamy lekow "dla calej rodziny" - tylko matka wie co nalezy brac a ojciec to ciele ktore bez zony nie istnieje. Tez mnie to denerwuje.

Odpowiedz
avatar Ophelie
1 1

@maat_: A gdzie powiedzialam ze wolno czy nie wolno?

Odpowiedz
avatar DziwnyCzlowiek
-3 3

@Ophelie: No zaraz, zaraz jak się m nijak do reklamy? Mężczyzna cierpi przy przeziębieniu, a kobieta to już nie? No przepraszam Cię ale " męski katar" to głupi stereotyp mówiący o tym, że faceci gorzej znoszą przeziębienia od kobiet. Ból głowy u kobiet według stereotypu pojawia się częściej niż u facetów. To jest dokładnie to samo.

Odpowiedz
avatar Ophelie
1 1

@DziwnyCzlowiek: Chodzilo mi o to, ze mezczyzna ma rzeczywiscie katar, a kobieta tylko udaje bol glowy, przynajmniej wg stereotypu o ktorym mowisz.

Odpowiedz
avatar DziwnyCzlowiek
-1 1

@Ophelie: No tak mogła zaistnieć tu jakaś niejasność. Tylko po co czepiać się szczegółów? Przecież wiadomo, że ogólnie na myśli miałem to, że jak wrzuca się wszystkich facetów do jednego wora, nawet publicznie, to jest ok. Jeśli jednak zrobi się to z kobietami to jest tragedia, seksizm i dyskryminacja. Kobietom w tej sprawie zarzucam tylko jedno. To, że nie mają problemu by być seksistkami dyskryminującymi facetów, podczas gdy same nie chcą być tak traktowane. Facetom natomiast zarzucam ten wszędobylski tumiwisizm, który sprawia, że wszystko mają gdzieś, a później jest płacz nad rozlanym mlekiem.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 lutego 2019 o 13:42

avatar Ophelie
1 1

@DziwnyCzlowiek: No i wlasnie sie z tym nie zgadzam. Bo jak mozesz zobaczyc wyzej zgadzam sie z Toba, ze reklamy lekow denerwujaco dyskryminuja mezczyzn ale w Twojej histori przeszkadza mi, ze broniac siebie (mezczyzn), zarzucasz dyskryminacje kobietom. Zarzucaj ja sobie tworcom reklam a nie danej plci

Odpowiedz
avatar DziwnyCzlowiek
0 2

@Ophelie: Zarzucam to takim kobietom jak młodaMama23. Stereotyp też nie wziął się znikąd, a wątpię by faceci sami sobie zrobi taką reklamę.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 lutego 2019 o 14:59

avatar mlodaMama23
3 7

Ale dziwisz się? Większość facetów jak jest lekko przeziębiona wygląda tak, że kobieta zastanawia się czy księdza już wzywać. Robicie z siebie umierających, bo macie 36,8. Dlatego te reklamy są tak podzielone. Bo kobieta jak jest chora, to dalej wszystko ogarnia, i dom i pracę i dzieci. A facet jak w tej reklamie, palcem nie może ruszyć bo taki słaby.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-4 6

@mlodaMama23: To co piszesz to czysty seksism, mój ojciec po dwóch mikroudarach niee chcciał rocznego zwolnienia lekarskiego tylko po mieisącu wrócił do pracy. Ale pewnie męski katar wrzućmy wszystkich do jednego wora. Natomiast wrzucmy wszystkie kobiety do jednego wora to o matko jak tak można! Hurr durr szowinizm! Czysta hipokryzja. Podwójne standardy

Odpowiedz
avatar DziwnyCzlowiek
1 1

@mlodaMama23: Tak dziwie się bo to gówn*** prawda! Ja i moi znajomi jak jesteśmy chorzy to chodzimy do roboty i zapierd**** bo nie możemy sobie pozwolić na mniejszą pensje. Za to jak moja kobieta jest chora, to leży w łóżeczku a ja się nią opiekuje. To są stereotypy. a reklama tak samo jak Twoje podejście to czysty seksizm, z którym te same kobiety tak ochoczo walczą. Co robimy robimy lek "wyluzuj" na uspokojenie dla kobiet w okresie? Czy to już nie jest fajne bo seksizm?

Odpowiedz
avatar mlodaMama23
2 4

I dodam, że kobietom w czasie okresu trochę hormony wariują, poza tym nie porównuj okresu do kataru.

Odpowiedz
avatar DziwnyCzlowiek
-3 3

@mlodaMama23: masz cytat z komentarza wyżej - Dobra jak chcesz się czepiać to napisze inaczej. Męski katar to też żaden fakt, tylko śmieszne gadanie w internecie. Tak samo jak się śmieszkuje w interenecie, że kobieta by uniknąć seksu udaje, że boli ją głowa. Dlaczego nie reklamujemy w ten sposób leku na ból głowy? Twoją żonę znów boli głowa? Nici z nocnych igraszek? Daj jej "LEK" jedyny w swoim rodzaju. Źle brzmi taka reklama? Facetów to można gnoić, wrzucać do jednego wora i jest dobrze co?

Odpowiedz
avatar mlodaMama23
0 0

@DziwnyCzlowiek: Jeśli twoja żona uparcie odmawia seksu, to znaczy że jest problem, który należy rozwiązać, a nie szukać "leku". W ogóle masz nietrafne porównania. Okres u kobiet, wiąże się z zaburzeniami hormonalnymi, odpowiedzialnymi za nastroje. I tez nie możesz wszystkich wrzucać do jednego wora, bo jedna go przejdzie jak gdyby nigdy nic, a druga będzie chodzić wściekła i żądlić. Bo przy okresie kobiety często miewają nudności, obolałe piersi, silne bóle brzucha itp. A co do "męskiego katarku" 9/10 dziewczyn które znam, mają to samo o czym piszę, facet chory, to kolejne dizecko w domu, koło którego trzeba skakać i sprawdzać czy żyje. Co do reklam, ja nie rozumiem dlaczego dziewczyny w reklamach podpasek zawsze są takie zadowolone, uśmiechnięte i jeszcze zakładają białe spodnie, no absurd! Ale nie wylewam o to żali, że twórcy reklam idealizują kobiecą miesiączkę, jakby to było coś, na co czeka się bardziej niż na wypłatę. Po prostu, przez lata facet pokazał że najmniejsza infekcja rozkłada go szybciej niż Bruce Lee, więc i na tym, dla mnie nieco humorystycznym aspekcie bazują spece od reklam. I nie pluj się tutaj, bo każdy ma prawo mieć swoje zdanie.

Odpowiedz
avatar JohnDoe
3 5

Faktycznie jesteś dziwny człowiek. Robisz aferę, nakrzyczysz się o niesprawiedliwości, żeby na końcu napisać, że faceci mają to wszystko w d... To mają w końcu czy nie? Bo już nie wiem.

Odpowiedz
avatar DziwnyCzlowiek
-2 2

@JohnDoe: Nie rozumiem Cię. Przecież w historii zarzucam facetom obojętność w stosunku do ważnych rzeczy. Czego tutaj nie rozumiesz?

Odpowiedz
avatar JohnDoe
-1 1

Nie rozumiem Twojego zaangażowania. Bo ja osobiście mam w dupie "męski katarek" czy inne swędzenie, pieczenie, upławy w reklamach. Polecam nie oglądać/nie słuchać.

Odpowiedz
avatar DziwnyCzlowiek
0 0

@JohnDoe: Zarzut mam właśnie do takich facetów jak Ty. Ja się nie zgadzam na to bym nam pluli w twarz na każdym kroku. Ci sami ludzie, którzy plują na mężczyzn z drugiej strony walczą o prawa kobiet do wszystkiego. Dlatego właśnie z roku na roku jesteśmy coraz bardziej zdominowani przez kobiety. Bo facet jak to facet ma wszystko w dup... i da sobie wejść na głowę.

Odpowiedz
avatar JohnDoe
0 0

@DziwnyCzlowiek: pozwól, że Ciebie zacytuję: "Co według mnie jest jeszcze bardziej piekielne? To, że faceci mają to w czterech literach. Ktoś sobie gada o nas bzdury, ktoś robi z nas lebiegi, trudno niech sobie robi." Jeszcze raz napiszę. Zdecyduj się na jakąś wersję, bo raz piszesz, że faceci się tym nie przejmują i mają w 4 literach, a z drugiej strony bulwersujesz się o to. Poza tym: "A kobietą tylko rosną rogi i poczucie własnej zajebistości ukryte za nazwą „dyskryminacja”." "Być kobietą, być kobietą(...)" .. a te rogi to mogą rosnąć kobietom.

Odpowiedz
avatar DziwnyCzlowiek
0 0

@JohnDoe: Chyba masz problem z czytaniem ze zrozumieniem. Co ja podałem za piekielność w historii? To, że faceci mają to gdzieś. To właśnie jest dla mnie najbardziej piekielne, bo to stawia nas od razu w przegranej pozycji. Akceptowanie (czy wkładanie sobie w cztery litery) takich rzeczy, jak ta reklama odbija się na wielu innych dziedzinach życia. Jak to mówią kropla drąży skałę. Ten sam facet, który ma w 4 literach to, że obrażają go w reklamie i traktują stereotypowo, będzie płakał po rozprawie sądowej, na której opieka nad dziećmi została niesłusznie przyznana matce tylko ze względu na jej płeć. Facet nawet się nie zastanowi, że właśnie przez to, że ma wszystko w dup... stajemy się totalnie przegranymi w przestrzeni społecznej. Jeśli całą tą dyskusję opierasz na tym, że nie napisałem: Większość facetów, albo faceci po za mną, to ok. To uważam za piekielność i nie rozumiem zupełnie gdzie tutaj widzisz jakąś niejasność. Kończę dyskusje bo nie mam już pomysłu i siły by Ci to lepiej wytłumaczyć.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 lutego 2019 o 13:08

avatar Ophelie
2 2

@DziwnyCzlowiek: Chcialam juz zakonczyc dyskusje ale zobaczylam Twoj komentarz. Ta reklama to nie plucie w twarz tylko glupota reklamodawcy. Skad wiesz ze ten reklamodawca jest akurat aktywnie wojujaca feministka? Poza tym, skoro jestes tak zdominowany to czemu pozwalasz sobie wejsc na glowe? Sam wlasnie robisz z facetow zdominowane cieleta.

Odpowiedz
avatar DziwnyCzlowiek
0 0

@Ophelie: Dawać sobie wchodzić na głowę to w moim odczuciu znaczy nie robić nic i olewać takie rzeczy. Wszystkie takie dobre rzeczy budują nasz światopogląd.

Odpowiedz
avatar JohnDoe
2 2

@DziwnyCzlowiek: daj mi realny przykład, gdzie stereotyp mężczyzny chorego (36,7*C - wysoka gorączka , 37,0*C stan agonalny) odbił się negatywnie w Twojej lub kogoś znajomego jakiejś dziedzinie życia. I nie pisz o przyznawaniu lub nie opieki nad dziećmi, bo "męski katarek" akurat nie jest czynnikiem, który na to wpływa. Stereotyp matki jako lepszego opiekuna, a nie zakatarzony ojca. Negatywny obraz takiego płaczliwego dziecka, co go "śmieszkująca" reklama obraziła bardziej wpływa na postrzeganie mężczyzn.

Odpowiedz
avatar DziwnyCzlowiek
0 0

@JohnDoe: Jeśli ktoś ma tak ograniczone myślenie, by uważać, że takie rzeczy tyczą się tylko i wyłącznie przestrzeni, w której się wydarzają to masz 100% rację. Dlaczego walczy się aktywnie ze stereotypami dotyczącymi kobiet, a z tymi dotyczącymi mężczyzn już nie? Każde takie budowanie stereotypu (tego czy jakiekolwiek innego, w stosunku do którejkolwiek płci) nie jest dobre. Taka reklama, jak i wiele innych o lekach, w których facet jest niezaradną sierotą, która bez kobiety nie potrafi dać sobie rady, wystawia nam złe świadectwo. Jak to wpływa na nasze życie? A no właśnie tak, że społeczeństwo ma wrażenie, że facet nie poradzi sobie z wychowaniem dzieci. Bo przecież nie potrafi nawet o siebie zadbać. Myślisz, ze takie poglądy społeczne biorą się z sufitu? Ja uważam, że właśnie tysiące drobnych spraw, które facet ma w d.... wpływa na to jak jesteśmy odbierani.

Odpowiedz
avatar DziwnyCzlowiek
0 0

@JohnDoe: Jeśli mnie obrażasz to też pozwolę sobie. Z kobiet, które walczą na każdej płaszczyźnie o to by nie być szufladkowanymi i obrażanymi nikt się nie śmieje i nikt nie nazywa ich płaczkami. Wręcz przeciwnie. Coraz więcej ludzi ich słucha i przyznaje im rację. Facet to według stereotypu musi być samiec alfa, który się nie żali, nie płacze, nie pokazuje słabości co? To jest największy debilizm w wykonaniu facetów. Właśnie przez tą Samczość Alfa wszyscy robią Cię na szaro a Ty się jeszcze z tego cieszysz bo pokazałeś jaki jesteś kozak i nie narzekasz, nie żalisz się i przyjmujesz to na klatę jak mężczyzna.

Odpowiedz
avatar Garrett
0 0

myślałem, że rogi to od czegoś innego rosną :)

Odpowiedz
avatar DziwnyCzlowiek
-2 2

Podsumowując historia i wypowiedzi "maat_" zostały zminusowane bo w stosunku do mężczyzn to spoko sprawa i nie ma co robić g. burzy :D Przy czym zupełnie nie ma problemu plusować seksistowskie wypowiedzi młodejmamy23 xD Brawo! :D hehe 3majcie sie

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 lutego 2019 o 13:50

Udostępnij