Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Byłam dzisiaj w żabce odebrać paczkę DHL. Stanęłam w kolejce do kasy,…

Byłam dzisiaj w żabce odebrać paczkę DHL.
Stanęłam w kolejce do kasy, za mną ustawił się mężczyzna z dzieckiem. Gdy była kolej na mnie, po poinformowaniu, że przyszłam po paczkę, kasjerka, stwierdziła, że najpierw obsłuży mężczyznę z dzieckiem.

Pomyślałam, że to może z powodu dziecka, ale w międzyczasie za mną ustawiła się następna osoba i zostałam poinformowana, że obsługują najpierw klientów sklepu, a ja mam czekać, aż będzie pusto.

Powiedziałam, że to żart i wyszłam na zewnątrz ochłonąć, bo tam zrobiło się coraz ciaśniej. Po jakiejś minucie weszłam znowu, ustawiłam się w kolejce. W międzyczasie baba musiała dostać reprymendę od szefa, który gdy znowu stałam przy kasie, a za mną była kolejka, zaczął się pytać czy już mnie obsłużyła, bo ona zaczęła rozkładać parówki. Z wielkim fochem w końcu to zrobiła...
Wie ktoś jak złożyć na nich skargę?

żabka poczta

by ~lolqw
Dodaj nowy komentarz
avatar konto usunięte
26 38

Żabka to franczyza więc do właściciela lokalu. Jak ten nie zareaguje to do centrali (żabki lub DHL, a najlepiej obu), że ten konkretny lokal nie wywiązuje się z umowy świadczenia usług.

Odpowiedz
avatar JW3333
14 20

@Lobo86: Nie wiem czemu masz minusy, ludzie chyba oczekiwali że złozyć skargę można do Ministra Obrony? Żabka nie ma głównego właściciela - dokładnie tak jak napisałeś. A założycielem jest pan Świtalski ze wspaniałą przeszłością kryminalną, na pewno się przejmie ewentualnymi donosami.

Odpowiedz
avatar mlodaMama23
2 16

Z doświadczenia wiem, że pisanie skarg nic nie daje. Sama pisałam skargę na pracownice jednej z Żabek, ale do tej pory brak odpowiedzi, a było to dobre 2 lata temu.

Odpowiedz
avatar Eander
0 0

@mlodaMama23: A wiesz że nie było żadnych konsekwencji ponieważ ... ?

Odpowiedz
avatar mlodaMama23
0 0

@Eander: Bo gdyby była jakakolwiek reakcja, dostałabym chociaż informację zwrotną w stylu "Bardzo nam przykro z powodu sytuacji jaka Cię spotkała, sprawdzimy zaistniałą sytuację we wskazanym sklepie i dołożymy starań aby takie zachowania się nie powtórzyły", a później faktycznie można by było dostrzec zmianę w zachowania pracowników. Niestety, nic takiego nie nastąpiło.

Odpowiedz
avatar tatapsychopata
-3 17

Zaraz tam skargi, wejść, przewrócić regał z drobnymi rzeczami i wyjść. Powtarzać regularnie.

Odpowiedz
avatar glan
7 9

@tatapsychopata: Zdecydowanie trafnie dobrałeś swój nick.

Odpowiedz
avatar tatapsychopata
2 10

@glan: Wiem, a ty nowy tu? ;-)

Odpowiedz
avatar rodzynek2
-3 3

Firmy kurierskie chcą iść odbiorcą na rękę zostawiając paczki w punktach bliżej domu, w salonikach ruchu też można jakieś paczki odbierać. Szkoda, że te punkty nie są na to przygotowane.

Odpowiedz
avatar Iceman1973
3 3

@rodzynek2: ODBIORCOM, tak dla ścisłości.

Odpowiedz
avatar szafa
1 1

W żabkach nikt nie chce pracować, sami właściciele też najczęściej żałują, że wkręcili się w ten biznes i myślą, żeby jak najszybciej go zwinąć, więc nie wiem, czy ktoś się przejmie. Najlepiej już nie korzystać nigdy z usług tej żabki.

Odpowiedz
avatar Zlociutki
0 0

@szafa: a do tego te ceny

Odpowiedz
avatar krzycho1
0 0

Skargę skierowac do DHL-u.

Odpowiedz
avatar ejcia
0 0

Nie. Panie w Żabkach (najczęściej kierowniczki) to święte ropuchy.

Odpowiedz
Udostępnij