Zdarzyło mi się zapomnieć hasła do pewnej aplikacji, której akurat na gwałt potrzebowałam.
Próbowałam zresetować je sama, aczkolwiek żadne tokeny nie dochodziły na mojego maila. Dzwonię więc do service desku po pomoc. Pani, po zweryfikowaniu moich danych, tłumaczy mi, że nie może zmienić hasła, ale aktywowała mi moje konto, tak abym mogła użyć swojego starego hasła.
Aha, ale jak mam użyć swojego starego hasła, jak to właśnie tego hasła zapomniałam? Logika.
Jednak zaraz po telefonie token przyszedł. Nieaktywny.
Jak żyć?
service desk hasło
Bo kilku(nastu) blednych probach logowania czesto nastepuje zablokowanie konta. Odblokowano ci je w razie bys sobie przypomniala wiec nie marudz tylko podziekuj ze tak zrobili. Nastepnym razem nie zapominaj hasla.
OdpowiedzU mnie na stronie firmowej kilka razy błędnie wpisałem hasło do konta administracyjnego. Przerzuciło mnie na antybotowego captcha, który wyświetlał "strona nie istnieje". Całkowita i nieodwracalna blokada. Dopiero po zresetowania ustawień serwera (razem ze wszystkimi innymi ustawieniami i kasacją istniejących kont przydzielonych innym użytkownikom "administratorom") dostałem się na konto główne. Deal. With. It.
OdpowiedzMiałem coś w tym stylu z kontem Google, resetowaniem hasła i weryfikacją składającą się z pier*yliarda pytań (włącznie z pytaniem kiedy założyłem to konto). Odpowiadam poprawnie na większość pytań (prócz tego o datę o założenie konta, tego nigdy nie wiem), podaję kod jednorazowy z jednego numeru, z drugiego, z maila zapasowego, podałbym nawet numer buta i serdelka, gdyby o to zapytało, ale nie, dostaję "Google nie udało się zweryfikować, czy to Ty, więc nie możesz teraz zalogować się na to konto." - dostaję piany...
Odpowiedz