Zalali nas sąsiedzi, trudno, zdarza się. Sufit zalany na całej długości, gips odparzony, plama na 50 centymetrów wzdłuż całego pokoju.
Mieszkanie ubezpieczone, opłata pobierana w czynszu. Żona zgłosiła szkodę, odpisali, że przyjmują, ktoś się skontaktuje z nami w sprawie oględzin etc. Czekaliśmy, nikt się nie pojawił.
Dzisiaj Żona dostaje maila:
"SZANOWNA PANI
W związku z zakończeniem postępowania likwidacyjnego ustalono wysokość należnego odszkodowania
w kwocie
100.00 PLN
(SŁOWNIE: sto złotych 00/100)"
Nikt się nie zgłosił, nikt tego nie obejrzał, po czym przyznali kwotę, którą nawet nie wiem, jak nazwać.
Ubezpieczenia
a czytałeś OWU tego produktu, za który opłatę odprowadzasz w czynszu?
Odpowiedz@xpert17: OWU Uniqa przy czynszu ma całkiem niezłe jak na kwotę, którą się płaci. No i z ubezpieczenia można zreztlygnować w każdej chwili, a nie jak przy indywidualnym że opłaca się na rok i już.
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2018 o 23:29
Odpisałeś im? A druga sprawa - ze spółdzielni też nikt nie był? Bo uniqa często korzysta z notatek i zdjęć zrobionych przez spółdzielnię.
Odpowiedz@pasia251: Tak odpiszemy im ze sie nie zgadzamy, ze mozemy sami rzeczoznawce powolac. Problem w tym ze nikogo nie bylo :)
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 maja 2018 o 13:57
Nie ma się czemu dziwić. Każde TU stosuje takie praktyki i nic na to nie poradzisz. Dzwonisz lub piszesz pismo, że się nie zgadzasz z ich decyzją i uwierz... przyślą rzeczoznawcę. Przy samochodzie miałem z PZU (z polisy sprawcy) podobną sytuację (i nie tylko ja). Pani na podstawie trzech zdjęć chciała mi zaoferować 800 zł, gdzie kwota ta nie pokryła by nawet wymiany grilla/atrapy a co ze zderzakiem, halogenami, maską? Po prostu trzeba się odwoływać. Oni liczą na to, że ludzie się zgadzają na ich "pierwsze, hojne propozycje".
Odpowiedz@Iceman1973: To samo podejście w sprawie jakichkolwiek roszczeń prezentuje bardzo wiele firm i instytucji. Kiedyś okazało się, że moje miejsce w samolocie zostało sprzedane 2 razy i niestety to ja byłam tym człowieczkiem, który nie poleciał. Linie lotnicze dopiero za trzecim(!) razem uznały, że jednak nie zostałam odpowiednio potraktowana. Towarzystwa ubezpieczeniowe najlepiej od razu ciągnąć do sądu - wtedy natychmiast proponują ugodę, bo szkody wizerunkowe mogą być większe niż nawet najwyższe należne przy sprawie odszkodowanie.
OdpowiedzWidze ze admini skasowali chodzi o firme UNIQA
Odpowiedz@Zlociutki: Administracja lubi czasem coś podmieniać. U mnie samą historię zedytowali (na korzyść akurat), bo zamieściłem parę źródeł, które wyglądały na bardzo nieestetycznie. Przy okazji trochę podreperowali ocenę. Ze średniawej zrobiło się ponad 90% plusów.
Odpowiedz@CrazDes: u mnie ocena byla ok, tylko w tekscie wzmianka o jaka firme chodzi. Czemu niby nie wolno tego podawac skoro to prawda? Moge scan ich pisma zamiescic. Po to wlasnie to napisalem zeby ludzie pomysleli jak beda wybierac ubezpieczenie, aby nie wybrali tej firmy
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 maja 2018 o 13:11
@Zlociutki: Jeśli zapoznać się z zasadami tej strony, to załączasz informację na własną odpowiedzialność. Admin który usunął nazwę firmy mógł się kierować różnymi powodami: -Założył że możesz kłamać lub naciągasz rzeczywistość, a nie ma czasu na sprawdzanie dowodów. Usunął, by uniknąć ewentualnych problemów. -Może nie zna zasad lub je zbytnio naciągnął, i usuwa pewnie regularnie nazwy własne (jabyś wspomniał o uniqalnej firmie ubezpieczeniowej, to może by zostało) -Może admin jest klientem, pracownikiem, stażystą w firmie lub zna kogoś takiego - mniejszym złem jest oczerniać branżę niż konkretną firmę. -Pewnie na stronie jest wielu adminów - każdy zwiększa szansę na jeden z powyższych czynników.
Odpowiedz@Zlociutki: Jeszcze jedna możliwa przyczyna (brak opcji edycji) - ktoś użył przycisku raportowania i admin na odczepne usunął wzmiankę.
OdpowiedzIceman1973 ma dużo racji. To się nazywa uproszczona likwidacja. Na podstawie zebranego wywiadu podczas zgłoszenia zakład ubezpieczeń często kontaktuje się z poszkodowanym i "przedstawia swoją propozycję". Dziwne tylko, że rzeczone Tu zrobiło w ten sposób. Tam gdzie ja pracuje najczęściej robi się to telefonicznie, ale jak najbardziej zachęcam do kontaktu z TU i zgłoszenie wniosku o oględziny. Radzę też skontaktować się ze spółdzielnią i dowiedzieć o tzw franszyzę (integralną, redukcyjną) czy jest i ew w jakiej wysokości - jest to ważne przy ew wypłacie.
Odpowiedz@yuzuki_87: Tak tylko 100 to nawet nie pokryje materialow do naprawy tego sufitu a gdzie mowa o robociznie?
Odpowiedz@Zlociutki: ależ oczywiście, ze nie :) nie kwestionuje tego :) wyjasnilam tylko, ze faktycznie tak niektore tu postepuja i to jest ok dopoki jakos 'trzyma sie kupy' ;) zawsze tez pezysluguja Wam przedstawienie rachunkow za uslugi i naprawe Przepraszam, ze bez polskich znakow :)
Odpowiedz