Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Kupując zimowe opony, kupiłem tez felgi, dzięki czemu mogę sam we własnym…

Kupując zimowe opony, kupiłem tez felgi, dzięki czemu mogę sam we własnym zakresie przestawić samochód na zimowe / letnie kapcie. Nie zawsze mi się jednak chce to samemu robić i wtedy jadę do jakiegoś warsztatu. Nigdy dotąd nie miałem z tym problemu aż do tej jesieni.

Pan "mechanik" wymienił mi trzy koła, po czym oświadczył, że czwartego nie da się odkręcić i już. Ciekawe, że jakoś ja sam nie miałem tego problemu przy użyciu klucza z długą dźwignią na szybko pożyczonego z innego warsztatu.

Belgia to stan umysłu

by jorn2
Dodaj nowy komentarz
avatar PluszaQ
5 5

Miałem tak kiedyś z samochodem ojca. Zarówno zimówki jak i letnie było na osobnych felgach, więc zmienialiśmy na podwórku. Ale w którymś roku ojciec pojechał do warsztatu, bo miał zamówione nowe gumy. Założyli na felgi, wyważyli, ale do samochodu już nie, bo, cytuję, "letnie były za mocno dokręcone". W domu wystarczyła noga i zwykły klucz z zestawu naprawczego...

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-1 7

Janusze nie wyważają kół co sezon. Bo po co!

Odpowiedz
avatar Space_Walker
11 11

@zmywarkaBosch: A kto powiedział, że nie wyważają. W historii jest mowa tylko o zmianie kół. Mając dwa komplety kół można je wyważyć w międzyczasie, kiedy nie ma kolejek.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-2 6

@Space_Walker: Z pewnością. Raz jedziesz na wymianę kół, drugi raz na wyważania, trzeci na umycie, czwarty na polerowanie, piąty na pompowanie. Użyj organu między uszami. I nie jest to nos.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 grudnia 2017 o 14:26

avatar jorn2
1 5

@zmywarkaBosch: Tak. Na wyważenie jadę wtedy, kiedy jestem w kraju o normalnych cenach (np. w Polsce). Poza tym na zimówkach przejeżdżam w roku 3-4 tys. Km (w Belgii zima jest znacznie krótsza, więc nie ma potrzeby wyważać co sezon

Odpowiedz
avatar imhotep
2 4

Mogłeś im powiedzieć, że umawialiście się na wymianę 4 kół i jak to zrobią, to im zapłacisz. Jak nie, to nie płacić i zabrać z wymienionymi trzema.

Odpowiedz
avatar babubabu89
3 3

@imhotep: No z tym różnie bywa. Bo czasami warsztaty liczą od 25 do 50 zł za koło i wtedy się nie wymigasz 3 wymienione za 3 płacisz.

Odpowiedz
avatar jorn2
2 2

@babubabu89: Tu właśnie tak było. 12 EUR za koło.

Odpowiedz
avatar imhotep
0 2

@babubabu89: Wiem, że przesada, ale skoro umowa jest na wymianę 4 kół, to chyba jej nie zrealizowali?

Odpowiedz
avatar bloodcarver
0 4

Jeśli były dokręcone mocniej, niż przewidywały normy producenta, to kto wie? Może nie chcieli śrub urwać? Oczywiście w takiej sytuacji powinni przedzwonić, i powiedzieć że się da, tylko jest ryzyko.

Odpowiedz
Udostępnij