Autoryzowany serwis LG Katowice, ul. Ligocka 103. 31.08.2017 między 15:15 - 15:30.
Czekam w kolejce z sympatyczną starsza Panią. Gdy podchodzi do "lady", pani z serwisu sprawdza dokumenty, daje tel zastępczy.
Starsza pani pyta: "Mogłaby mi Pani pokazać gdzie tu jest to okej?"
Pani z serwisu: "Ja tu nie jestem od znania wszystkich telefonów!"
Starsza pani: "ale ja mam 80 lat bardzo panią proszę".
Pani z serwisu: "ma pani wpisane i nie musi pani wiedzieć gdzie jest okej!"
I proszę o ocenę - czy wy też chcecie, aby wasze babcie były tak obsługiwane?
babcie... ja to jako nieposiadajaca smartfona 30latka tez bym nie wiedziala ;) zachowanie pani serwisantki naganne
OdpowiedzA to wuje w tym serwisie! Trzeba było raban zrobić!
OdpowiedzTa babka z seriwsu też kiedyś będzie starsza. Oby kiedyś poczuła jak to jest.
Odpowiedznie, nie chcemy, chcemy, by ta serwisantka zawsze byla tak obslugiwana przez innych ... i przed.. i po swoim 80 roku zycia...
OdpowiedzNo, nie chcemy, ale... Często takie chamstwo jest rzeczą wtórną i efektem nauczki od przeszłych klientów. Gdyż jak się miło odpowie na jedno pytanie, to taka toksyczna staruszka potrafi się rozpędzić i sępić czas i wiedzę: "a jak to?, a jak tamto?, a proszę jeszcze pokazać?, A tu mi nie wychodzi, a co to?" Później jeszcze gorzej to przerwać, nawet może ignorować fakt, że zbierze się za nią kolejka. [może gdyby obserwatora/autora historii tam nie było, to sytuacja przebiegłaby inaczej] Należy być pomocnym, ale dlaczego mam w swoim czasie pracy walczyć z wykluczeniem cyfrowym innych osób i to za darmo, często nawet nie za przysłowiowe dziękuję, bo jeszcze wracają i mają pretensje że źle wytłumaczono... a teraz minusy za 3,2,1...
OdpowiedzZmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2017 o 11:15
@PiekielnyDiablik: nawet jesli, to takie traktowanie klienta jest skandaliczne.
Odpowiedz@Aiko: i tu jest pies pogrzebany. Zgaduję, że ta osoba nie była klientem w pełnym rozumieniu tego słowa. Właściwym klientem, był salon/operator/dystrybutor to on płaci serwisowi, a człowiek który przynosi jest "problemem", a nie klientem.
OdpowiedzBabcia, czy nie babcia - jak uprzejmie prosi, to chyba zawsze trzeba pomóc w miarę możliwosci. A jak nieuprzejema, albo jeszcze nawet bezczelna, to zawsze można takiej pokazać, co się o tym myśli, niezależnie od jej wieku. Jak się woła, takie powinno być echo.
Odpowiedz@ZaglobaOnufry: "kiedys traktowalam ludzi dobrze, dzisiaj- z wzajemnoscia"
OdpowiedzCiekawe jakby poczuła się kobieta z serwisu gdyby ktoś się tak do niej odezwał
OdpowiedzZmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 września 2017 o 13:02