Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Autoryzowany serwis LG Katowice, ul. Ligocka 103. 31.08.2017 między 15:15 - 15:30.…

Autoryzowany serwis LG Katowice, ul. Ligocka 103. 31.08.2017 między 15:15 - 15:30.

Czekam w kolejce z sympatyczną starsza Panią. Gdy podchodzi do "lady", pani z serwisu sprawdza dokumenty, daje tel zastępczy.

Starsza pani pyta: "Mogłaby mi Pani pokazać gdzie tu jest to okej?"
Pani z serwisu: "Ja tu nie jestem od znania wszystkich telefonów!"
Starsza pani: "ale ja mam 80 lat bardzo panią proszę".
Pani z serwisu: "ma pani wpisane i nie musi pani wiedzieć gdzie jest okej!"

I proszę o ocenę - czy wy też chcecie, aby wasze babcie były tak obsługiwane?

by kaaaaasiaaa
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar bazienka
16 16

babcie... ja to jako nieposiadajaca smartfona 30latka tez bym nie wiedziala ;) zachowanie pani serwisantki naganne

Odpowiedz
avatar konto usunięte
12 12

A to wuje w tym serwisie! Trzeba było raban zrobić!

Odpowiedz
avatar no_serious
9 11

Ta babka z seriwsu też kiedyś będzie starsza. Oby kiedyś poczuła jak to jest.

Odpowiedz
avatar celulozarogata6
8 8

nie, nie chcemy, chcemy, by ta serwisantka zawsze byla tak obslugiwana przez innych ... i przed.. i po swoim 80 roku zycia...

Odpowiedz
avatar PiekielnyDiablik
1 9

No, nie chcemy, ale... Często takie chamstwo jest rzeczą wtórną i efektem nauczki od przeszłych klientów. Gdyż jak się miło odpowie na jedno pytanie, to taka toksyczna staruszka potrafi się rozpędzić i sępić czas i wiedzę: "a jak to?, a jak tamto?, a proszę jeszcze pokazać?, A tu mi nie wychodzi, a co to?" Później jeszcze gorzej to przerwać, nawet może ignorować fakt, że zbierze się za nią kolejka. [może gdyby obserwatora/autora historii tam nie było, to sytuacja przebiegłaby inaczej] Należy być pomocnym, ale dlaczego mam w swoim czasie pracy walczyć z wykluczeniem cyfrowym innych osób i to za darmo, często nawet nie za przysłowiowe dziękuję, bo jeszcze wracają i mają pretensje że źle wytłumaczono... a teraz minusy za 3,2,1...

Odpowiedz

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2017 o 11:15

avatar konto usunięte
3 3

@PiekielnyDiablik: nawet jesli, to takie traktowanie klienta jest skandaliczne.

Odpowiedz
avatar PiekielnyDiablik
0 0

@Aiko: i tu jest pies pogrzebany. Zgaduję, że ta osoba nie była klientem w pełnym rozumieniu tego słowa. Właściwym klientem, był salon/operator/dystrybutor to on płaci serwisowi, a człowiek który przynosi jest "problemem", a nie klientem.

Odpowiedz
avatar ZaglobaOnufry
0 4

Babcia, czy nie babcia - jak uprzejmie prosi, to chyba zawsze trzeba pomóc w miarę możliwosci. A jak nieuprzejema, albo jeszcze nawet bezczelna, to zawsze można takiej pokazać, co się o tym myśli, niezależnie od jej wieku. Jak się woła, takie powinno być echo.

Odpowiedz
avatar bazienka
1 3

@ZaglobaOnufry: "kiedys traktowalam ludzi dobrze, dzisiaj- z wzajemnoscia"

Odpowiedz
avatar M3FJU
1 1

Ciekawe jakby poczuła się kobieta z serwisu gdyby ktoś się tak do niej odezwał

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 września 2017 o 13:02

Udostępnij