Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Sytuacja sprzed dosłownie kilku dni, w sumie nadal aktualna aż do nie…

Sytuacja sprzed dosłownie kilku dni, w sumie nadal aktualna aż do nie wiadomo kiedy. Jak się okazuje, firma "najbardziej popularna w Polsce", reklamowana przez multum gwiazd z piosenkami wycwaniła się jak nigdy dotąd. Mam w tej sieci telefon od ok. 8 lat. Zazwyczaj mam nielimity na wszystko, lecz nie zawsze mnie na to stać i czasem doładuję konto za 5 zł. I tak było ostatnio. Niestety nagle (po wykonaniu 2 sms-ów i telefonów) tych 5 zł nie ma co do grosza. Niemożliwe - myślę. Szukam więc w necie, sprawdzam, kombinuje - no nic, oficjalne zgłoszenie przez neta, następnego dnia rozmowa z konsultantem:

Konsultant: Dzień dobry, Pani XYZ? Poproszę dane aby zweryfikować.
Ja: (Tutaj podaje wszystkie formułki, opisuję zaistniały problem, czyli magicznie znikające 5 zł z konta).
K: No wie Pani, bo teraz AUTOMATYCZNIE system pobiera do 5 zł na dane pakietowe i to AUTOMATYCZNIE włącza się "REZERWACJA" salda i nie można wtedy z tych środków dzwonić ani pisać.
J: Karpik, ale pytam o co chodzi, bo z danych nie korzystam i że ewentualnie z wi-fi w domu i że potrzebowałam 5 zł na dzwonienie i że mnie w tym akurat miesiącu nie stać na zakup lepszej usługi.
K: A to przy wi-fi też jest AUTOMATYCZNIE ta rezerwacja włączana i nie da rady jej wyłączyć. I że trzeba telefon wyłączać bądź też dzwonić do nich i oni z automatu będą przywracać pieniądze na konto.

Pożegnałam się z bólem duszy, spoko. Przez pół dnia znów miałam hajs, potem na chwilę wi-fi, lecę instrukcją - nic. Po pracy 2 zgłoszenie, Pani dodzwaniała się w moich godzinach pracy (Telefonu nie mogę mieć przy sobie - praca w spożywczej firmie).
Dotarł do mnie sms, że rozwiązanie problemu na stronie internetowej. Zaglądam, a tam komunikat, że SPOSÓB jest dobry i DZIAŁA (K1 poinformował, że działa, ale nie na wszystkich telefonach). I K2 mi napisał, że SYSTEM AUTOMATYCZNIE TAK POBIERA, TEGO ZMIENIĆ SIĘ NIE DA I JUŻ.
Więc ta firma okrada klienta, bo SYSTEM TAK MA I KONIEC KROPKA. I K2 mi napisał: "PROSIMY O WŁĄCZANIE USŁUG, KTÓRE BĘDĄ BLOKOWAŁY TE POBIERANIE PIENIĘDZY NA REZERWACJĘ DANYCH PAKIETOWYCH", a może ja nie chcę w ogóle mieć internetu w telefonie z danych pakietowych? Kogo to obchodzi? System robi to automatycznie... Dlaczego? To ja już z wi-fi korzystać nie mogę, bo mnie to kosztuje nie dość, że u dostawcy, to jeszcze w sieci komórkowej? Kino i dramat w jednym. Jestem po tylu latach oburzona taką postawą tej firmy, dlatego że w ŻADNYM REGULAMINIE NIE MA WZMIANKI O TAKIM PROCEDERZE. Ani w regulaminie zazwyczaj branej usługi przeze mnie, ani oferty której mam*.

*Mam zwykłą kartę zakupioną w sklepie 8 lat temu, która nie jest żadnym abonamentem, a z firmą nie mam żadnych umów ani nigdy nie miałam. Zdenerwowanie trzyma mnie do dziś i przez to też chaos wypowiedzi, ale to tak gdyby komuś pieniądze się ulatniały to przestroga, no i musiałam wyzbyć się emocji.

salon

by ~Wzburzona97
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar voodoochild
5 13

Play to kopalnia piekielnych historii, od jakości obsługi, po ukryte koszty. Wygrywają tym, że teoretycznie (patrz ukryte koszty) mają ciut tańszą ofertę, jednak miałam z nimi już tyle przebojów, że przy kolejnej umowie zdecydowanie uciekam do innego operatora, nawet jeśli będę miała zapłacić ciut wyższy abonament.

Odpowiedz
avatar imhotep
0 10

@voodoochild: Przejdź do Orange jak lubisz wyzwania :P

Odpowiedz
avatar Naevari
1 7

@voodoochild: To nie tylko Play, niestety. My uciekliśmy z Orange do Playa. Wszyscy operatorzy w równym stopniu traktują klienta jak gówno, kwestia tylko tego, w ktòrej sieci akurat się na to natniesz.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
4 6

Wczoraj miałam wesoło z fioletowymi :D Cały dzień nie działał mi net na modemie- zero zasięgu. Wieczorem miałam chwilę, postanowiłam napisać do nich na fb. Wcześniej przejrzałam z ciekawości posty innych użytkowników- było sporo pytań o awarie w moim regionie, wielu osobom net tego dnia nie działał. No to piszę- co się dzieje, kiedy naprawią... A oni na chama odpisują że "nic nie słyszeliśmy o żadnych awariach w tym regionie" :D Bo te kilkanaście postów o tym samym co ja pisałam to pfff, co to jest :D Podejście genialne, jeszcze za mało się ludzie na nich wkurzają chyba :D

Odpowiedz
avatar wzburzona97
3 3

Jeśli chodzi o konsultantów to spoko - byli jacyś ogarnięci. Ale "utajnione" pobieranie pieniędzy jest wtedy, gdy przy umowie Ci tego nie powiedzą, ale podpiszesz, a nie gdzie w ŻADNYM REGULAMINIE nie ma o tym najmniejszej mowy. Dziś pieniądze są, i uwaga nawet po włączeniu wifi też są (może jednak dało radę wyłączyć? Nie wiem).. Ale w wolnej chwili przejdę się osobiście, może nieco więcej się dowiem :)

Odpowiedz
avatar bazienka
3 5

nie tylko Play tak robi wkurza mnie to niepomiernie, bo nie mam smartfona i z internetu nie korzystam WCALE a zadzwonic jadac " na oparach" nie moge

Odpowiedz
avatar wzburzona97
3 3

@bazienka: Ale ja się pytam jak tak można? I to jeszcze w dodatku nie informując klienta, NAWET W DŁUGICH NA 100 stron regulaminach? ;// Chociaż póki co, korzystam z wi-fi i pieniędzy i nic mi nie rezerwują, ale jak się tak zdarzy raz jeszcze to biedni ci, którzy będą siedzieć akurat w salonie ;/

Odpowiedz
avatar hamsterod
2 2

@wzburzona97: Rezerwacja kasy za korzystanie z wifi to bujda na resorach. Jest to typ połączenia wykorzystujący medium w ogóle nie należące do operatora i musiałby ci na telefonie zainstalować oprogramowanie szpiegowskie, żeby się dowiedzieć czy korzystasz z wifi czy nie. Co do natomiast opłat za dane pakietowe to faktycznie wszędzie robią wałki. Ja walczyłem z T-Mobile, ponieważ naliczali nierealne i nieprawdziwe ilości danych nocą, na szczęście konsultanci od nich sami się wkopali z interpretacją i mogłem im to wytknąć w reklamacji..

Odpowiedz
avatar oggie
0 0

Najbardziej mnie śmieszy ich infolinia. Kiedyś zablokowali mi konto, bo rzekomo faktura nie opłacona. Wysłałam im wiadomość przez play24 i e-mail, że zapłacone, co oni czynią? Odpisali, że przepraszają, że jakiś błąd i następnym razem żebym dzwoniła na infolinię to będzie szybciej. Ok, zrobiłabym tak... Gdyby infolinia nie była płatna, a ja nie miałam skąd zadzwonić, bo przecież zablokowane konto... :D absurd goni absurd. Byle do października i też uciekam ;)

Odpowiedz
avatar M3FJU
1 1

Uciekaj z tego Playa. Ja mam abonament w Plusie w wysokości 39,99 zł. Rozmowy i smsy do wszystkich sieci za darmo + 1GB pakiet internetowy. Też korzystam z WiFi w domu. Mam taką opcję od około 5 lat i nie narzekam.

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 czerwca 2017 o 7:02

avatar Doombringerpl
-1 1

A ja w sumie mam pytanie? Używasz telefonu z funkcją WiFi i dajesz się nabrać na taki tekst? To mi pachnie totalną ignorancją. Skąd to WiFi masz? Idziesz pod salon swojej sieci i tam korzystasz czy korzystasz w domu? Jak korzystasz w domu to jak możesz dać sobie wmówić, że pobierają Ci opłaty za coś, za co opłatę pobiera już dostawca internetu? WiFi w domu to siec darmowa. Tworzy ją urządzenie zwane ruterem, do którego podłącza się jakiegoś dostawcę internetu. Po kablu, światłowodzie lub gsm(ale na innej karcie sim i innym numerze technicznym). Twój operator komórkowy nie ma nic do tego, a tekstem walnął jak wyczuł, że się nie znasz. Co do Twojego WiFi. Kto Ci go zakładał? Czy kupiłaś "magiczne pudełko", kazali rozpakować, podłączyć i będzie działać? To sprawdź czy ktoś już też nie korzysta z internetu i żeby przypadkiem nie wpadli ci kiedyś smutni panowie z kryminalnego bo wyjdzie że z torrentów korzystasz... Ludzie, ja rozumiem, że nie można być specjalistą od wszystkiego, ale korzystając z jakiejś technologii wypadałoby choć zarys informacji nabyć. Choćby po to, żeby nie stać się ofiarą oszustów i naciągaczy

Odpowiedz
avatar oggie
0 0

No skoro się tak znasz, to powinieneś wiedzieć, że mogą pobierać jakieś magiczne opłaty po prostu w trakcie połączenia z internetem. Jakiegolowiek ;) może aplikacja Play wysyła wtedy "sygnał" i wtedy blokują się pieniądze ;)

Odpowiedz
Udostępnij