Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Czy was też nękają operatorzy? Nieczuli na wyjaśnienia, że nie jesteście zainteresowani…

Czy was też nękają operatorzy? Nieczuli na wyjaśnienia, że nie jesteście zainteresowani ofertą?

Fioletowa sieć wydzwaniała do mnie od tygodnia. Kiedyś działało ignorowanie telefonów lub powiedzenie, że żadnych ofert nie chcę.
Teraz nie. Budzę się- oni, siedzę z rozdziawioną paszczą u dentysty- oni, u ginekologa- również oni, zasypiam- oni. Tak z 5-7 razy dziennie, czasem w odległości 10 minut.
Odebrałam, powiedziałam, że nie interesują mnie oferty, wyłączyłam się.
Dzwonią znowu. Podenerwowana wdałam się w dyskusję, pani przekonywała mnie, że nie chce nic sprzedać i dzwoni Z TROSKI. Aha, na pewno. Po czym zaproponowała specjalnie dla mnie...
Wkurzyłam się, dobitnie powiedziałam parę słów, obiecała odkliknąć w systemie.
Odkliknęła tak, że po 5 minutach miałam kolejny telefon, tym razem głuchy.
Cisza, piknięcie, cisza.
I takich telefonów jeszcze 5.
Pojechałam do salonu, wyłączyłam zgody marketingowe, przyszły smsy potwierdzające.
Chwila spokoju, po czym następnego dia w ciągu 3godzinnej podróży pociągiem dzwonili 4 razy.
Wkurzona powiedziałam konsultantce, że mam zgody wyłączone i jak dalej będą mnie uparcie nękać, zgłoszę do prokuratury.
Od tego czasu cisza.
Ciekawe, na ile.

PS. telefon od zawsze na kartę przed przepisaniem do Fioletowych dzwonili Pomarańczowi, choć żadnych zgód nie podpisywałam- ot kupiłam numer w kiosku, doładowałam i mam.
Przeniesienie nastąpiło koło 10 lat temu, musiałam się zarejestrować, ale ręki nie dam uciąć, że te zgody tam były.
W każdym razie zwykle wystarczało powiedzenie, że nie chcę ofert, był spokój na jakiś czas.
A teraz męczą mimo odwołania zgód :/

operator sprzedaż oferta nękanie

by bazienka
Dodaj nowy komentarz
avatar wifi
6 12

Mi kiedyś truli zad, żebym pojawiła się na pokazie garnków. No i żebym kupiła zestaw takowych do gotowania zdrowej żywności. -Ma Pani możliwość zakupienia takiego zestawu garnków za XXX zł. -A ja sprzedam Pani odkurzacz. Robi wuuu, wciąga śmieci. -Jaki odkurzacz? -Jakie garnki? Pani się rozłączyła. Więcej nie zadzwonili :D

Odpowiedz
avatar Czarnechmury
0 0

@bazienka: głuche telefony są, bo dzwonią do kilku na raz i kto pierwszy odbierze ten ma "zaszczyt" rozmawiać, reszta pika.

Odpowiedz
avatar Mornigstar
0 0

@Czarnechmury: to fakt, dość często dostawałam od tej samej sieci głuche telefony. po którymś takim powiedziałam konsultantce, że zwyczajnie nie będę od nich w ogóle odbierać telefonu, jak mam gadać sama do siebie. jak na razie mam spokój. a co do męczenia telefonami, cóż... miałam ci ja internet mobilny, koniec umowy, poszłam do salonu, nie chcę przedłużać, pan poklikał, zaznaczył coś w systemie i tyle. a potem jeszcze grad telefonów, bo może chcę inny mobilny? i nie dociera, że mi niepotrzebny i nie mam zamiaru płacić za coś, co słabo działa i nawet tego nie będę używać.

Odpowiedz
avatar jass
3 3

Hmm, trochę to dziwne przy numerze na kartę - mam u Fioletowych dwa takie numery, jeden od kilku lat drugi nówka sztuka, oba ostatnio zarejestrowane, na żaden nie dzwonią, czasem dostaję smsy z jakimiś ofertami ale bardzo rzadko. Sprawdzałaś swoje konto na ichniej stronie internetowej? Tam też jest szereg zgód, które można samemu odznaczyć.

Odpowiedz
avatar Czarnechmury
1 1

@bazienka: jest opcja blokowania połączeń. Też miałam w play na kartę i nikt mnie nigdy nie męczył, zresztą inni operatorzy też nie

Odpowiedz
avatar jass
0 0

@bazienka: Ech, tego się właśnie bałam przy obowiązkowej rejestracji - że nadejdzie moment w którym zaczną się telefoniczne nękania, mimo nie wyrażenia zgody na jakiekolwiek telefony. Cóż, na razie będę żyć nadzieją że jednak tak się nie stanie ;)

Odpowiedz
avatar kitusiek
0 2

Do mnie też dzwonili. Sporo razy, ze spersonalizowaną ofertą tylko dla mnie - "19,99 miesięcznie, rozmowy bez limitu i 500MB internetu". Po pytaniu w jaki sposób chcą przebić moje 10GB za (wtedy) 10 zł miesięcznie, przy braku jakichkolwiek połączeń wychodzących i może ze 3 smsach miesięcznie, rozłączali się. Później dzwoni telefon, odbieram, a tam cisza - tak kilka razy w ciągu dwóch dni. W końcu zablokowałem w telefonie nr do obsługi klienta - dzwonili jeszcze 3 razy, a teraz, od pół roku mam spokój. Proponuję zrobić to samo :)

Odpowiedz
avatar bzyyykk
-1 3

Przebija! Fioletowi zanim przeszłam do innej sieci w ciągu 8h zadzwonili do mnie jedyne 48 razy ;) Pani była bardzo zdziwiona, że nie chcę z nimi przedłużyć umowy...

Odpowiedz
avatar ptah
0 0

Do mnie od 10 lat dzwonia z pytaniem czy jestem osoba decyzyjna w sprawie telefonu (tel. firmowy) i od 10 lat NIE POTRAFIA zaznaczyc w systemie, ze NIE. Toz to trzeba byc skonczonym imbecylem, zeby przez taki okres tego sobie nie zaznaczyc. A jak tym telemarketerom ten slynny "system" nie pozwala na to, to trzeba byc skonczonym Prezesem imbecylem, zeby na stanowisko Naczelnego informatyka od "systemu" zatrudniac skonczonego imbecyla nie potrafiajacego takiej mozliwosci zakodowac. Telefonia to Orange, choc podejzewam, ze pozostale telefonie rownie irytujace, bo by dawno upadli z takim podejsciem.

Odpowiedz
Udostępnij