Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Historia o pragnieniu zarejestrowania się do lekarza, gdy napotyka się zmodernizowany system…

Historia o pragnieniu zarejestrowania się do lekarza, gdy napotyka się zmodernizowany system rejestracji dzwoniąc do przychodni.

Otóż od nowego roku moja przychodnia wprowadziła specjalny system telefoniczny, czyli dzwonisz i jak typowa infolinia, informuje o tym i tamtym, że przed tobą w kolejce do rozmowy z rejestracją jest x osób i cudowna muzyczka.

Dzwonię jakiś czas temu, chcę się zarejestrować do lekarza, mam niby niedaleko do przychodni, mogę się przejść, ale po to są te telefony ;) (tak wiem leń patentowany, ale z dzieckiem to jednak wyprawa).

Dzwonię i słyszę, tu przychodnia xy, w kolejce oczekujących na połączenie przed Tobą są 4 osoby, proszę czekać. ~ muzyczka ~
Kolejka oczekujących na połączenie - 3 osoby, proszę czekać.
W końcu na połączenie oczekiwałam jako pierwsza w kolejne, już się ucieszyłam, że zaraz będę miała z głowy, po czym słyszę taki komunikat: Niestety twój czas oczekiwania na połączenie minął, prosimy zadzwonić jeszcze raz. Do widzenia. I połączenie się zerwało.

Siedziałam minutę z otwartą buzią typu wtf...
Zadzwoniłam jeszcze raz, w kolejce byłam jako 8ma....
Wykręciłam drugi numer, który podany jest na internecie jako rejestracja do specjalistów. Pielęgniarka odebrała telefon po 2 sygnałach, rejestracja do lekarza zabrała mi minutę.
Więc jednak można. Nie wiem tylko dlaczego ustawiono taką opcję by połączenie zakończyć bo czas oczekiwania minął....

słuzba_zdrowia

by ~Eskaka
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar Madeline
11 11

To jest chyba jedna z bardziej irytujących rzeczy na infoliniach. Mam darmowe rozmowy, więc mi to rybka czy czekam 3 minut czy 10 (bo najwyżej włączę telefon na głośnomówiący i zrobię coś w międzyczasie), ale jak już słyszę tę durną muzyczkę to niech przynajmniej dadzą mnie zadecydować kiedy się ewentualnie rozłączyć zamiast rozłączać bo tak...

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-1 7

Nie pojmuję tego w mojej przychodni sama rejestruję się na godzinę on line, o dowolnej porze dnia i nocy

Odpowiedz
avatar merci
-1 3

Chce tylko zaznaczyć, ze teraz niekoniecznie telefon odbierają pielęgniarki, a rejestratorki. Rejestratorka może, ale nie musi być z wykształcenia pielęgniarka. Rozumiem sytuację, bo sama często przez to przechodzę. Nasza organizacja zdrowia potrzebuje jeszcze wieku lat, by działać dla pacjentów, a nie dla samej siebie. Pozdrawiam :)

Odpowiedz
avatar SirChmiel
-3 5

"dlaczego ustawiono taką opcję by połączenie zakończyć bo czas oczekiwania minął...." Jakby tej opcji nie było to do tej pory czekałabyś z słuchawką przy uchu, przecież kawa się sama nie wypije...

Odpowiedz
avatar TrC
0 0

Niekoniecznie ustawiono. Za system kolejkowania połączeń odpowiada zakupiona przez przychodnię centralka telefoniczna, która może mieć wgraną jakąś początkową konfigurację. Wtedy powinno się albo sprawdzić wszystkie opcje, albo zrobić twardy reset i ustawić zgodnie z oczekiwaniami. Stawiałbym, że w przychodni sprawdzili tylko szybko jak działa i nie konfigurowali specjalnie dodatkowych opcji, przez co przeoczyli maksymalny czas oczekiwania na połączenie

Odpowiedz
avatar daroc
3 3

Jest też taka opcja, że wcale nie wskoczyłaś na pierwsza pozycję w kolejce, bo wcześniejsze osoby zostały obsłużone. Po prostu im też minął czas oczekiwania i zostały rozłączone, więc stopniowo zwalniały się kolejne miejsca w kolejce. Możliwe, że przy tym telefonie w ogóle nikogo nie było... ;)

Odpowiedz
Udostępnij