@Kumbak: Odpowiedzi Pani nie dostała ponieważ była osobiście i dostała informację w sklepie, że mamy 14 dni na odpowiedź, ale postaramy się to wcześniej to załatwić.
@Asazi:
Nigdzie nie rozpatrzą reklamacji w dwa dni, a nawet jeśli, to będzie tylko i wyłącznie dobra wola rozpatrującego. Jedyne, co upierdliwa kobieta osiągnie, to niechęć wobec siebie.
@Drago: Chodzi mi bardziej o całą sytuację, nie mamy tu żadnej informacji jak przebiegło zgłoszenie reklamacji. Może Pani została niegrzecznie potraktowana czy wprowadzona w błąd. Oczywiście nie mogę też wykluczyć że Pani jest po prostu upierdliwa i lubi się czepiać.
I przez ponad 24h nie dostała od was żadnej wiadomości, nawet w stylu: "Dziękujemy za zgłoszenie, sprawa została przekazana do odpowiedniego działu"?
Odpowiedz@Kumbak: Odpowiedzi Pani nie dostała ponieważ była osobiście i dostała informację w sklepie, że mamy 14 dni na odpowiedź, ale postaramy się to wcześniej to załatwić.
Odpowiedz@MarudaSC: fajnie, ale mogłeś to opisać w historii
OdpowiedzOpisałeś to dość lakonicznie, ciężko określić, która ze stron jest piekielna.
Odpowiedz@Asazi: Sklep otwieramy o 10, do 10:30 zdążyła zadzwonić 5 razy
Odpowiedz@Asazi: Nigdzie nie rozpatrzą reklamacji w dwa dni, a nawet jeśli, to będzie tylko i wyłącznie dobra wola rozpatrującego. Jedyne, co upierdliwa kobieta osiągnie, to niechęć wobec siebie.
Odpowiedz@Drago: Chodzi mi bardziej o całą sytuację, nie mamy tu żadnej informacji jak przebiegło zgłoszenie reklamacji. Może Pani została niegrzecznie potraktowana czy wprowadzona w błąd. Oczywiście nie mogę też wykluczyć że Pani jest po prostu upierdliwa i lubi się czepiać.
Odpowiedz