Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Historia trochę po to, by "pochwalić się" piekielnością, a trochę po to,…

Historia trochę po to, by "pochwalić się" piekielnością, a trochę po to, by zapytać o radę - wujek Google niestety nie pomógł.


Tydzień temu z kawałkiem zamówiłam drobiazgi na Allegro (razem z przesyłką ~ 20 zł), a jako opcję wysyłki wybrałam paczkomat. Paczka wysłana 8.02. Czekam na przesyłkę. Jakoś 10/11 widniał status "w drodze do odbiorcy". OK, czekam dalej, pewnie niedługo będzie.

Dziś, już trochę zmartwiona, wchodzę na stronę paczkomatów (poprzez maila, w którym poza numerem przesyłki nic nie było). I cóż moje oczy widzą? Tak, paczka wraca do nadawcy ("Paczka wyruszyła w drogę powrotną do Nadawcy"). W tym czasie nie dostałam od InPostu ani maila, ani SMS-a o możliwości jej odbioru. I nawet gdybym sprawdzała status codziennie, to za bardzo by mi to nie pomogło, bo kodu brak.

Zastanawiam się teraz co robić, oczywiście poza złożeniem reklamacji do inpostu, co już zrobiłam i napisaniem do sprzedawcy, co zrobię rano, bo Allegro ma przerwę techniczną, i czy jest szansa na zwrot tych dwóch dych.

EDIT: Dla wszystkich powtarzających, że paczka nie może wracać do nadawcy:
http://oi68.tinypic.com/2h54n55.jpg

Paczkomaty InPost

by konto usunięte
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar konto usunięte
10 12

@ivrin: Nie. Jeśli mam być dokładna, to na stronie paczkomatów widneje status "paczka wyruszyła w drogę powrotną do Nadawcy".

Odpowiedz

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2016 o 1:50

avatar escalon
-1 17

@ZimnaBlondyna: Tak samo jak @ivrin. Jak można czekać na przesyłkę z komunikatem "w drodze do Nadawcy". Chyba, że błąd i tam powinno być "w drodze do odbiorcy". Cytat z Historii(by nie było, że się źle czepiam): "(...)Jakoś 10/11 widniał status "w drodze do nadawcy". Ok, czekam dalej, pewnie niedługo będzie.(...)".

Odpowiedz
avatar KrowaNiebianska
14 16

Ludzie! Skoro paczka nie została odebrana, wraca do NADAWCY. Jak może wracać do odbiorcy? A swoją drogą jak tydzień czekałam na przesyłkę i ciągle był status, że jeszcze nie wyruszyła w podróż, po złożeniu reklamacji na stronie InPost od razu ruszyli temat. (A paczka nie "wyruszyla, bo ją uszkodzili)

Odpowiedz
avatar konto usunięte
3 3

@escalon: mój błąd. Już myślałam o sytuacji końcowej, miało być w drodze do odbiorcy

Odpowiedz
avatar Casev
-5 9

na funpage InPost na facebooku pomagaja z takimi problemami. wystarczy tam napisac. ewentualnie dzwon na infolinie

Odpowiedz
avatar berlin
15 15

@Casev: funpage?

Odpowiedz
avatar JasniePanQrdupel
12 16

@berlin: Ano "funpage", bo ten ich fanpage to śmiech na sali...

Odpowiedz
avatar Rammsteinowa
4 6

@Agness92: Ale wiesz, że jemu właśnie o to chodziło?

Odpowiedz
avatar Agness92
-1 1

@Rammsteinowa: jakos nie zalapalam

Odpowiedz
avatar PiekielnyDiablik
5 5

Sytuacja dziwna, dzwoń na infolinie, pisz na oficjalny kontakt. A jeśli zdąży wrócić do nadawcy, to w takiej sytuacji niech wysyła jeszcze raz, a w tej sprawie składa reklamacje. Paczka powinna leżeć kilka dni w paczkomacie, a potem 2 tygodnie w najbliższym oddziale. Zatem pomyłka. Najpewniej kurier się pomylił albo paczka uszkodziła, czy system informatyczny nawalił. Albo najprostsze wyjaśnienie - masz od sprzedawcy zły link, śledzisz paczkę innego klienta. (na stronie śledzenia, nie widać do którego paczkomatu paczka jest nadana, po zalogowaniu na swoje konto jest chyba więcej info.)

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

@PiekielnyDiablik: To był mail wygenerowany przez inpost.

Odpowiedz
avatar PiekielnyDiablik
0 0

@ZimnaBlondyna: spoko - jedna możliwość wyeliminowana. Swoją drogą podsystem Allegro<->Paczkomaty jest względnie nowy i może generować dziwne błędy.

Odpowiedz
avatar avav
-1 1

Przeglądnij smsową skrzynkę odbiorczą spamu / wiadomości zablokowanych... u mnie tam wpadają smsy z kodem do odbioru paczki.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
1 1

@avav: nic tam nie ma. Zresztą parę dni wcześniej zamawiałam inną rzecz - też przez Paczkmaty i sms doszedł normalnie (tak samo jak maila). Tamta paczka miała wtedy status "nadanie" więc nie ma możliwości by były dostarczane razem (o ile to w ogóle możliwe). Poszedł mail do sprzedawcy, reklamacja do inpostu i wiadomość do inpostu na ich fanpage'u. Teraz tylko czekać na odpowiedź.

Odpowiedz
avatar mskps
0 0

@ZimnaBlondyna: A maila o paczce w paczkomacie nie dostałaś? Ja poza smsem zawsze dostaję też maila od paczkomatów.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
1 1

@mskps: Wiem :) to nie moja pierwsza przygoda z paczkomatami (ale raczej ostatnia). W mailu tylko informacja o nadaniu i numer śledzenia. O tym zeby paczka czekała na mnie w paczkomacie - nic. Ani maila ani smsa (w spamie też sprawdzałam). Zresztą tak jak ktoś wyżej pisał - gdybym nie odebrała jej w ciągu tych 72 h powinna trafić do oddziału.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
3 3

sprawdź czy nadający prawidłowo podał nr telefonu na który poszedł sms, od tego bym zaczęła.

Odpowiedz
avatar saperka
0 0

@Caron: Jeśli Autorka dostała maila, że paczka wyruszyła w drogę to dostałaby również maila z informacją, że paczka oczekuje na odbiór, nawet jeśli podany byłby zły numer telefonu. Z historii wynika, że maila takiego nie dostała, natomiast adres mailowy był podany prawidłowo, bo jakiegoś maila dostała. Swoją drogą mi kiedyś paczka też wróciła do Nadawcy i to dwa czy trzy razy z rzędu - paczkomat, który wybrałam był właśnie "remontowany" i w związku z licznymi ulepszeniami miał zmienić nr, przy wyborze opcji dostawy na Allegro wybrałam mój paczkomat ale jeszcze ze starym nr i taką etykietkę wydrukował Sprzedający. Gdzieś po drodze ktoś się zorientował, że taki paczkomat nie istnieje w danej lokalizacji (oprócz nru zawsze podaje się adres i to jest dla mnie nie zrozumiałe, podczas reklamacji też nie udało mi się dowiedzieć, dlaczego paczka wracała skoro nr paczkomatu był podany teoretycznie źle ale adres się zgadzał). Paczka wracała z odpowiednią informacją, a Sprzedający kolejny raz wysyłał ją na nr paczkomatu z Allegro. Początkowo i tak albo nie miałam czasu albo już siły iść odebrać paczkę, więc mi to nie przeszkadzało ale w końcu zadzwoniłam na infolinię próbując się dowiedzieć o co chodzi. Tam zostałam zapoznana z arkanami tejże cudownej przemiany i jako sposób rozwiązania problemu pani zaproponowała mi zmianę paczkomatu na inny - mogła "w systemie" zmienić adres odbioru ale nie mogła zmienić nru paczkomatu bez zmiany adresu. Dobrze, że w moim mieście są 3 paczkomaty, bo w przeciwnym razie musiałabym jechać do sąsiedniego miasta. Uprzedzając komentarze - to był taki okres w moim życiu, kiedy pracowałam od wczesnego ranka do późnej nocy i inne opcje odbioru nie wchodziły w grę.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
0 0

@saperka: wieczorem InPost odpisał mi (na fb), że niestety nie byli w stanie doręczyć mojej paczki (serio, nie zauważyłam), że nadawca o tym wie i że to z nim mam się kontaktować...

Odpowiedz
avatar Jia
0 0

Jest możliwość, że paczka była uszkodzona albo poszła na nią jakaś reklamacja ze strony nadawcy, z ciekawości czy nadawca odzywał się w tej sprawie?

Odpowiedz
avatar smokin
0 0

Szczerze mówiąc to nie wiem po co tu opisywać takie historie? Gdzie tu piekielność? Miałam coś podobnego, wszystko cacy, paczka w drodze do odbiorcy a za godzinę "paczka wraca do nadawcy". Jakoś nie wpadłam na pomysł aby o tym pisać tutaj, tylko chwyciłam za telefon i zadzwoniłam do in postu. Okazało się, że to ich błąd a paczkę miałam w rękach kilka godzin później.

Odpowiedz
Udostępnij