Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

piekielni.pl

Pokaż menu
Szukaj

Operatorzy telefoniczni to jednak są upośledzeni. Przedłużenie domeny w Orange. Nie pierwszy…

Operatorzy telefoniczni to jednak są upośledzeni.
Przedłużenie domeny w Orange.

Nie pierwszy raz, więc księgowa ma dane wszelkie do przelewu, ja ściągam tylko proformę z kwotą, przelew jazda, dwa tygodnie do wygaśnięcia więc spokojni, że będzie OK.
Nie, nie będzie.

Orange w międzyczasie zmieniło sobie sposób opłacania za domeny, zmieniło sobie numer konta, nikogo o tym nie informując. Na dokładkę wygrzebali skądś nasze przedpotopowe dane, stary adres itp.
I kompletnie nie poczuwają się do winy. Na proformie numeru konta nie ma, tylko adres, poza tym o czymś takim jak zmiana konta się informuje. Jakkolwiek.
I nieważne że prześlesz im potwierdzenie z banku, nieważne że jest na nim jak byk, że do nich pieniądze poszły tyle że na inne konto, nieważne że jest jak byk za co jest ta opłata.
Musisz zapłacić jeszcze raz, tak jak oni chcą, a tamtą wpłatę załatwiaj sobie przez reklamację.
I zdziwienie że mi coś nie pasuje.

No nie pasuje, jak znajdę innego dostawcę to adieu.

by tatapsychopata
Zobacz następny
Dodaj nowy komentarz
avatar tatapsychopata
12 14

@bloodcarver: Eeee nie? Po czym wnosisz? Mamy u nich telefon i DSL-a, od ponad 7 lat, cały czas bez przerwy.

Odpowiedz
avatar mlodaMama23
14 16

@bloodcarver: Przecież autor wyraźnie pisze PRZEDŁUŻENIE nie ponowne zawarcie umowy. Więc Orange miał psi obowiązek wysłać choćby wiadomość mail informującą o zmianie konta.

Odpowiedz
avatar bloodcarver
5 11

Racja, przeczytałem "od" zamiast "do wygaśnięcia". Moja wina.

Odpowiedz
avatar Grav
12 22

@Sharp_one: A Ty opłacając co miesiąc fakturę za telefon za każdym razem sprawdzasz numer konta, czy masz zapisany kontakt i tylko sprawdzasz na fakturze kwotę? I nie mówię tu tylko o telefonie - mówię też o prądzie, gazie, wodzie, czynszu, internecie, być może ratach w banku...

Odpowiedz
avatar mlodaMama23
10 12

@Sharp_one: Tym bardziej że większość dostawców usług wszelakich tworzy indywidualne konta dla konkretnego klienta. Ja też opłacam rachunki na zasadzie ponów przelew, nie sprawdzam numeru, bo to też w interesie operator powinno być żeby swoje pieniądze dostać na czas i nie musieć się szarpać.

Odpowiedz
avatar katzschen
10 10

@Sharp_one: Sam sobie zaprzeczyłeś, płacący za usługę właśnie uważa sprawę za załatwioną i ma prawo się zdziwić i oburzyć, że ten, komu zapłacił, jeszcze marudzi. A zatem poinformowanie o właściwym numerze konta leży w interesie jego właściciela :P

Odpowiedz
avatar mlodaMama23
10 12

@Sharp_one: aha, czyli dostawca bez informowania mnie zmienia konto, a ja potem mam tracić czas na dowiadywanie się o tak istotnej zmianie jak nr konta?? Wybacz ale raczysz żartować. Ja na fakturze podaję aktualny nr konta, właśnie żeby uniknąć sytuacji że pójdą pieniądze gdzieś w las. Bo to ja chcę te pieniądze, a klient może powiedzieć że o zmianie nic nie wiedział zapłacił, a mnie zgłosić o próbę wyłudzenia.

Odpowiedz
avatar mlodaMama23
10 12

@Sharp_one: Co nie zmienia faktu, ze o zmianach regulaminowych dostawca potrafi informować, a o czymś tak ważnym że uległ zmianie nr konta bankowego już nie. Poza tym masz zapłacić panu x ale pan x zmienił sobie konto, ciebie nie informując. Odruchowo klikasz przelew a pan x ma pretensje bo pieniędzy nie ma Skąd strzaskałeś pana y? Mając sprytnego adwokata autor wygrał by sprawę, bo nie został poinformowany, wina Orange.

Odpowiedz
avatar mlodaMama23
8 10

@Sharp_one: ale kiedy adwokat przedstawi potwierdzenie w postaci zapłacenia faktury, a dodatkowo dowiedzie, że dostawca nie poinformował klienta o zmianie danych to o jakim ty nie zapłaceniu ty mówisz? To w ciągu miesiąca spółdzielnia może mi zmienić nr kont do wpłat, nie informując mnie o tym a potem mieć pretensje że dokonałam opłaty na zły nr konta? No przecież w ciągu miesiąca też dużo się może zmienić, a jednak nie sprawdzamy tych comiesięcznych nr zawsze. Nie pojmuję twojej logiki. To podchodzi pod próbę wyłudzenia.

Odpowiedz
avatar mlodaMama23
4 6

@Sharp_one: Poza tym, to ja chcę pieniądze i to ja dam o to aby były dane aktualne. Klient może, nie musi korzystać z moich usług a przez takie wtopy traci się klientów a wiadomo klient=zysk.

Odpowiedz
avatar Grav
11 11

@Sharp_one: Porównanie, którego używasz, to zamówienie domeny w orange a opłacenie jej w home.pl. Ma się do tej sytuacji jak pięść do nosa. Tu klient złożył zamówienie, otrzymał informacje o płatnościach, NIE otrzymał informacji o zmianach w płatnościach, dokonał płatności i napotkał na problem, który jest dość ewidentną winą usługodawcy, który dodatkowo pobrał kwotę dwukrotnie (zakładając, że oryginalne konto wciąż do orange należy), wiec jak najbardziej podpada to pod próbę wyłudzenia.

Odpowiedz
avatar tatapsychopata
9 9

Napiszę jeszcze raz. Na proformie NIE MA numeru konta. Rok wcześniej musiałem ten numer gdzieś tam wyszukać, księgowa zapisała go w programie i na niego zrobiła w tym roku. Na proformie jest: od kogo pieniądze, za co, numer zgłoszenia/przedłużenia, nazwa domeny. Przesłałem im mailowo potwierdzenie przelewu z banku. I to nie wystarczy. Numer konta też nie jest do końca taki zły, to ich konto służące do przyjmowania opłat za zwykłe telefony, internety itp. I co stoi na przeszkodzie po sprawdzeniu tego wszystkiego stwierdzić: tak, poszło na inne konto, ok, przeksięgujemy sobie. No? To są korporacyjne matoły.

Odpowiedz
avatar konto usunięte
-5 5

@tatapsychopata: Faktura proforma powinna zawierać wszelkie dane jak zwykła faktura. Jeżeli nie ma tam danych usługodawcy to nie jest faktura ani proforma ani żadna inna.

Odpowiedz
avatar tatapsychopata
2 2

@Sharp_one: Wiem. I co z tego? Pokazać ci jak wygląda proforma w Orange? Się zdziwisz...

Odpowiedz
avatar yourspecialitsupport
4 6

Bierz kod authinfo i zmieniaj dostawce jak najszybciej. Polecam OVH.

Odpowiedz
avatar gbdlin
2 2

@yourspecialitsupport: też polecam OVH, mają świetny support, zero problemów z płatnościami i chyba najtaniej w polsce. Na pewno pl, net, com.pl i eu wychodzą taniej, net.pl w ofercie nie mają, a com wychodzi prawie za tyle samo. Po opłaceniu transferu domeny do OVH od razu przedłużają Ci ją na rok, więcej tutaj: https://www.ovh.pl/domeny/transfer_domeny.xml Więc nie wiem co Cię jeszcze przy orange trzyma :)

Odpowiedz
avatar Kuskoman
1 1

@gbdlin: @yourspecialitsupport Gnum lepszy. Ale i tak polecam oba- i OVH i Gnum. Btw. serio ktoś trzyma domenę w takim g... jak orange?

Odpowiedz
avatar xoxoartem
0 0

jak mogles zarejestrowac domene u operatora telefonicznego? jak sama nazwa wskazuje nie byl to najlepszy pomysl ja polecam https://domenyhost.pl, mala polska firma z super supportem i cenami - przenies domene jak tylko bedziesz mial mozliwosc

Odpowiedz
avatar Adamique
0 0

Panie tatapsychopata powiem tobie szczerze, że jestem pracownikiem firmy Home.pl. Pracowałem w paru korporacjach wcześniej i od wewnątrz jest tutaj rewelacyjnie. Zaskakuje mnie jak ludzie starają się aby jak najlepiej obsługiwać klientów. Dodatkowo elastyczność odnośnie przedłużania usług jak i wiele prezentów czy rabatów jest świetna. Nie chcę koloryzować, ale na prawdę widać jak każdy szanuje siebie i wkłada wysiłek aby być nr 1. Każdy klient jak słyszy, że my dzwonimy chętnie rozmawia a nie jest zniesmaczony jak od tel jakiś Orangów, NC plusów czy innych. Bez spiny i innych, ale jeżeli byłbyś chętny to zapraszam do nas. PS. Az specjalnie się zalogowałem aby dodać komentarz, zwykle tego nie robię. Pozdrawiam

Odpowiedz
Udostępnij